Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2010 11:58 - Чий слуга е нашият елит
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 1057 Коментари: 0 Гласове:
5



 http://eltimir.ucoz.ru/ Че политическият ни елит е съставен от жалки слуги, няма никакво съмнение. На кого обаче служат елитните ни плазмодии? Случайно се натъкнах на една изпусната фраза в интервю на Петър Бояджиев, големият „дисидент”. Приближен на СДС, на БСП, на Жан Виденов и на ДС. Разбира се, че но Петьо като на човек не мога да вярвам. Преди 1989 година той ни помагаше, за да спечели нашето доверие. А после усърдно помагаше ние да бъдем изолирани не само от политиката, но и от живота въобще. Но пък грандоманщината на г-н Бояджиев е безгранична и тя го подтиква понякога да изрича дори истини. За да ни покаже колко е велик, разбира се. Вие да не си помислихте друго. Ето какво намерих в сайта на Агенция БЛИЦ, копирам го със значителни съкращения:
  „Петър Бояджиев: Червените сложиха Костов на власт
Виденов знаеше, че Луканов преговаря с Костов и готви да дойде на власт кабинет на СДС, твърди Петър Бояджиев. Условието бе и те да намажат от приватизацията, както и стана.

- Г-н Бояджиев, защо се стигна до нападението над парламента през януари 1997 година?

- Дълго време България имаше двама министър-председатели – Виденов и Луканов. След конфликта с Газпром Луканов взе курс на отстраняване на Виденов от властта. Желев вече беше прочетен вестник и Луканов се ориентира към преговори с Костов. Още от самото начало винаги съм имал хора по високите етажи на СДС и още при първите им контакти получих информация за това. В много конкретни ситуации Елена Костова или Слава, жената на Красимир Стойчев, посредничеха технически за контактите на Луканов и Костов. Първи лейтенант на Луканов при тези разговори беше Николай Добрев. Това се знаеше от кръг от 40-50 човека. Когато Луканов го убиха, преговорите продължи Добрев... В центъра на разговорите беше приватизацията... Те казваха на Костов: "Ние ще ти дадем властта, но ти ще ни дадеш достъп до приватизацията...”
  ***
- Защо смятате, че хората бяха излъгани от правителството на Костов?

- Ще дам само един пример... Фармацевтичните заводите в Дупница, Разград и Троян са били определени още през 1989-1990 година да бъдат дадени на двата рода – на Георги Атанасов и Петър Дюлгеров. Аз познавам лично зетя на Георги Атанасов – Петър Терзиев. По времето на Жан Виденов той поиска контакт с мен, защото знаеха, че имам достъп до Жан Виденов и съм близък с Благовест Сендов... Терзиев ми съобщи, че са осигурили закупуването на тези заводи... Казват ми - „Хонорарът ще бъде 10 млн. долара за тези, които реализират приватизацията!.." Но Виденов се бил запънал като магаре на мост , казвал, че няма да им даде заводите и затова идват при мен... Не дадох никакъв категоричен отговор. За мен отговорът на Жан Виденов беше предвидим... Но все пак го попитах защо им отказва, без да му съобщавам, че са идвали и при мен. Виденов ми каза: "Петьо, те не са интересуват от заводите с цел да ги оправят. Те искат да ги вземат почти без пари, за да ги продадат после на външен инвеститор и да вземат истинските пари! Освен това парите, с които ще платят, са от откраднатия валутен резерв , който изнесоха в офшорните зони по света...

По-късно Костов им даде и трите завода, а те се подиграха с него пред мен:

"Абе, той се задоволи само с 5 милиона долара!”

Инатът на Жан Виденов спести тогава на държавата 5 милиона долара... А зетьовете на Георги Атанасов и Дюлгеров, след като продадоха трите завода, се изнесоха на рахат в Испания...
  ***
- Някои от министрите на Жан Виденов и сега са на власт...

- Румен Овчаров е професионален крадец, Масларова също е дежурна крадла и беше човек на Луканов...

- Вие познавахте ли лично Иван Костов?

- Първата и последната ми среща с Иван Костов бе през септември 1991 г, малко преди изборите. Появи се възможност да помогна на СДС чрез едно пътуване на водещ лидер на СДС във Франция. Щеше да се срещне с голям брой водещи политици, да се завържат контакти, бяхме направили списък. Условието беше - когото посочи българската страна. Посъветвах се с Тренчев, защото тогава не познавах всички хора. И Тренчев ми каза: ”Най-подходящ е Иван Костов, той става дори и за премиер!” Тренчев ме заведе при Иван Костов в кабинета му на министър на финансите в правителството на Димитър Попов... Тренчев казва: "Иване, това е наш приятел от Франция, помагал ни е много, сега предлага еди какво си... Аз мисля, че ти си най-подходящ за това..." Иван Костов ме изгледа с високомерна любезност и каза: "Много ми е приятно и благодаря, но изглежда господинът не е в течение, че ние, българите, сме определени в зоната на Щатите и от Франция не зависи нищо. Ако беше в Щатите – да, но за Франция - не е интересно!”

Аз щях да падна от канапето. Казвам си: "Мълчи, Петре, не си отваряй устата, че този може утре да каже, че си искал да го вербуваш за френски шпионин...” Дадох някакъв отговор на моите приятели... Много ми е чудно откъде тогава Костов е имал тази информация, която и високопоставените френски дипломати нямаха тогава...
Едно интервю на Айра МУРАД”

  ***
Зоната на Щатите… Много интересна фраза. Всъщност тази фраза обезсмисля заглавието „Червените сложиха Костов на власт”. Не са го сложили червените, защото от тях нищо не зависи. Нито сини, нито червени определят кой, кога и как да дойде на власт. И червени, и сини, и жълти, и всякакви се подчиняват на един и същи господар. Господаря на Зоната. Той пък от своя страна е подчинен на оня, който създава отделните зони. Той пък на свой ред… Е, да не отиваме толкова надалеч. Сега целта ми е по-скромна. Да покажа нагледно, че между партиите и уж противопоставените една на друга политически сили няма никаква разлика. Те не притежават своя собствена воля. Те са само слуги. Жалки надзиратели в един от многото концентрационни лагери, намиращи се в Зоната на САЩ.
  ***
През 1969 година политическите затворници в Старозагорския затвор се вдигнали на бунт и превзели затвора. Само една година след бруталното потушаване на Пражката пролет тези хора набрали смелост и кураж и извършили нещо невиждано и нечувано. Та си мисля дали сега ние, българите можем да повторим техния пример и да освободим концлагера България от крадливите надзиратели?
 



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 3001630
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930