Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2010 18:33 - Междуклановата война в ДС
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 3139 Коментари: 4 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image Преди Волен Сидеров да сформира Партия „Атака” и да влезе в Парламента, бе определено именно Веселин Данов да го кандидатира за депутат. После Златев даде повече пари и виждате нещата докъде стигнаха. В средите, свързани с Държавна сигурност се води ожесточена междукланова война. Въпросът е кой от престъпните кланове да застане начело на Мафията. Дали наследниците на клана Луканов ще си възвърнат загубените позиции или Живковия клан в лицето на Валентин Златев ще удържи юздите. Каквото и да ви говорят, това е положението. Разбира се, картинката е далеч по-пъстра, аз ви очертавам само грубата схема. Но не това е поводът да пиша. Има неразумни хора, които си въобразяват, че като „влязат в играта” ще спечелят и ще си оправят положението. Длъжен съм да ги полея със студен душ. Такива не само няма нищо да спечелят, но и ще загубят малкото, което имат. В тая мръсна игра всички печеливши играчи, всички до един са определени предварително. Не по заслуги, а по наследство. Произходът, а не качествата играят определящата роля. Ако нямаш нужния произход, кучета те яли. И те накрая ще те изядат. Сега ще ви приведа разказа на едни „изядени” от кучетата на ДС наивници, пък вие си правете сметката. „Веселин Данов от затвора: Поръчали са на софиянче да ме убие срещу 10 000 евро и БМВ!” Дали са поръчали, дали не са, не е толкова важно. Важното е, че Веселин Данов е започнал да осъзнава какво всъщност се е случило. image Всъщност и самият Трактор предварително не е знаел какво ще се случи. Просто защото не е познавал правилата на играта, в която е участвал. Но погледнете снимката и ще разберете на какво се дължат разместванията в журналистическите среди. Ако си спомняте агента на ДС Коритаров си отиде също заради Златев. „Бивш МВР шеф е взел 150 000 евро, за да ме окаушат Веселин Данов е общински съветник във Варна. Син е на бившия вътрешен министър и адвокат Христо Данов. Арестуван е на 12 септември 2008 г. в офиса му. Пред "ШОУ” говори, докато бе в домашен отпуск от затвора. - Поръчали са на едно младо софиянче да ме убие – срещу 10 000 евро и БМВ. Момчето само дойде и ми каза. Бивш МВР шеф е взел 150 000 евро, за да ме приберат на топло. После изнудваха жена ми за 600 000 евро. Това не е живот... - Кой е тоя бивш МВР шеф? - Свързан е с Алексей Петров... - Сега пък от Комисията "Кушлев” искат да конфискуват имотите ви. Ама те нали са наследствени? - Били от престъпна дейност. А те са от дядо ми и баща ми.” image Дотам води съдружието с влечугите от кастата на СД. До бесилката. Както забелязвате, тук правила и закони няма. Тук от истина и справедливост никой не се интересува. Няма заслуги, няма факти, няма доказателства. Влизаш в играта, твоят човек губи, губиш и ти. Казват ти, че си камила, и ти по никакъв начин не си в състояние да докажеш, че си двукрако същество, наречено „човек”. Погледнете как стават нещото: „- А откъде познавате Алексей Петров? - На 4 септември той ми се представи като Тракториста. Даваше сведения за един скандален сайт. - Кога ви прибраха? - На 12 септември 2008 г. Заедно със сина ми, в офиса ни. Делото бе наречено "мегадознание, разследващо дейността на въоръжена престъпна група, ръководена от общинските съветници Иван Славков и Веселин Данов”. Дадоха на мен и на сина ми съответно по 3 и 1 г. Споразумяхме се за присъдите. Аз признах вина за 4 престъпления, без да съм виновен. - Е, как така?! - Десет месеца преди това лежах в следствието – обвиниха ме в изнудване, пране на пари, проституция, наркотици. Жена ми отиде при Алексей Петров на 20-ия ден след ареста – той й казал: ”Мъжът ти ще излезе съвсем скоро, да се готви за избори!” - Какви избори, от коя партия? - Парламентарните, от РЗС... Аз толкова му вярвах, че ще ме извади от ареста – бях съгласен с всичко. Възложи ми да внедря човек в подземните варненски групировки, които набираха сила. Намерих човек, той стана агент на Трактора – Лъки се казва. Млад мъж, работеше в ДАНС от септември 2008 г. По линия на проститутките и наркотиците във Варна. След това тия хора, за които Алексей ме караше да събирам информация, започват да работят само за него. А на мене ми казаха: тия ще влязат в затвора, ти ще си излезеш чист и оневинен.” Хайде после вярвайте на обещания и на чест. Не, това не е Мафия. В истинската Мафия има закони на честта. При ДС такова нещо е напълно непознато. Следва нещо интересно. Нещо, пропуснато по невнимание от нашата демократична мракобесническа цензура: „Христо, синът: Излежах присъдата си! Христо Данов, синът на Веселин Данов, вече е на свобода. - Кога излезе? - На 22 август 2009 г. Излежах изцяло присъдата си от 1 г. С работа избих 20 дни и така „лежането” ми беше 11месеца и 10 дни. Защо ме прибраха и мен? Може би трябва да зададете тоя въпрос на други хора! Арестуваха ме заедно с баща ми. Бяхме заедно в офиса ни. Беше чиста комедия. Срещу мен нямаха абсолютно нищо, освен жалба за изнудване от един олигофрен, който се занимава с проституция от 15 години и това го знае всеки в града - става въпрос за Николай Киреча. Той твърдеше, че съм го изнудвал за 2000 евро месечно. Без капка доказателства! Никой не ни направи очна ставка за 9 месеца в ареста. Никой не ме попита дали това е вярно или не. Нито ми взимаха показания. Нито са ме питали за някого. Стоях си в килията и си ми казаха - виновен си и край. А този същият цървул и до днес е навън и никой не го закача! Въпрос на време е докога! А и той не е за Варненския затвор, а за Сливенския! /това е женски затвор, б.а./. - С какво се занимаваш сега? - В момента имам частен бизнес и помагам на семейството ми, тъй като баща ми няма тази възможност. Дали се каня да напусна България? Ако имам възможността и средствата, с удоволствие, това не е държава. Тук не може да си сигурен, че на следващия ден няма да те арестуват, ограбят, убият и какво ли още не. Пълно е с изненади. - С баща си в една килия ли бяхте? - С баща ми бях в една килия във Варненския затвор, след това в ТПО-то бяхме заедно за много кратко време. Бях с друго момче. Аз съм на 29 г., завърших право във ВСУ "Черноризец Храбър”, изкарах юридически стаж и правоспособност, след което станах общински съветник и бях такъв година и половина. - ДАНС какво общо има? - Относно ДАНС - аз и баща ми имахме желание да започна работа в ДАНС. През август или септември подадох нужните за това документи. Мой приятел закара документите в София. Но подчертавам, че не е ставало въпрос да ставам доносник или агент под прикритие, а да ме назначат на явен щат. Тъй като съм юрист по образование и имам нужните качества. Винаги съм имал желание да се реализирам като личност и да започна работа, с която можеш да се издигнеш и да постигнеш нещо. И мисля, че ДАНС можеше да ми осигури всичко това!” Ето ви ги накуп. Криминални бандити, отрепки, агенти, ДС, ДанС, политици, общински съветници и цялата мръсна изродена сган. Данови явно не са били чак толкова морално пропаднали, значи мястото им не е било в „отбраното общество”. Каква е ползата от цялата гадна история. Защото съгласете се, случилото се с Веселин и Христо Данови наистина е гадно и отвратително. Както впрочем е гадно и отвратително всичко официално в нашата скапана бивша държава. Ползата е в поуката.  При един разговор Никола Николов, авторът на „Световната конспирация” ми каза, че масоните и евреите се случва да пощадят някого от враговете си. Но към набелязаните за ликвидация свои – без значение виновни или невинни – милост никога и при никакви обстоятелства не проявяват. Ето ви го обяснението защо такива като мен и Григор Симов са още живи, а агентите ни изпреварват в смъртта. Затова повтарям старата си рецепта: никакъв диалог с тях. Никакви разговори, никакво доверие. Никакви споразумения и въобще пазете се от тях като от чума. Защото те наистина са чума. Заразна и смъртоносна. Съветът ми е – предложат ли ви сделка, подадат ли ви лакомство – нищо не приемайте, ами бягайте. Скъсайте се от бягане, но не оставайте близо до тях. Иначе те просто ще ви скъсат. Когато му дойде времето. А аз вярвам, че никой от вас не желае именно това.


Тагове:   мафия,   Алексей Петров,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. grigorsimov - Напиши оня спомен от затвора... - като коментар
11.09.2010 20:19
Кой беше казал следното: "Ние комуистите сме мафия. Ако беше победил моя клан, те щяха да са в затвора, но победи техният клан, и затова аз съм в затвора"?
цитирай
2. eltimir - Кой беше казал следното: "Ние ...
11.09.2010 20:33
grigorsimov написа:
Кой беше казал следното: "Ние комунистите сме мафия. Ако беше победил моя клан, те щяха да са в затвора, но победи техният клан, и затова аз съм в затвора"?

Иван Янков ми го разказа. Кметът на Димитровски район на София, но не помня как му беше името.
цитирай
3. grigorsimov - Да, да - казваше се Костадин Караджов
11.09.2010 20:45
Бях с един от съпроцесниците му в една килия, в ДС. Младо момче беше, но не му помня името. А след това с Караджов бяхме в затвора, в Стара Загора. Арестували ги след завърщане от екскурзия в Западна Европа. Бяха се срещали (естествено - по поръчение на ДС) с българските дипломатически представители в Италия, замесени в опита за убийство на Папата, и вероятно там нещо са изкривили "правата линия на партията". Или просто са им търсели повод за вкарване в затвора. Те самите си го казват.
цитирай
4. eltimir - Точто така!
11.09.2010 20:53
Да, сега се сетих. Караджов. Той е обяснил целия механизъм. Това е нещо много повече от цитиране на конкретни имена и факти. Когато ти е ясна схемата, разбираш веднага как стоят нещата.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 2996066
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031