Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2012 15:12 - Проблеми с пощите
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 1792 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 04.02.2012 15:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

http://eltimir.ucoz.ru/

Както вече писах в един от коментарите в своя сайт http://eltimir.ucoz.ru/, от известно време наблюдавам сериозни проблеми с електронните ми пощи, а също с личните съобщения в блога ми на blog.bg. Често се случва адресатите да не получават писмата и съобщенията, които им пиша. Или пък аз да не получавам техните писма и съобщения. За цензурата в

http://eltimir.blog.bg/

не се учудвам, тя не е от вчера. С проблемите в erigkan@mail.bg също свикнах. В руските ми пощи подобна намеса забелязвам за пръв път. Или може би и преди да е имало, а да не съм обърнал внимание. Но сега случаите станаха фрапиращи.

Защо пускам тази тема? Ами защото някой може да ми е писал и сега да ми се сърди, че не съм му отговорил. В blog.bg  имаше такъв случай. Та да си кажа каква може да е причината. Като се замисля, не спомням някога да не съм отговорил на нечие писмо. Да, ама ако писмото е получено от ДАНС или някоя подобна службичка, а те са били пияни като кютюци и са забравили да ми го препратят, как да отговоря?

Друга причина да пусна темата е законът АСТА. Лъжат, че не е ратифициран. Незаконният мракобеснически закон е приет, ратифициран и вече се прилага. Това е положението. Робовладелческа полицейска демокрация. От ционистки тип.

Вчера ме посъветваха да пиша до съответните администрации. И си спомних за сцена от полския филм "Извинете, тук бият ли?. Много стар филм. Някакво момче седи в милиционерския кабинет. При него са двама милиционери. Единият го съветва:

- Ако искаш, напиши оплакване.

- Ще го чета аз, добавя вторият милиционер.

Щях да забравя да кажа и друго. Преди 1989 година пощата ми се следеше от ДС. Но онези поне след като ги проверяваха, ми ги даваха. Онези само проверяваха. Тези направо крадат. По заповед на Цветан Цветанов, вероятно.




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 2996563
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031