Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.09.2009 15:20 - Ветре мой, мой самотнико
Автор: santiment Категория: Музика   
Прочетен: 3276 Коментари: 0 Гласове:
5



РАЗПИЛЕЙ МЕ ТИ, ЦЯЛАТА

музика:
Тончо Русев,
текст:
Дамян Дамянов,
аранжимент:
Иван Пеев, Тончо Русев


Той спря до мен, повика ме, а вятъра
косите ни оплете във кълбо.
Повярвах аз във любовта, във святата,
във живата и вечна любов.

Но вятъра го грабна пак, открадна го.
Пак вятър глух и ни очи, ни звук.
И пак със таз земя грамадната
и с вятъра и с никой друг.

Ветре мой, мой самотнико,
вместо него, люби ме ти.
Разпилей пак живота ми,
с бури ме връхлети.

Ветре мой, не разбра ли ти,
двама с теб носим пролетта.
Разпилей ме ти цялата,
като цвят по света.

Друг спря до мен, прегърна ме, а вятъра
прошепна ми с един забравен глас:
любов за миг ти дават куп приятели,
но истинска – само аз.

Ах, ветре мой, ревнивецо, тъгата ми
недей събужда от съня дълбок,
живота ни е пълен със приятели,
Вселената – с много любов.

Ветре мой, мой самотнико,
в радост и в скръб люби ме ти.
Разлюлявай живота ми,
вечно с мене бъди.

Ветре мой, не разбра ли ти,
двама с теб носим любовта.
Разпилей ме ти цялата,
влюбен цвят по света.

image




Тагове:   мой,


Гласувай:
5



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: santiment
Категория: Музика
Прочетен: 3063599
Постинги: 725
Коментари: 2164
Гласове: 11420
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол