Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2010 15:36 - Цензурата – последни разкрития
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 858 Коментари: 0 Гласове:
2



Признавам, безцеремонната цензура в Блог.бг ме ядоса. Но също така ме накара да се замисля. Каква ли армия от цензори трябва да съществува, за да следи непрекъснато многобройните публикации? Пък и в други блогове съм виждал много по-брутални снимки от тези на нашенско полицейско насилие. Изводът е, че мая блог се следи по нечие височайше разпореждане. Поисках да разбера именцето на тоя разпоредител и го научих. И му посветих специален коментар в личния си сайт: http://eltimir.ucoz.ru/ Тук няма да го препечатвам, тъй като ще бъде изтрит веднага, на секундата. Значи е излишно да си правя труда и да го пускам. Ще копирам само началото: „Една брутална снимка Може би ще кажете, че снимката не е брутална. Не е така, брутална е, при това много брутална. Според последните сведения, с които разполагам, дамата на снимката е тази, която брутално се намесва в Интернет творчеството и Интернет общуването на българите. Намесва се по-брутално от бруталната ни полиция и бруталните ни служби. Сведенията дойдоха след като поисках да науча кой е издал нареждане моите текстове в http://eltimir.blog.bg/ най-редовно да се трият и цензурират. Кой е тоя ненормалник, който си е въобразил, че Елтимир изобщо подлежи на някакъв контрол, та е назначил специални идиотчета специално да му четат личния блог. Щото блогът бил много специален, според някоя си *** *** /Името можете да го прочетете в сайта ми, тук няма как/. А след като ми пратиха и разни подробности се оказа, че истината за тази леко закръглена дама е не много, ами прекалено много брутална. Значи снимката няма как да не е брутална. Следват малко факти за бруталната дама.” Та ако някой се чуди кой, защо и как му трие публикациите, да прочете какво съм изнесъл. Може да му е от полза. А аз тепърва почвам да изнасям данни за брутално закръглената дама. Не за отмъщение. Нищо лично. Просто по принцип мразя цензурата и посегателствата върху човешката мисъл и човешкото творчество. За огромно учудване на другарката дама, аз не съм се превърнал нито в овца, нито в свиня. Няма да посочвам като кого, тя знае. Аз все още вярвам, че съм си останал човек. Вярвам, че този факт е достатъчен, за да започна безпощадна борба срещу овчедушието и свинщините в демократичното ни мракобесническо Интернет пространство.


Тагове:   контрол,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 3003505
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930