Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2010 11:30 - Две мнения
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 7108 Коментари: 14 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Извинявам се, че се налага отново да ви занимавам със себе си. Със себе си и не съвсем, защото спорът засяга всички като мен. Става въпрос за хората от Съпротивата срещу комунизма. Не бих започнал тази тема, ако в сайта на Движение "Воини на Тангра", в раздел, достъпен само за регистрирани потребители не бяха почнали кампания, оправдаваща изтреблението на старите поборници. Не бих започнал темата, и ако в кампанията не се бе включил Админът на сайта - Йордан_13.

Сега си позволявам само да цитирам. Първо откъси от "дискусията" в техния сайт. Опитах се да му го кажа:

"Йордане, много ми се ще да вярвам, че го правиш несъзнателно и не разбираш в каква отвратителна игра те набъркват. Само помисли кои са лицата, дирижиращи тази тема. Малък анализ, малко логика и всичко лъсва като въшка на чело. Толкова е ясно! Аз просто се защитавам, нищо повече. Ти не знаеш всичко, не знаеш например кой и как използва тази тема. Затова бях принуден да пусна моята тема. Това обясних и на ... знаеш на кой. Ти виждаш малък отрязък от реалността и си въобразяваш, че знаеш всичко. А това далеч не е така. Държа много повече нишки в ръцете си, отколкото изобщо можеш да допуснеш. Дори тук, в село Парамун, Трънско. Повече няма да ти казвам, вярвам, че и това е достатъчно. Нещата са прекалено сериозни, за да си играем на шикалки и да си мерим пишките. А от нашата вражда имат интерес само и единствено враговете. Ти както искаш, аз продължавам да си върша своята работа. Но предупреждавам - ще се защитавам от всеки удар или опит за удар. Трябва да поживея поне още малко, за да довърша нещо."

Вярвам, че не съм му казал нищо обидно, че с нищо не съм засегнал неговото лично достойнство. Йордан обаче стана нагъл. Ето как се развиха нещата после. Първото му го казвам аз, после неговия отговор.

"Млад си, Йордане, не вири толкова нос пред по-старите и по-патилите. В крайна сметка и Традицията изисква уважение към по-старите. А ти нали уж уважаваше традициите?
==============
Еми, моето уважение бе дори твърде голямо, след като ти свалих Бана, т.е. откровено плюх на себе си;))) С този изтъркан номер, няма да минеш. Традициите се уважават, когато имат стойност за настоящето и подпомагат развитието, ако са с обратен знак към развитието, еволюират и те;)))
По-стар си на възраст, но само толкова, което не е никакво предимство. Давай сега, филма, че вече е 19.26 часа."

"Йордан_13

Хе, виж сега, ти докато си се занимавал да докараш американците в България, аз се занимавах с животновъдство, като дете и ученик. Сега започна да докарваш и руснаците, но нямам време да продължавам тази дискусия с всички екстри, защото вие старите псета сте бита карта, неслучайно ви наричам "кучи синове", въртиопашки, а и жената вече ми се кара, че се занимавам с вас.;)))"

На което отговорих: "Бъди естествен и се отнасяй към всички хора като към равни. Иначе ще си останеш вечен самотник. Аз имам много приятели, Йордане. И знаеш ли защо? Защото никога не само не съм показвал, но не съм изпитвал нито капка високомерие. Аз наистина гледам на всички като на равни. Защото всеки притежава нещо, което ти не притежаваш. Не говоря за материално притежание, а за качества и за душевност. Ти не си повече от който и да било. Аз не съм повече от който и да било. Никой не е повече от който и да било. Осъзнай тази простичка истина и ще спечелиш. Не пари, а уважение. И приятелство. Каквото явно на теб ти липсва. Не те мразя, Йордане, колкото и да не вярваш. Не те мразя, а ми е жал за теб. Защото ти никога няма да изпиташ онези невероятни мигове, каквито изпитах аз. И знаеш ли, като сляза вечер долу в кръчмата за по бира-две, и като видя, че всички са ми приятели, изпитвам невероятно удоволствие. От добронамереността. Нищо комерсиално, елементарна човещина. Тя обаче ми стига."

По-нататък последваха гадости, хули и отвратителни клевети. По тяхна стара традиция. Също както след палежа на дома ми през 2006 година твърдяха, че съм се напил и съм се подпалил сам. Снимки пусках, сканирани публикации от местната преса, бележката от пожарната... Тях доказателствата не ги интересуваха. Те си баеха каквото си знаеха. Тоест продължаваха да твърдят онова, което им бяха наредили да твърдят. Та думата ми е, че нас ни изтребват и най-жалкото е, че изтреблението се подкрепя от всякакви уж националистически организации.

И откъс от писмо на проф. Янко Янков до мен, което получих вчера:

"Ти не знаеш, и не е редно да ти го казвам, но професори по правни науки живеят жестоко изнемогващи. Мъката на хората ми тежи, сякаш аз съм виновен поради това, че не мога да им помогна с нищо.
Преди няколко години предприех една поредица от искания за разследвания за геноцид върху българската население което е намаляло с два милиона. Мъчно ми е и за тях,
но най-ми е мъчно за хората от съпротивата срещу злото, които днес живеят по-зле, отколкото в затворите. Надявам се всичкото това да успея да го кажа на европейските интелектуалци, които, може би, са единствените, към които бихме могли да се обърнем - елитите са си мафия и то неимоверно жестока. Неслучайно се опитаха да ме убият.
Искам да ти кажа, че специално към теб и към Гришата храня най-добри чувства - умея да гледам не само назад, но и напред и виждам във вас с него онова, което харесвам. в това можете да бъдете сигурни. Сами знаете, че досега не съм водел лични войни с никого, а към вас и хора страдалци като вас изпитвам респект."

Сравненията можете да си направите сами. Само ще кажа, че поне за мен тази тема не е лична, а засяга всички нас, които посмяхме да се опълчим срещу Злото още тогава. Може някъде да сме сбъркали, никой не е безгрешен. Но поне опитахме. Други и това не направиха, а днес искат да бъдат наши съдници.
Пуснах темата и в техния форум със следното въведение:
Знам, че тази тема ще бъде изтрита. Но уверявам ви, тя ще се появи на много други места, откъдето просто няма как да бъде изтрита. И въпросът съвсем не е личен, защото аз се боря не само за своя живот и за живота на семейството си. Аз се боря за живота на всички, които страдаха заради своето несъгласие с комунизма, които съсипаха живота си само защото искаха добруването на своя народ, и които днес са подложени на нечовешки репресии. И ако някой оправдава тези репресии, просто няма как да не се обърна срещу него. Въпросът е принципен. Нищо лично.
   



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ???
29.07.2010 11:38
Ами ти защо пак се навре там на ..., айде нема да казвам къде, свалиха ти бана, за да влезеш пак в капана ? Само знанието не прави нищо, когато не го използуваш в живота, за да не повтаряш същите грешки.
цитирай
2. eltimir - Беше важно
29.07.2010 11:51
Ставаше дума за един мой спор с Григор Симов. Той твърди, че всичките националистически организации са превзети от Службите и на практика служат на евреите. Аз не вярвах. Съжалявам, принуден съм да призная, че Гришата е прав.
цитирай
3. анонимен - Червеният терор
29.07.2010 13:46
Кои са комунистите и защо те са врагове на Българи и руснаци?

Чего вы не знаете о Красном Терроре и нынешних “Террористах”
Общеизвестно, что террор в царской России конца XIX и начала XX века не только финансировался, но и осуще­ствлялся евреями. Наиболее ужасная картина иудейского террора за всю обозримую историю человечества произош­ла после совершения государственного переворота в Рос­сии в октябре 1917 года. Известная на весь мир книга вы­сокопрофессионального историка С.П.Мельгунова «Крас­ный террор в России: 1918-1923», изданная впервые в Бер­лине в 1923 году, и переизданная у нас в стране только в 1990 году – является шоковым свидетельством невиданно­го, сверхзвериного садизма еврейских и прочих палачей против русского народа.
http://poiskpravdy.com/o-terrore/
http://poiskpravdy.com
http://www.antizion.narod.ru
цитирай
4. eltimir - Евреите
29.07.2010 14:52
Знаем си го. Обаче повечето хора не го знаят, а под влияние на пропагандата си мислят друго. За комунистите в общи линии е ясно. Сега обаче ми се ще да папитам за онези "антикомунисти" и "националисти", които наричат ветераните на Съпротивата срещу комунизма "кучи синове". С тях какво да правим? Някой да има предложение? Много ми се ще в кучи гъз да навра един такъв "антикомунист" и "националист". И поне ще опитам да го направя.
Руснаците като народ са свестен народ, и което е още по-важно, изпитват най-добри чувства към нас, българите. Имат ни за близки роднини, което не е далеч от истината. За разлика от евреи, цигани и турци, които ни ненавиждат. И искат да ни видят мъртви. Всичките. Обаче същите "антикомунисти" и "националисти" като по правило са русофоби. В такъв случай би трябвало да са юдеофили. Вие как мислите?
цитирай
5. анонимен - Как какво ?
29.07.2010 15:28
Игнорирай ги напълно, все едно несъществуват, не им обръщай никакво внимание, те само това чакат, като всички манипулатори, зачекват се за теб, за да ги видиш и те да се мислят за много важни, също като чифутите, непрекъснато искат да се говори за тях, без значение добро или лошо. Това е много гаден манипулативен трик. Води си твоята борба и ако не можеш да го събориш, го прескочи като кравешко лайно и си продължавай по ПЪТЯ. Това е, със приказки и заяждане само ще им направиш поредния кеф, а не требе, а кое не требе си не требе. Затова ти казах, че влезе пак в манипулативния им капан, да ти изразходват енергията да им опонираш и тъй като те имат зад гърба си Властта се чувствуват супер превъзходно от цялата тази дъндания. Понятна ? Очевидно имаш нужда да се позапознаеш още с триковете на маанипулаторите, направи го, няма да съжаляваш. Е това е бате палажението !!!
цитирай
6. eltimir - Продължение
29.07.2010 16:34
Пуснах темата и в техния форум със следното въведение:
Знам, че тази тема ще бъде изтрита. Но уверявам ви, тя ще се появи на много други места, откъдето просто няма как да бъде изтрита. И въпросът съвсем не е личен, защото аз се боря не само за своя живот и за живота на семейството си. Аз се боря за живота на всички, които страдаха заради своето несъгласие с комунизма, които съсипаха живота си само защото искаха добруването на своя народ, и които днес са подложени на нечовешки репресии. И ако някой оправдава тези репресии, просто няма как да не се обърна срещу него. Въпросът е принципен. Нищо лично.
Както и предлолагах с 99% сигурност, дебелият комплексар, играещ ролята на Админ ми наложи БАН. Но знаете ли, преди си мислех, че всичко е заради неговата комплексарщина и чувството му за непогрешимост. Което да си го кажем, е чисто проба психично заболяване. Но не е само това изглежда. Все по-често почвам да си задавам въпроса дали Йордан_13 не е ченге. И щом го пиша, значи вече са се събрали достатъчно доказателства.
Сега съм много уморен, връщам се от пасището. Но тепърва ще излизат факти, които дълго съм премълчавал. След снощните им гадости и клевети се отказвам да ги щадя. Въпреки уважението, което изпитвам към малцината читави участници там. Тоя сайт трябва да бъде ликвидиран. И ще бъде! Тоя сайт /http://www.voininatangra.org/ аз съм го създал и аз ще го унищожа. Той няма да служи на евреите.
цитирай
7. eltimir - Продължение-2
29.07.2010 16:36
Сега искам да пусна още един откъс от снощната "дисксусия". Защото се опасявам, че нещата твърде загрубяха, и че тоя път едва ли ще размине само със словесни престрелки:
"Онова, което ме интересува е свръхмощният генератор. Някои, които четат знаят прекрасно за какво говоря. Генераторът, за чието прекарване се изисква специално укрепен автомобил. Явно е доста тежичък. Не е като "пичата въшка" на г-жа Мирчева, която носих на рамото си. А по въпроса за "нещастника" - днес съм щастлив. И вчера бях щастлив. Водя прекрасен живот, какъвто искам да водя. На мен това ми харесва. Намирам се сред прекрасни хора, даже си попийваме, в рамките на нормалното. С две думи - сега съм свободен, наистина свободен. Вие просто не знаете какво е това и едва ли ще го разберете, но съм длъжен да го кажа. Аз никога не съм харесвал лъскавите заведения, затова пък безумно обичам свободата и простичкия, естествен начин на живот. Вярвам, че и утре ще бъда щастлив. Ако пък някой реши да ми развали щастието, нека го предупредя. Днес оправих оптиката. Просто оня ден бях много пиян и я бях обърнал обратно. Така че няма начин да не уцеля.
Но не, те едва ли ще посмеят. Защо съм жив? Защото те искат нещо от мен. Какво? Ами питайте г-жа Мирчева, тя явно знае някои неща, поне така съдя от нейните думи. А за Силвия... Щом генераторът не успя да ме убие, значи има нещо, което не знаете. И вие няма да ме убиете, докато не научите какво е то. Проклетото любопитство, то ще ви изяде главите, юдеи. Деца сте пред нас, нищо, че сега владеете света. "Порастоше пилце, проебаше квачке", нали така се казваше. И друго имаше обаче: "Дошло е време заец вук да ебе и вук да си мука. Али ка дое време вук заец да ебе, он че му мамата ебе". Народни мъдрости, моля модераторите да не ги цензурират.
цитирай
8. eltimir - Продължение-3
29.07.2010 16:36
Генераторът, Силвия. На мен вашите шибани техники не ми действат, а това нещо за малко да ме убие. Ако можех да управлявам ръцете си в оня момент нямаше сега да питам. Уви, не успях да направя нужното по чисто физически причини. Обаче още съм жив... А това значи... А това значи, че шоуто продължава.
Сега за смъртта на Силвия. Един от двама ни трябва да умре. Има само една възможност това да не се случи - оня проклет генератор да попадне поне за пет минути в ръцете ми. По дяволите, аз искам да знам какво беше това и ще науча независимо с цената на колко жертви. Защото... Защото не само аз искам да науча."
И така, Йордан_13 застава на страната на онези с генератора. Затова питам кой е той? Отговорът ще дойде скоро.
цитирай
9. eltimir - Въпрос
29.07.2010 20:53
Въпросът е кой още иска да научи. И от този въпрос Силвия тръпки я побиват. Защото тя знае какъв е бил генераторът. Знае какви са неговите възможности. Тя прекрасно знае, че не един индивид, а цели тълпи са загивали под неговите импулси. Аз обаче оцелях, макар пораженията да бяха сериозни. Кой знае изобщо за какво става въпрос, Силвия? Ти знаеш. Онези, от чийто език те побиват тръпки. Побиват те тръпки само като го слушаш. А като ги видиш очи в очи, Силвия? Те вече те търсят и това е голямата новина. Търсят те, защото аз те посочих.
цитирай
10. eltimir - Истината
29.07.2010 21:46
Днес ме посъветваха да сложа всички карти на масата. Тоест да публикувам всичко, което знам за Силвия Мирчева. Ще го направя. И тогава на мнозина ще настръхнат косите. Защото една група, финансирана и оборудвана от ГРУ избива българи, а нашите службички,технаота верица службашка се правят, че не забелязват. Силвия Мирчева, еврейка по народност се е завряла във всички "националистически" партии и организации и върши пъкленото си дело. И няма кой да я спре. И няма кой да я спре? Аз ще я спра. На първо време като разкажа цялата истина за нея. Нейната група изби десетки набелязани за избиване българи. Аз съм единственият, успял да се измъкне. Но в името на убитите мои приятели аз ще продължа. Силвия, дръж се, аз идвам за теб. А ти вече знаеш кой съм!
цитирай
11. eltimir - Конкретно
29.07.2010 22:13
Посочих един конкретен, специално и допълнително укрепен автомобил, микробус, който пренася психотронния генератор. Нашите сулжбички, техната верица службашка си траят. Правят се, че няма нищо. Посочих конкретна агентка на ГРУ, ксоято координирла дейността на екипа, обслужващ апаратурата Пак нищо. Ей, Цветанчов, твоята верица цветанчовка! Ей, Йовчев, тъпо гадно ченге! Няма ли да вземете мерки, когато ви посочвам конкретни данни? Ей, Владо, автомобилът се намира в твоя град. Ти ще бъдеш първият, заловил апаратура от тоя род. Що се правиш на умрял и нищо не предприемаш?
Ясно е защо. ДАНС, МВР и държавните институции като цяло са поели ангажиментх да не се намесват, когато чужди служби умъртвяват български граждани. Значи? Значи, че трябва да повикаме адвокат. По възможност с фамилия Калашников. Просто защо друго не ни остана. С две думи или ще почнем да убиваме, или те ще убият нас. Аз предпочитам първото.
цитирай
12. анонимен - VIZ
30.07.2010 10:47
"Оптимистите учат английски, песимистите китайски, а реалистите - как се сглобява автомат Калашников"

цитирай
13. eltimir - "Оптимистите учат англий...
30.07.2010 15:12
анонимен написа:
"Оптимистите учат английски, песимистите китайски, а реалистите - как се сглобява автомат Калашников"


Засега разполагам само с пушка с оптически мерник. Не е моя собственост, но е законна. И е на мое разположение.
цитирай
14. eltimir - Кампанията
30.07.2010 15:12
В началото на 2005 година тогавашният Админ на сайта на Движение "Воини на Тангра" Цветомир Йолов, подпомогнат както от свои съучастници, тоест съмишленици като Спас Минков от Русе и някои други също поде кампания срещу ветераните на Съпротивата. Кампанията бе подета и от така наречената "организация" "Кубратов сноп". Също и от "Общество Дуло" на Антон Рачев. Знаем как свърши Йолов. От хората на Рачев при странни обстоятелства умря Иван Митев, поета. Вероятно за да не разкаже подробности, защото все пак Митев бе честно момче и имаше съвест.
Сега, пет години по-късно отново по инициатива на някои кръгове в Движение "Воини на Тангра" се оправдават новите репресии срещу същите ветерани на Съпротивата. Срещу малцината оцелели мъченици. А пък Админът открито ги нарича "кучи синове".
Не твърдя, че Йордан_ 13 със сигурност е вербувано ченге. Но твърдя, че той върши същото, което вършат ченгетата от негови форум. Твърдя, че той пее в един хор с ченгетата. Твърдя, че той покровителства ченгетата, а хората, защитаващи мъчениците биват отстранявани.
Зверският побой над проф. Янко Янков не е единственото репресивно действие, извършено от ГЕРБ-ерите срещу старите мъченици. Смея да твърдя, че днес на нечовешки репресии сме подложени почти всички. А ние не останахме много, повечето ги избиха след 10 ноември 1989 година. Сега убиецът Бойко е получил задачата да ни доубие, да ни довърши. Естествено е ние да не сме съгласни и да търсим начини фактите да станат известни на света. Нашите действия са ясни и разбираеми. Онова, което не е ясно и разбираемо са действията на индивиди, наричащи себе си "антикомунисти" и "националисти" и същевременно оправдаващи действията на престъпника Бойко Борисов.
Много ми се ще да прочета и други мнения по въпроса.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 3006775
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930