Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.02.2011 12:37 - Писмо от еврейски вампир
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 12569 Коментари: 14 Гласове:
7

Последна промяна: 16.02.2011 22:28


image

Вампирчето Жидан се възмущава. Вампирчето Жидан е недоволно от мен. Аз пък съм много доволен. Щом враговете ми в лицето на вампирчето Жидан беснеят, значи съм успял добре да ги ухапя. А моето ухапване понякога е по-смъртоносно и от вампирското. Особено ако ухапаният е измежду слугите на мадам Йехова.

По едно време мислех да се отказвам от писането. Нещо се обезсърчих. Ама като гледам, за две години досега сайта са го прегледали 508 244 пъти. Изам предвид личния ми сайт:
 

http://eltimir.ucoz.ru/

Повече от половин милион преглеждания за две години. Значи го четат. А щом го четат, значи си заслужава да пиша. Дали обаче от написаното настъпват реални резултати? По едно време мислех, че не настъпват, и че всичките ми усилия са напразни. Днес не мисля така. И ще ви кажа защо.

 

Тази сутрин един евреин ме развесели. Повдигна ми настроението. Получих следното писмо:

„Здравствуйте.

Имя отправителя: Жидан

Текст сообщения:

Жиды паенир тырка елтимир аесит пара хуйня ля гондо н ебл я

Оценка сайта: Ужасно

IP: 94.50.24.227

Дата: 16.02.2011, 11:01

Всего наилучшего.”

Проверих откъде пише:

„Geolocation InformationCountry:  Russian Federation 

State/Region: Chelyabinsk

City:    Zlatoust”

Прилагам и снимка, карта на региона, откъдето пише вампирчето. А защо наричам Жидан вампирче? Ами защото те всичките са вампири, хранят се с човешка кръв. Ако не в буквалния, то в преносния смисъл на думата. Ето къде се намира нашето Жиданче-вампирче :

image

Ако беше някое българско еврейче, щеше да ми е все едно. Пиша предимно по въпроси на вътрешната политика в България и е нормално все някой да се ядоса от написаното. Обаче когато някакъв „Жидан” от Сибир показва раздразнение, това вече е успех!

Ами, наздраве за успеха!

image

И тъй като сме на тема евреи, ще ми се да кажа нещо и за нашите заклети врагове - турците. Ето ви го самият Мустафа Кемал Ататюрк, който в прав текст заявява, че не е турчин, а евреин. Сюлейман паша и той беше евреин, май. Та най-кръвожадните турци ще се окажат евреи.

PS: Безмалко да забравя. В Сибир живее един друг жид, с когото съм имал известни сблъсъци. Пояснявам, че руската дума „жид” съответства на „българската” чифутин. Та тоя жид, на име Сергей Тороп, преименувал се на Виссарион, в България си има преводачка. Преводачката му пък нещо се е заела да вреди подмолно на моето скромно сайтче. Бях забравил за съществуването на преводачката – една бивша дама, също жиданка по народност, но със своите действия тя ми напомни.

 Та сега се чудя какво предстои. Дали жиданката ще се откаже от подмолните си гадости и ще се оттегли или ще се наложи да повоюваме с нея още веднъж. Ще ми се да я предупредя, че макар да нямам зъби, моето ухапване е много по-опасно от ухапването на вампир. Или на Чакал.

http://eltimir.ucoz.ru/news/pismo_ot_evrejski_vampir/2011-02-16-1782

 


Тагове:   Сибир,   евреи,   жид,   вампири,   виссарион,   лемс,


Гласувай:
7



1. monarchism - "Чифут" е турска дума, а ...
16.02.2011 14:55
"Чифут" е турска дума, а жид старобългарска.
Няма ли да емигрираш за Русия най-сетне?
цитирай
2. eltimir - А ти?
16.02.2011 15:16
Щом толкова обичаш чифутите, защо не отпътуваш за Изсраел?
Много интересна работа. Когато успея да ухапя било ченгетата, било чифутите, веднага се явяват разни "монархисти", "националисти" и "антикомунисти", които почват да ме заклеймяват. По силата на същата локига аз мога да напиша за себе си, че съм пингвин. Родом от Сахара, по вероизповедание дзен будист и сиукс по народност.
Ебати плоските изтъркани номера! Колкото сте монархисти, националисти и антикомунисти, толкова да сте ми живи.
цитирай
3. анонимен - Л.Г.
18.02.2011 13:52
Г-н Елтимир, каква е целта на арабските революции от последните седмици, вече и в Либия протестират? Каква е ролята на Иран и евентуалната война с Израел провокирана ли е?
цитирай
4. eltimir - Изселване
18.02.2011 16:24
Изселване от Изсраел и заселване в български земи. Също както планираният и проведен от ционистите "холокост" принуди евреите да се заселят в Палестина, така и сега ще се опитат да ги накарат да се преселят тук, в обезлюдените български земи. Соломон Паси си го каза направо, без заобиколки.
цитирай
5. анонимен - Л.Г.
18.02.2011 18:00
Има ли срок за унищожаване на българите и защо точно българските земи?
цитирай
6. eltimir - Годините
19.02.2011 10:16
2020 - 2030 - това са годините, през които е планирано да бъдем унищожени като народ. А защо точно нашите земи не знам. Имам предположения, но не мога да ги докажа. За предвиденото унищожение писах още през 1994 година в един вестник. Тогава никой не повярва. Сега резултатите са пред очите на всички и мнозина повтарят думите ми. Но дали вече не е много късно да реагираме?
цитирай
7. анонимен - Л.Г.
19.02.2011 11:08
Защо да е късно, как мислят да унищожат младото поколение, мразещо турците и циганите и обичащо България?
цитирай
8. анонимен - Просто прочетете някои от истините
21.02.2011 19:59
Почетете тук - evreite.blog.bg Там хората са събрали документи и истини за чифутите изобщо и в частност за планомерното унищожение на България!
цитирай
9. lambo - Сюлейман паша не просто беше евреин, май ...
21.02.2011 20:59
Това е професор Соломон Леви Явиш.
По негова заповед войските му извършват масови и ужасни кланета на християнското население в Стара Загора, Любенова махала и други места,
които далеееч надвишават мащабите на кланетата при потушаването на Априлското въстание

Но понеже са извършени по еврейска заповед и под еврейско командване за тези кланета, почти никога не се говори
цитирай
10. monarchism - Щом толкова обичаш чифутите, защо ...
23.02.2011 14:13
eltimir написа:
Щом толкова обичаш чифутите, защо не отпътуваш за Изсраел?
Много интересна работа. Когато успея да ухапя било ченгетата, било чифутите, веднага се явяват разни "монархисти", "националисти" и "антикомунисти", които почват да ме заклеймяват. По силата на същата локига аз мога да напиша за себе си, че съм пингвин. Родом от Сахара, по вероизповедание дзен будист и сиукс по народност.
Ебати плоските изтъркани номера! Колкото сте монархисти, националисти и антикомунисти, толкова да сте ми живи.

Аз със сигурност не обичам чифутите, но ти обичаш унтерменшите, наречени "руснаци", много ги тачиш тези антибългарски отрепки. Та затова те питам - няма ли да заминаваш за родината си - Матушка (всъщност Курвата) Русия? Защо не? Бива ли руско-коминтерновски "жидоборец" като теб да седи тук?
цитирай
11. eltimir - Ти си идиот!
23.02.2011 14:24
Не помня откога не бях ругал някого, но ти наистина си идиот! Наричаш също потомците на Бат Баян и потомците на Котраг "подчовеци", използвайки дума от езика на нашите вечни врагове - германците. Ти и такива като теб следвате идеологията на евреина Адолф Шекелгрубер, жертвайки всичко Българско. А на всичко отгоре превъзнасяте друг един евреин - Симеон Кохари - Кобурггота. Какво да говорим? С болни мозъци не ми се спори. Мен ме интересува какво е добро и какво е зло за българския народ. Вие с вашите "фобии" и "филии" не сте нищо повече от едни болни модъци.
цитирай
12. monarchism - Нито съм националсоциалист, нито ...
27.02.2011 00:45
Нито съм националсоциалист, нито пък превъзнасям Симеон, да не говорим за коминтерновската простотия за "евреина Хитлер". :D
Цял живот ще си останеш комунде и руски гъзоблиз. Хубавото е, че в последните десетина години хич и не го криеш. :)
цитирай
13. eltimir - Точно обратното
27.02.2011 10:26
Дойде времето в Русия да си признаят, че тяхната духовна основа е българска, и че без нея биха загинали. И че поне една трета от руснаците са българи по призход. Като Левв Толкой, като Кутузов и Суворов, които поне не са го криели, а се гордеели с българския си произход. А ти, анонимко, ананалко нима искаш да тръгна рещу родните си браня?
Писал съм и съм публикувал още пхред 1991 година, че русофобия и антисъветизъм не е едно и що. Казвам го и сега.
цитирай
14. monarchism - Първо - съвсем не съм анонимен. В...
28.02.2011 16:40
Първо - съвсем не съм анонимен.

Второ - руснаците не са никакви българи по произход, просто защото това е една интернационалистична гмеж от над 100 етноса. Мешана скара. Рашанка никога не е била еднонационална държава и това го знае всеки що годе нормален човек.

Трето - никой не отрича, че е имало хора с български произход в Кочината. Естествено, но да сложиш "българска духовна основа" на тази античовешка държава, е признак на сериозна българофобия. В духовно отношение руската държава престава да има нещо общо с българите в края на 17-ти век, по времето на гръкоманските реформи на патриарх Никон.
По отношение на манталитет - манталитетът на сганта, наречена "руснаци" няма нищо общо с нас българите, с Вас циганите - има и то доста.

Четвърто - във външната си политика спрямо България и Българите, няма съществена разлика между Царска Русия и Сесесере. Еднакво антибългарски и античовешки формирования.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 3005102
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930