Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2010 18:24 - Да помогнем на четири годишната Анибел
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 5381 Коментари: 3 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image Нека помогнем на едно четири годишно българче! В тая държава, която помага само на мангали и джагали няма кой да помогне, ако ние не си помогнем сами!
http://www.facebook.com/group.php?gid=131321726896810
Да помогнем на 4-ри годишната Анибел Смс на намер 17 777 с текст DMS ANIBEL , цена на смс 1,20лв. с ДДС Здравейте казвам се Анибел на 4 год. съм.Нуждая се от трансплантация на бъбрек.Водят ме на хемодиализно лечение 4-ри пъти в седмицата.Не мога да си играя с другите деца,да тичам,да пия вода.Ще се радвам ако всеки ми помогне с малко , но от сърце. За генетичното изследване са ми необходими 11 000 лева а за бъбречната трансплантациа 50 000 EURO. *** Да помогнем на 4-ри годишната Анибел
Здравейте казвам се Анабел на 4 год. съм.Нуждая се от трансплантация на бъбрек.Водят ме на хемодиализно лечение 4-ри пъти в седмицата.Не мога да си играя с другите деца,да тичам,да пия вода.Ще се радвам ако всеки ми помогне с малко , но от сърце. Дарителската ми сметка е BG19FINV91501304458500 Благодаря на Всички :))).Аз съм маиката на Анибел.От град Кърджали сме.Самотна майка съм.С бащата на детето сме разделени.От няколко месеца по точно февруари се наложи да се преместим да живеем в софия.В момента и незнам докога сме в София.Живеем на свободен наем от 250 лв. Немога да работя, средствата с които се издържаме са 260 лв, които даржавата отпуска на детето за това, че е болничка.Настоящото заболябане на Анибел датира от месец август 2008 година. Вследствие на разстроиство и повръщане и не оказано навременно лечение в Кърджалийската болница се увреждат бъбреците на детето. 2008 година беше временно на хемодиализа, след което бъбречната функиция се възстанови леко, но не напълно. До месец февруари тази година с лекарства специален хигиено диетичен режим, и непрекъснати контролни прегледи и лечение в детския хемодиализен център в софия, успяхме да задържим бъбречната функция в едно що годе добро състояние. Месец февруари след прекарана остра вирусна инфекция бъбречната функция се влоши. Бъбреците отказаха изцяло и се наложи хемодиализно лечение. Сега 4 пъти седмично сме на хемодиализа. Заболябанията на Анибел са- Хемолитично-уремичен синдром, Терминална бъбречна недостаъчност (последен стадии) , Хемодиализно лечение и Високостепенна артериална хипертония. Почти не уринира в много добри случаи по 100 -150 грама за 24 часа. Неможе да консумира течности, заради уринирането и прави задръжки в белия дроб(има отоци по него) . От високото кръвно, което поддържа и се повредиха и очичките, носи очила. Пие през три часа лекарства за кръвното всеки ден. Стигало е до 230 на 180.След толкоз лекарства наи добрите стойности до които спада са 140 на 100, което пак е прекалено високо за едно 4 годишно детенце.Цитирам думите на лекуващия лекар на Анибел- В България не е възможно да се направи генетичен анализ за вродени форми на хемолитично– уремичен синдром. Поради необходимостта от извършване на бъбречна трансплантация и липсата на жив донор не развитата донорска база за трупни органи и недостатъчен опит в трансплантациите при малки деца и придружаващите заболявания на Анибел (които са вследствие на бъбречната недостатчъност) трансплантацията трябва да се осъществи в чужбина. Аз съм с прекаран исхемичен мозъчен инсулст и не ставам за донор на детето си, лекарите не се съгласябат да везмат от мен бъбек,а баща й категорично отказва да си даде бъбрека. Смятаме по точно се молим майка ми бабата на Анибел да е подходяща за донор( тя иска да си даде бъбрека), чака ме резултатите от теста за съвместимост между майка ми и Анибел. Ако майка ми става за донор трансплантацията ще бъде извършена във Франция, ако са съгласни за което ни трябват 50 000 евро. Може да се направи и трансплантация в германия но там цената която получихме е страшна 100 000 евро.Имаме и трета оферта от Турция която е на стойност от 50 000 долара. Но всичките оферти са с наш донор. ПОдадох молба във фонда за лечение на деца в чужбина, за отпускане на средства за лечението и трансплантацията на детето, но те ни прехвърлиха документите към изпълнителна агенция по трансплантации, които не работили с държави които не са членки на европейския съюз.Направих пътеки до министерството на здравеопазването и изпълнителна агенция по трансплантации, но .... . Почти всеки ден ходим с детето до тях. От изпълнителна агенция ми казаха че щели да се опитат да се свържат с някаква клиника но трябвало да има направено генетично изследване за хемолитично уремичен синдром и донор. Това генетично изследване немогат да го направят в България. Лекуващите лекари на анибел бяха се заели да се извърши изследването в франция, но изведнъж се отказаха и сега ние трябва да си намерим държава и клиника която да направи това изследване, което е много скъпо също. Да знам за Анибел времето е отмного голямо значение. Аз подадох молба във фонда за лечение на деца в края на месец март. В началото на месец април откриха този новия фонд изпълнителна агенция за трансплантации . И са се разбрали децата лечение ги поема фонда а за трансплантации агенцията.А Анибел е толкова жизнерадостно дете така обича да играе пее рисува.А пък колко е умна.Вика ми Мамо защо съм болничка?Кога сте се оправя за да мога да пия вода и да порасна? Защо бъбреците ми не работят?Искам като другите деца да си играя и да ходя на училище. Като 4уя тези думи сърцето ми се къса направо.Незнам какво да и отговоря,защото и аз самата незнам отговорите на тези въпроси.И бъбречното заболябане е толкоз коварно заболяване, дори и след трансплантация никои не ни дава гаранция че организма й ще го приеме.Борим се за нещо невъзможно.Но аз като родител съм длъжна да се опитам да направя даже и невъзможното за Анибел.А пък ако майка ми не става за донор тогава не ми се мисли какво ще стане.Господ да ни е на помощ...


Тагове:   дете,


Гласувай:
5


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. milionche - Аз вярвам, че детето
24.08.2010 11:24
ще оздравее! Благодаря ти, че вярваш и ти! Както и за помощта в тази мисия! Поздрав,
цитирай
2. polopot - Това трябва да сложат на първа ст...
27.08.2010 23:43
Това трябва да сложат на първа страница на блог.бг. Администраторите къде спите !!! Вместо да пълните първите страници с пълни глупости.
цитирай
3. анонимен - Имам дъщеричка на 4 години и когато ...
31.08.2010 15:26
Имам дъщеричка на 4 години и когато чета статията не мога да сдържам сълзите си .Вчера пуснах парички в касичката за Анибел . Вярвам че с общи усилия на добри хора и много късмет това малко слънчице ще оздравее.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 2996161
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031