Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2012 06:04 - Боклук Бойко Борисов
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 10072 Коментари: 13 Гласове:
11

Последна промяна: 14.06.2012 06:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Тоя боклук и боклучававото му, така наречено правителства, също и боклучавият им така наречен Парламент ми забраняват да пуша. С грижа за моето здраве, казват.

Абе, боклуци! А защо не помислихте, че няма какво да ям? Да гладувам е здравословно, нали, бе, боклуци? А защо гладувам? Защото навремето се обявих срещу комунизма и ме вкараха в затвора на 18 годишна възраст. .ДС, преименувана и с нова фасада продължава да преследва и тероризира враговете на комунизма, но никой не вижда това. И сега тоя боклук Бойко продължава да преследва враговете на Тодор Живков. Ама няма да да клекна пред тях, пред боклуците, няма да им се преклоня.

Бойко, боклук си и боклук ще си останеш! Ти, лайно миризливо няма да ме смачкаш, ясно ли ти е? Ако не ти е ясно, скоро ще ти се изясни.




Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Вместо да обръщаш собствения си блог в клоака и сметище и
14.06.2012 09:45
с цел подобряване общото здравословно състояние и социалния статус на живота си, с което ще икономисаш средства за храна, ти предлагам да откажеш цигарите.
Само предлагам, защото никой не може да ти забрани да гладуваш за сметка на пушене !
НО ИМАЙ ПРЕДВИД И ТОВА, ЧЕ НИКОЙ НЯМА ДА ТЪРПИ МИРИЗМАТА И ОТРОВИТЕ НА ЦИГАРИ , А ПРИ ТЕБ ПРЕДПОЛАГАМ, ЧЕ Е И ТЮТЮНЪТ Е ДОЛНОПРОБЕН, ЗАЩОТО ОБЯВЯВАШ, ЧЕ ГЛАДУВАШ, ДА ВЛИЗАТ В СОБСТВЕНИТЕ И НА ДЕЦАТА МУ ДРОБОВЕ. И ТО САМО ЗАЩОТО НА ТЕБ ТИ Е ПРИЯТНО ДА СЕ ТРОВИШ НА ОБЩЕСТВЕНИ МЕСТА И В ЗАКРИТИ ПОМЕЩЕНИЯ.
ПУШИ СИ ЦИГАРИТЕ В КЪЩИ СПОКОЙНО И ПРЕСТАНИ ДА ПИШЕШ ГЛУПОСТИ И ЗАНИМАВАШ АУДИТОРИЯТА С "МИСЛИТЕ" СИ !!!
А АКО ИЗПИТВАШ ДУШЕВЕН ДИСКОМФОРТ - ИДИ НА ПСИХИАТЪР, ИЛИ ПСИХОЛОГ.
АКО И ТЕ НЕ ТИ ПОМОГНАТ, ТО ТОГАВА ТРЯБВА НАЙ-ПОСЛЕ ДА РАЗБЕРЕШ, ЧЕ СИ "БЕЗНАДЕЖДЕН СЛУЧАЙ".
ПУШИ СИ ЦИГАРИТЕ, ПИЙ СИ БИРАТА, НО ПРЕСТАНИ ДА ХЛЕНЧИШ , ПСУВАШ И ИЗКАРВАШ ВСИЧКИ ДРУГИ, А НЕ СЕБЕ СИ И СЛАБАТА СИ ВОЛЯ, ВИНОВНИ, ЧЕ НЯМАШ ПАРИ ЗА ЯДЕНЕ !
НЯМА И ДА ИМАШ !
цитирай
2. eltimir - Абаси лицемерието!
14.06.2012 13:25
Стига бе, ллицемери гадни! Морите ме от глад, от отказ отктаз от медицинска помощ, а после се били загрижили за моето здраве! Вие за идиот като вас ли ме имате?
Умрете, копелета! Проклинам ви!
А, бе, идиоти, аз искам хляб от съседа, защото нямам и хляб, а тоя идиот Боъко ще ми слага акциз на цигарите и ще им пуша в обществени места. Да дойде и да ми ми вземе голия….Щото друго нямам. Знам, че евреите и това го обучиха. Само че точно това няма да му дам. Щот ме е гнус.
цитирай
3. eltimir - Ей, andreshko
14.06.2012 13:31
Ей, andreshko,
защо не се откажеш от храна и от въздух за благото на бойковото правителство, да бу ба майката? Абе, кой е тоя, който ще ми дава наклон на оная работа, когато пикая, па му пикяя в устата гадна? Бойко, ще умреш от страшна смърт, проклинам те, копеле, противно!!!
цитирай
4. анонимен - Аз чисто по човешки
14.06.2012 14:26
ти предложих нещо, от което ще имаш само полза. Но като си решил да закусваш, обядваш и вечеряш с цигари - твоя работа.
Една кутия цигари "средни" се равнява по стойност на 1 хляб, половин кг. сирене и поне 250 гр. месо !!!

Но и НЕ СИ ВЪОБРАЗЯВАЙ, ЧЕ ЩЕ ПОЗВОЛЯВАМ да да ми се отнема чистия въздух на местата, които са забранени за пушене / не за пушачите въобще - те имат правата като мен, А ЗА ПУШЕЩИ ТАМ ПУШАЧИ като теб/ от закона.

НА ДРУГИТЕ " НЕЗАБРАНЕНИ" МЕСТА СИ ПУШИ КОЛКОТО И КАКВОТО ИСКАШ . НАДЯВАМ СЕ, ЧЕ НЕ СИ НА КОКАИН.

И НЕ НАМЕСВАЙ ИЗЛИШНО ТОЗИ, ИЛИ ОНЗИ ЗА СОБСТВЕНОТО СИ ПОЛОЖЕНИЕ !

НЕ Е ЗЛЕ ДА ПОТЪРСИШ ВИНА И В СЕБЕ СИ.

А ХАМАЛСКИЯТ ТИ ЕЗИК САМО ПОДЧЕРТАВА, ЧЕ Е НАЛОЖИТЕЛНО ДА ВЗЕМЕШ НЕЗАБАВНИ МЕРКИ ЗА ЗДРАВЕТО СИ.
САМОНАВИВАШ СЕ, А И ТВОИТЕ "ПРИЯТЕЛИ" СИ ГЛЕДАТ СЕИРА КРАЙ ТЕБ !

И НА МЕН НЕ МИ ХАРЕСВА ТОВА, КОЕТО Е ДНЕС БЪЛГАРИЯ, НО ВИНОВНИТЕ СА ВСИЧКИ "УПРАВЛЕНЦИ" И НАСЛЕДНИЦИТЕ ИМ ОТ МНОГО ДЕСЕТИЛЕТИЯ НАЗАД.
цитирай
5. nomer1edno - Ей, andreshko, защо не се откажеш от ...
14.06.2012 14:49
eltimir написа:
Ей, andreshko,
защо не се откажеш от храна и от въздух за благото на бойковото правителство, да бу ба майката? Абе, кой е тоя, който ще ми дава наклон на оная работа, когато пикая, па му пикяя в устата гадна? Бойко, ще умреш от страшна смърт, проклинам те, копеле, противно!!!

цитирай
6. nomer1edno - Стига бе, ллицемери гадни! Морите ...
14.06.2012 14:50
eltimir написа:
Стига бе, ллицемери гадни! Морите ме от глад, от отказ отктаз от медицинска помощ, а после се били загрижили за моето здраве! Вие за идиот като вас ли ме имате?
Умрете, копелета! Проклинам ви!
А, бе, идиоти, аз искам хляб от съседа, защото нямам и хляб, а тоя идиот Боъко ще ми слага акциз на цигарите и ще им пуша в обществени места. Да дойде и да ми ми вземе голия….Щото друго нямам. Знам, че евреите и това го обучиха. Само че точно това няма да му дам. Щот ме е гнус.

цитирай
7. tomcat2 - Герб фашисти гнусни !
14.06.2012 18:53
Герб фашисти гнусни !
цитирай
8. gosho568 - Гербаджийското управление, разори страната ни!
14.06.2012 19:20
А с тези магистрали станаха за смях, че и торти-магистрали, взеха да се правят...
цитирай
9. bale24 - Ако Бойко ти се изпречи -
14.06.2012 19:48
ще се насереш от страх и най много да смрънкаш някое ласкателство с треперещ глас.
цитирай
10. lubima - Елтимире, искрено те съветвам да ...
14.06.2012 21:29
Елтимире, искрено те съветвам да посетиш психиатър.Нещо лично, не търси в думите ми някакъв присмех или обида, но наистина ми се струва, че не си много добре, а?Така ли е?Гладуваш защо?...защото си пощурял нещо на някой да доказваш.../но той едва ли знае, че видите ли точно на него искаш да покажеш "смелостта" си/...отново си безработен и нямаш пари за храна ли?/ей този вариант по-ми се струва реалната причина за глада ти/...
цитирай
11. eltimir - Ами да се изрепчи
16.06.2012 11:42
bale24 написа:
ще се насереш от страх и най много да смрънкаш някое ласкателство с треперещ глас.

Ами да се изрепчи, що не го направи говняра гаден? Бил съм на наистина страшни места и не съм се плашил. Та от тоя ли говняр ще се уплаша?
цитирай
12. eltimir - Боклук Бойко
18.06.2012 05:35
Въпросът не опира само до мен. Миналата седмица бях на гости на легендарния Григор Симов. Аз по къс ръкав, а Гришата с вълнен пуловер и яке. Тресеше го. Но няма медицинска помощ, защото няма осигуровки. Същия ден говорихме по телефона с не по-малко легендарния Марин Манолов. Един от хората, превзели навремето Старозагоския затвор. Питам го как е, а Марин ми отговаря: "Благодаря на Бога, още съм жив." Ами Янко Янков? И той е подложен на зверски терор от страна на ГРОБ-арското правителство. И в същото време тоя боклук Бойко ще ми се пише антикомунист.
Това е гадно, много гадно. Ако си беше казал, че е комунист, щях да го разбера. Враг, а от врага не можеш друго да очакваш. Но да твърди, че е един от нас, а да ни подлага на такъв нечовешки терор, това е отвратително. Затова казвам, че е боклук. Боклук Бойко! Да ме съди, ако му стиска на боклука гаден!
цитирай
13. eltimir - А кой си ти?
18.06.2012 16:10
А кой си ти, andreshko, та ще ми позволяваш или разрешаваш? Ще го цитирам на руски. Киплинг имаше една фраза: "Я кошка, гуляющая сама по себе." Е, и аз съм нещо такова. Не се е родил оня, който ще ми разрешава или забранява. Ще правя каквото си искам. Да дойде оня боклук Бойко Борисов да ми каже какво да правя. Да дойде, ама не му стиска, нищо, че съм 45 кила с мокри дрехи. Защото е боклук. А ти щом си солидарен с боклуците какъв си?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 2996282
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031