Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.12.2011 10:59 - Няма никакви палежи
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 1353 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 20.12.2011 11:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image Картината, която виждате всъщност не я виждате. Няма снимка на опожарена кола, вие виждате само една халюцинация. Цветан Цветанов ще го потвърди. http://eltimir.ucoz.ru/
Подпалвачите са в ареста, а палежите продължават. Вариантите са няколко. - Вътрешният министър Цветанов е излъгал, че подпалвачите са арестувани. Вариантът отпада. Цветанов никога не лъже. Нали е заместник на Бойко Борисов, как така ще лъже? - Няма никакви палежи. Медиите лъжат, а ние всички имаме халюцинации. Медиите че лъжат – лъжат. Ама пък всички ние да получаваме в един и същ момент една и съща халюцинация, това вече е съмнително. - Подпалвачите са някакви супер-ултра-екстрасенси или нещо подобно, та палят дистанционно от килиите си. Трудно ще повярвам. Бил съм в различни килии и знам, че стените им са доста дебели. Огънят няма как да мине през тях - Остава последният вариант. Цветанов е вътрешен министър, значи е вътре в играта. Това вече съм склонен да го приема. Пък и разполагам с някои доказателства. Многократно съм писал. Наскоро също писах.  Сега ще го обясня по-подробно. В България явно съществува група за палежи. За да не ги заловят толкова време, логично е да предположим, че престъпниците са хора с опит и вършат тая работа от доста време насам. Дали пък същата група не е замесена в опожаряването на селската ми къща в с. Гурково, Ботевградска община през март 1992 година? И в палежа на апартамента ми в Ботевград през 2006 година? Дори да греша, версията ми не е лишена от основания и би било редно да се провери. От силите на реда, естествено. От министерството на Цветан Цветанов. Защо не я проверяват? Посочих и пак ще посоча поне двама, които могат да дадат отправна точка към намирането на подпалвачите. Това са Павлин Димитров, бивш началник на Държавна сигурност – Ботевград, както и сегашния ботевградски кмет Георги Георгиев. Защо Цветанов не нареди тези двамата поне да бъдат разпитани? Не се крия кой съм, не съм анонимен. Наскоро дори публикувах дори снимка на личната си карта. (http://eltimir.ucoz.ru/) Значи сигналът ми е сериозен и заслужава внимание. Защо разследващите органи се правят на ощипани госпожици? Това, че си имаме за президент една госпожица съвсем не значи, че и полицаите трябва да се правят на такива. Знам отговора. Които четат редовно този сайт също го знаят. Това, което някои още не знаят е, че Елтимир за разлика от Цветанов, Борисов, от цялата мръсна, криминална политическа сган и нейните подчинени медии не го е страх да каже истината и да я отстоява. Докрай.



Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 2996450
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031