Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2011 18:13 - Важно съобщение
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 3936 Коментари: 6 Гласове:
2

Последна промяна: 31.01.2011 18:23


Случи се нещо, което не съм предполагал, не съм допускал, че е възможно да се случи. Григор Симов е поканен в сутрешния блок "БОДИЛНИК" на TV7 утре, вторник. Вероятно около 7.30 часа. Денят 1 февруари бил обявен за "Ден на пострадалите от комунизма". От кого е обявен не знам, но мога да се досетя по факта, че пострадалите от комунизма продължават да страдат и при демокрацията. И че галениците на комунизма сега са галеници на демокрацията. Както и да е. Важното е, че утре Гришата най-сетне е поканен в една от телевизиите. А той е един от онези, които не бяха излъгани от "промените", не бяха манипулирани, не бяха сплашени или купени. Затова досега не му позволяваха да говори. Сега го канят.

Дано го оставят и да каже нещо.
 


Тагове:   покана,   григор симов,   TV7,


Гласувай:
3



1. eltimir - Фейсбук
31.01.2011 22:27
Преди около час получих покана от фейсбук да се присъединя към честванията, посветени на Деня за почит към жертвите на комунизма. Писал съм и знаете, че не влизам във Фейсбук. Този път реших да направя изключение. Влязох и написах коментар. Не пазя копие, но в общи линии си го спомням и ще се опитам да го повторя.
Възмущава ме фактът, че ДСБ е инициатор на събитието. Именно Иван Костов по времето, когато беше премиер осъществи най-жестоките репресии срещу мъчениците на комунизма. И то не за някакви престъпления, а под предлог, че извършвали антидемократична пропаганда.
На второ място съм длъжен да отбележа, че поне у нас демокрацията се оказа не отрицание, а продължание на комунизма. При това по-жестоко, по-безчовечно продължение от самия комунизъм. Погледнете как живеят, по-точно как едва преживяват днес жертвите на комунизма. Как репресивните действия на властта срещу тях не са спирали нито за миг и продължават и до ден-днешен. Погледнете и тогава коментирайте. Другото е лицемерие.
В общи линии това беше моят коментар. Никакви епитети. Никакви обиди. Никакви ругатни. Никакви заплахи. Когато погледнах пак, коментарът вече го нямаше, хванала го бе липсата. Ще ме попита ли някой защо не искам да влизам в тая еврейска ченгеджийница, наречена Фейсбук?
Коментарът все пак е съхранен. Копирах го и го пратих на един човек. Не пазя копие от писмото си до него, но ще му пиша и той ще ми го копира обратно. И тогава ще можем да отворим тема за Фейсбук. Вярвам, че по въпроса има какво да се каже. Не за да им връщам, не за да се доказвам. Далеч съм от такава мисъл. Ако отворя тема, тя ще е за вас, които все още влизате в ченгеджийницата. Просто искам да ви предпазя като ви дам нагледен пример за техните действия. А изводите ще си ги направите сами.
цитирай
2. анонимен - Апел
01.02.2011 12:48
Трябва да се апелира, да се отказват всички от Фейс-куката иот мобилфоните, това поне не е посно за страхливците, които умират от шубе от куките. То и блоговете са от същата група, но вече сме направили грешката, но поне може да направиме някой и друг извод от настоящите събития за овцете.
Лесно е да се приказва високопарно, но я ги питай всички участници тука, имат ли мобилтелефони и участвуват ли във фейс-куката и защо. Това са важни неща, колкото и незначителни да изглеждат на пръв поглед.
цитирай
3. eltimir - Фейсбук
01.02.2011 16:02
За Фейсбук е така. Отдавна имах съмнения, но вчера получих преки доказателства, че там не биват допускани истински неудобните мнения. Терефон съм спрял да позвам отдавна, освен при изключителни случаи. За блоговете обаче не съм съгласен. Тук например представям своята гледна точка и толкова. Ако искам ще отговоря на коментарите, ако не искам няма да отговоря. Тук си пиша каквото аз реша и никой не е в състояние да ме въвлече в никакви дискусии. Ако някой се оставя да бъде въвлечен и почне много да се обяснява, грешката си е само негова. Блогът ми всъщност е едно допълнение към веригата ми от сайтове, където е цялата информация. Тук е главният сайт, от него има препратки и към останалите:
http://eltimir.ucoz.ru/
цитирай
4. genadi2000 - Keep Walking Eltimir!
01.02.2011 22:45
"Преди около час получих покана от фейсбук да се присъединя към честванията, посветени на Деня за почит към жертвите на комунизма."
........................................
Keep Walking Eltimir!
Само така! Дръж фронта! Вършиш страхотна работа!
цитирай
5. eltimir - Няма как
01.02.2011 22:50
Няма накъде да отстъпвам. зад мен е стена. не мога и да се предам, между враговете ми няма нито един с моя ранг, на когото да се предам. А всеизвестно е, че генерал на старшини не се предава.
цитирай
6. mt46 - Във ФБ има различни възможности...
02.02.2011 08:55
Можеш да пишеш на стената на ББ... Можеш поместиш на стената си ВСИЧКО - в т. ч. И ТОЗИ ПОСТИНГ... НО ако коментираш на чужда стена, под чужд постинг, човекът има пълното право да те изтрие /така е и в блога, НАЛИ?/... Хайде всеки да си работи в градината и да не хвърля камъни в чуждата!...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 3005146
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930