Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.06.2012 18:29 - В Ботевград заря нямаше
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 2307 Коментари: 0 Гласове:
8

Последна промяна: 03.06.2012 18:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 http://eltimir.ucoz.ru/news/v_botevgrad_zarja_njamashe/2012-06-03-3014 
 Снощи, от доста години насам, за пръв път заря на Втори юни нямаше. Исках да получа сведения и едва тогава да пиша. Сведенията са, че Боклук Бойко се обадил на кмета Георгиев и му рекъл: "Само да си посмял да правиш заря в Ботевград!" Не мога да твърдя, че това е следствие от моята публикация, но ми се ще да разкажа нещо неизвестно. След разгрома на Ботевата чета, турци и черкези, придружавани от циганска сган забучват на върлини отрязаните глави на ботеви четници и ги разнасят из Орханийско, днешния Ботевградски край. Главата на Христо Ботев и на един от неговите четници била занесена в село Уруците, днешно Гурково. Един от моите прадеди по линия на баба ми Гана, неин дядо откупва от извергите главите и ги погребва. Бил ханджия, разполагал с възможността да ги откупи и да ги погребе. Сега на мястото на първото им погребение стои паметна плоча. След Освобождението черепите са преместени в построената с руски средства църква, в специална ниша. Виждал съм ги многократно и дори са ми показвали кой от двата черепа е на Великия Христо Ботев. Само се покланях пред него, не смеех да го докосна. В края на 80-те години тези две глави бяха преместени в Пантенона в село Скравена, където били погребани още 10 други глави на ботеви четници. Та може би на Боклук Бойко някой му е казал, че Прокобата ми не е просто празна дума. Бойко, въпреки всичко, ти ще умреш от страшна смърт! И от коментарите: * 3 Елтимир   (Днес 13:00) Да, нещо допълнително. Днес научих, че на полицията е било дадено нареждане, ако евентуално отида на тържествата в Скравена да ме арестуват и да ме затворят за 24 часа. Нареждането е дадено от другия боклук - кмета на Ботевград Георги Георгиев. Нито ходих, нито съм имал намерение да ходя. Не се чувствах добре и си легнах рано. Ама боклуците май са бягали пред вятъра. Само факти, нищо повече. * 10 Елтимир   (Днес 19:14) Случаят със заповедта за моя арест на подобни мероприятия не е първа. Имаше два предишни случаи. Преди време работех като работник по ремонт и поддръжка на Общинския пазар. И като имаше разни такива случаи, шефът ни задължаваше да присъстваме, за публика. Отивах, полицаите ме пресрещаха и аз си се прибирах вкъщи.  - Ама, чакай, Ангеле! Можеш да отидеш, ние само да проверим. Наредено ни е.  - Да, бе, да! След тая процедура как я мислите? Бездруго изобщо не ми се идваше и нямаше да дойда, ако нямах заповед от шефа. Сега вие му се обяснявайте защо сте ме обискирали за оръжие, а аз се прибирам. Изобщо не ме интересуват вашите тъпи мероприятия.  По ирония на съдбата, и в двата предишни случаи полицаите бяха командвани от капитан Милко Маринов. По-късно Милко го уволниха от полицията, защото набил някакъв цигански ром от мангалски произход. Даже като видях веднъж Милко, той ми каза, че го уволнили не защото набил циганина, а защото го наричал циганин, вместо ром. Абе, какъв ром, бе? Ромът е за пиене, а циганинът е за биене! Но да не се отвличам.  Тоя път обаче е било малко по-различно. Кметът Георгиев наредил да бъда задържан за 24 часа. За какво? За това, че ще отида на едно официално тържество по случай Втори юни? Сами мислете какво се случва и кой го случва. Синът на кмета е Даниел Георгиев, едно тъпо и неграмотно момченце, дупедат, тоест депутат от ГЕРБ. Апартаментът му се намира в блока отсреща, на около 200 метра от моята тераса. Същият Даниел, който се опита да ме сгази с джипа си.  Немам думи! Ама немам и страх и респект към тези нищожества и боклуци. Да, всичките те са боклуци и да дойдат да ме съдят, ако им стиска на мизерниците гадни.  


Тагове:   Ботевград,   бойко,   ГЕРБ,   боклуци,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 3004970
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930