Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.08.2010 13:05 - Причините за покушението срещу проф. Янков
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 1401 Коментари: 2 Гласове:
2



""Ние трябва да бъдем унищожени, за да бъдат те - те са антикомунистите, ние не сме!!!" - проф. Янко Николов Янков Преди два дни пуснах този текст в сайта си:
http://eltimir.ucoz.ru/news/prichinite_za_pokushenieto_sreshhu_prof_jankov/2010-08-05-1142 Пускам го и тук, защото проф. Янков по един перфектен начин формулира причините, поради които всички ние, оцелелите от комунистическата месомелачка продължаваме да сме обект на репресии. Пускам го и тук, защото думите на Янко обясняват и анонимните гадни коментари, пускани в моите теми. Пък и не само в моите. ***

Копирам и двете версии. Първата версия е на www.plovdivmedia.com. Втората ми я прати в писмо самият Янко днес. Лично аз вярвам много повече на него. И все пак нека прочетете и двете. От първата лъха такава комунистическа низост, такова коварство, каквото е трудно да си представите. Но тъй като на репресии са подложени и много други антикомунисти, за себе си приемам, че обяснението на проф. Янков обяснява изцяло нещата.

http://www.plovdivmedia.com/8874.html

Проф. Янков бил нарочен за убиец на...Андрей Луканов!?

Политическите убийства в България са организирани съвместно от служители на българското МВР и на военното министерство, твърди известният български правозащитник и преподавател по политология в Пловдивския университет проф. Янко Янков. Той издава поредицата от книги „Политическите убийства в България”, в които разкрива едни от най-зловещите страници от най-новата ни история.

Христо НИКОЛОВ

Втората част от поредицата си проф. Янков е озаглавил „Кой ми попречи да убия вицепрезидента Ярослав Радев и експремиера Андрей Луканов”. В нея прави сензационни разкрития за това как бившият премиер Андрей Луканов е трябвало да бъде убит 10 месеца по-рано. А негов убиец е трябвало да стане...самият проф. Янков. Той е убеден, че организаторите на атентата са му подготвили роля като тази на Ли Харви Осуалд, обвинен за убийството на Кенеди: „Бях в офиса си и валеше силен дъжд, разказа професорът за „Рlovdivmedia”.- А отвън стои такси – час, два, три. Току-що ми се беше родило бебе и бързах да се прибера. Малко се позамислих: има стоянка на около 500 метра, а това такси стои пред моя офис и не мърда.... После си рекох, че не трябва да съм толкова мнителен”. Янков се качил към таксито и поел към апартамента си в квартал „Дианабад”. Вместо да продължи към семинарията обаче, таксито завило до едно мостче, от където почва широка алея към входа на руското посолство. „Изведнъж таксито се удари в едно дърво, разказва професорът. – Бях се хванал за дръжката над вратата и при удара счупих дясната си ръка. Веднага при нас долетя модерен джип, от който слязоха двама руснаци. Започнаха да обясняват на руски по джиесемите си: „Счупена му е ръката. Какво да правим?” Казаха им да ме закарат в „Пирогов”. Качиха ме в тяхната кола и ме откараха в болницата. На входа на „Пирогов” винаги има дежурен следовател, облечен в лекарска манта. Оказа се, че този, който е на смяна, е мой студент и мой фен. Помолих го „Вземи им паспортите, да ги видя кои са тези!” Той направи ксерокси на документите и ми ги даде.” По-късно се оказало, че паспортите са фалшиви, а единият от руснаците е влезнал в България малко преди инцидента и си е заминал веднага след него.
Още веднага бил направен констативен протокол за пътно-транспортно произшествие. „След около месец отивам в КАТ да си взема копие от протокола, а там ми казват: „Няма такова произшествие”! Соча им гипса на ръката, а те: „Жена ти те е бутнала по стълбите”.
Проф. Янко Янков благославя счупената си ръка, вярва, че тя е спасила живота му. Нещата започнали да му просветват малко след като Луканов бе застрелян. Спомнил си странното поведение на таксиметровия шофьор, който след катастрофата не направил нищо да му помогне. Вместо това подхвърлил тайнствено: ”Чакай да дойдат едни хора...” Таксито било напълно изправно, но никой не си направил труда да потърси причините за странния завой, довел до сблъсъка в дървото. Отгоре на всичко се оказало, че собственикът на колата е съвсем друг.
„Разбрах, че точно на тази дата преди 10 месеца е трябвало да бъда убит. Задачата е била те да ме закарат на мястото. Да убият Луканов, а след това и мене, както убиха Осуалд. Отложили са акцията, заради счупената ръка. Как бих могъл да застрелям Луканов с такава травма? Винаги съм работил с дясната, не могат да кажат, че съм го застрелял с лявата. Господ ме спаси, като ми счупи ръката”.
Професорът сочи, че мястото на катастрофата е само на няколко стотин метра от задния вход на руското посолство в София. Почти същото е разстоянието от дома на Луканов до дипломатическата мисия. Янков предполага, че идеята е била да го задържат за определен време зад стените на посолството, дкато бъде свършена другата работа.
Защо са избрали именно него за ролята на „убиец”? Проф. Янков припомня, че не веднъж по време на пресконференции е говорил за Андрей Луканов като за резидент на КГБ, подготвил и осъществил „Перестройката” в България”, а също и като „баща на българския филиал на Червената мафия”. Така сам е попаднал в полезрението на службите. „Задачата на руснаците е била именно тази - да ме отведат при Луканов, да го убият, а после службите да си свършат работата с мен.”, вярва той. След като проф. Янков е информирал за случилото се всички западни посолства, с „катастрофата” се заела Националната Следствена Служба. И...нищо.

Публикувана на
4 Април 2009 година

***

Следва писмото на самия проф. Янко Янков:

Естествено, твърде много са причините,
поради които действува планът за нашето унищожение; някои от тях, макар и в друг контекст, съм посочил в едно интервю от есента виж: http://www.obshtestvo.net/content/view/1457/3/
Най-важната причина, обаче, е именно Споразумението в Малта - "преходът" е преход без смяна на елитите и без смяна на носителите на собствеността; а това означава, че щом елитите трябва да са същите,
същите трябва да са и жертвите. Още през 1990 г. Случайно срещнах една бивша студентка, мая Кипринска, от Гоце Делчев, която веднага след завършването си стана следовател в мвр и се премести като следовател в град елин-пелин. А и от Филчев (по онова време той не беше никой!) Вече знаех, че тя е стигнала до чин полковник. Та когато я срещнах тя започна да обосновава основателността на своя антикомунизъм и така се увлече, в разказа си, че емоционално ми каза:
"Ти не можеш да си представиш колко много съм страдала от комунистите - по едно време даже щяха да ме уволнят от работата!".
Погледнах я видимо укоримо, но тя въобще не схвана какво точно искам да й кажа и продължи все едно че аз съм се съгласил, че наистина не мога да си представя тя колко много е страдала от комунистите просто защото ... Нямам представа за това колко е страшно да си под заплахата да бъдеш уволнен от работа.
Впрочем тя беше права - наистина нямам никаква представа колко страшно е да си член на партията и да си полковник и над теб да е надвиснала заплахата да бъдеш уволнен.
Това, обаче, ти го казвам в друг контекст - тъй като тя наистина е призната за истински антикомунист, каквито ние с теб, естествено, не сме, тя в момента е член на висшия съдебен съвет.
Фамилното й име вече не е Кипренска, а е на мъжа й, сега не си го спомням, но от списъка на членовете на ВВС е видно коя е тя.
Та това е Ангеле!
Ние трябва да бъдем унищожени, за да бъдат те - те са антикомунистите, ние не сме!!!




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - КАКВО ЧУДНО ИМА...?
07.08.2010 13:27
ТЕ СА СЕ СПОРАЗУМЕЛИ В МАЛТА!
ТЕ СИ НАПРАВИХА ,ПРЕВРАТА НА 10.11.89!
ТЕ СЕ ПРИВАТИЗИРАХА!
ТЕ СА ГЕРОИТЕ НА ДЕНЯ И АНТИКОМУНИСТИТЕ!

НЕЩО ДА СТЕ НАПРАВИЛИ ,ВИЕ??!САМО ,ПРИКАЗКИ......!!!!
НЯМА С КОГО ,НАЛИ?
ПРОСТО БЪЛГАРИНА ,НЕ Е ДОРАСЪЛ ЗА СВОБОДАТА!!!!!!!
НЕ Я РАЗБИРА--НЕ СЕ ЯДЕ,НЕ СЕ ПИЕ,...НЕ СЕ ЧУКА,НЕ Е КАТО ЧАЛГАТА....!
КВО Е ТОВА "СВОБОДА ",.....БЕ, ПИЧ??!

БАС ДЪРЖА ,ЧЕ И ТИ НЕ СИ НАЯСНО СЪС СЕБЕ СИ.....БЕЗ ДА ТЕ ОБИЖДАМ, РАЗБИРА СЕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
2. анонимен - Ачо, преди време, влизайки тук- в ...
07.08.2010 23:44
Ачо, преди време ,влизайки тук- в блог.бг, си мислех че е свободна зона за писане на инакомислещите хора, сега след писането на поредния мераклия преди мен, си мисля че е зона на анонимните идиоти и олигофрените от службите...
Докато има разделение на НИЕ, ВИЕ и ТЕ , държавата ще си върви на принципа-вън от релси влак...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 3005313
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930