Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2012 09:15 - Ще искам убежище в Чукотка
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 4889 Коментари: 3 Гласове:
10

Последна промяна: 18.12.2012 17:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image Чукчи. Умен човек. Чукчи спи в хладилник, там топло. Навън минус 40, а в хладилник само минус 20.
Много правилно се изразих. Отивам в Чукотка и ще поискам политическо убежище там. Искам да живея сред умни хора. Ще живея в някой чум като чукчи. Те така наричат шатрите си. Вижте ги как изглеждат. Е, малко са неугледни, но по-добре сред чукчи в чум, отколкото сред извънземната циганска чума тук.
Чукчи ходи на лов. За елени. И стреля по мангусти също. Чукчи добър ловец. Умен човек. Чукчи убива мангусти на място като ги види. Отивам при чукчи. А най-прекрасното е, че при чукчи чифути нема. Затова чукчи и Библия нема. Чукчи има Шаман. На мен Библия не требва. На мен требва Шаман. Значи решено. Ставам чукчи. image Чукчи пред своя чум. Там отивам.
Тук ми казват, че циганите били хора. Че циганите били човешки същества, принадлежащи към човешкия род. Не го вервам! Циганите са някакви извънземни. В циганите няма нищо човешко. Сега вервам, че извънземните живеят сред нас, само където ние не ги разпознаваме и ги смятаме за хора. Чукчи умен. Чукчи знае, че циганин извънземен, и че мангал не човек. Тук обаче ги смятат за хора. В Чукотка чукчите не мислят така. Чукчи умен, той не смята циганина за човек. Чукчи различава извънземни от хора. При чукчите цигани няма, така научих. Ето, затова отивам при чукчите и ще живея в някой чум. Искам да живея сред умни хора.
Ние много приличаме си с чукчи. Чукчи писател. Също като мен. Чукчи не читател. Също като мен. Чукчи пише, пие, а после отива стреля по елени и по мангусти. Това харесва ми. Много. Отивам при чукчи. При чукчи сега мангусти не останали, той застрелял всичките. Сега чукчи само пише, пие и стреля по елени. Отивам при чукчи. image Дете чукчи. Чукчи не убива децата си, а ги обича. И ги облича, при това добре.
Чукчи умен. Отивам в Чукотка и ставам чукчи. Вярвам, че ще ме разберете и ще одобрите постъпката ми. При чукчи цигани няма. А тук тая държава, която първо превърнахме в тая страна, а накрая стана онова място се превръща в циганска. Извънземен до извънземен. Бивша България станала онова място. В Чукотка онова място нема. В Чукотка има тундра. Място колкото щеш. Ама не онова. Щото в Чукотка мангусти не останали. Останали хора. Чукчи. Умни хора. Тук само извънземни цигани и песоглави мангусти. Аз обаче искам да живея сред хора. Сред умни хора. Сред чукчи. Отивам при чукчи и ставам и аз чукчи.
- Какво пие чукчи? Чукчи здрав! Пие водка.
Какво пие българин- Българин болен. Пие лекарство. "Зашемедин". От цар Киро Катунски.
Аз иска здрав и пие водка. Аз не иска болен и пие "Зашемедин". Отивом при чукчи. - Какво яде чукчи? Мангуста?
- Не! Не, не, не, не! Чукчи не яде мангуста. Мангуста ядат я кучета на чукчи. А чукчи яде елен. И пие водка. После пише, нали чукчи писател.
Чукчи отишъл в Москва. Взел такси. По едно време пред колата изскочил пиян циганин. Шофьорът едва избегнал удара. Чукчи обаче със замах отваря вратата и удря циганина. Она пада. Чукчи с укор се обръща към шофьора:
- Ти льоша ловес. Без малко изпуснес плячка. Ама чукчи добър ловес. Утрепал мангуста! Попитали чукчи какво прави сутрин.
- Бум-бум - елен и мангуста.
- Защо?
- Хубав месо! Елен за мен, мангуста за мой пес.
- Какво прави чукчи на обяд?
- Бум-бум - мечка.
- Защо?
- Хубав кожа!
- Какво прави чукчи вечер?
- Бум-бум - геолози!
- О, Боже! Защо?
- Хубава кибрит!
Искам в Чукотка. Ще напаля огън с кибрит марка "Геолог" и ще си опека един елен. Кучето ми ще яде мангустата суров. Каква романтика! Отивам в Чукотка и ставам чукчи! И знаете ли, при чукчи сайтове никой не трие. Защото при чукчи няма Интернет.

Земам и блог.бг с мене. И блог станал чукчи. Знае брои до едно. Току-що одобрих коментар, а блог повтаря три пъти по едно мой стар коментар. Чукчи Елтимир вече копира коментари тук.
***
- Какво яде чукчи? Мангуста?
- Не! Не, не, не, не! Чукчи не яде мангуста. Мангуста ядат я кучета на чукчи. А чукчи яде елен. И пие водка. После пише, нали чукчи писател.
***
Чукчи отишъл в Москва. Взел такси. По едно време пред колата изскочил пиян циганин. Шофьорът едва избегнал удара. Чукчи обаче със замах отваря вратата и удря циганина. Она пада. Чукчи с укор се обръща към шофьора:
- Ти льоша ловес. Без малко изпуснес плячка. Ама чукчи добър ловес. Утрепал мангуста!
***
- Какво яде чукчи? Мангуста?
- Не! Не, не, не, не! Чукчи не яде мангуста. Мангуста ядат я кучета на чукчи. А чукчи яде елен. И пие водка. После пише, нали чукчи писател.
***
Човек поискал дойде с мен в Чукотка и Чукчи Елтимир много зарадвал се. Ходим си по тундра. Стреляме си мангуста и елен. После седаме на снег и почваме. Две Чукчи пие водка и яде елен. А кучета ядат мангуста.
***
Плашат ме с края на света след три дни. И ми обясняват кое е най-сигурното място на планетата. Чукотка, разбира се. Там много добри хора. Сега ходих да ям. Елен, кашкавал и лютеница. Кашкавалът и лютеницата си ги купих от магазина. Еленът ми го пратиха чукчи и неговото куче. Като отида при тях и аз ще им занеса подаръци - мангуста и чифут-хакер. Мангуста за куче, там то изяло всичките. Ама да не мислите, че чукчи ще яде чифут хакер? Нищо подобно. Ще го ползва при упражненията в стрелба Чукчи добър ловец. Трябват много упражнения. После кучето ще изяде и чифут хакер. То добро куче. Ние с чукчи ще ядем елен. Лютеницата и кашкавала са от мен. Ще хапнем, а после чукчи ще извади водка. С нея ще посрещнем Новата година, след като старата си отиде. На сутринта ще станем и ще доядем елена.
А краят на света все пак ще настъпи. След шест милиарда години.
 



Гласувай:
10



1. eltimir - Чукчи яде мангуста?
29.11.2012 11:27
- Не! Не, не, не, не! Чукчи не яде мангуста. Мангуста ядат я кучета на чукчи. А чукчи яде елен. И пие водка. После пише, нали чукчи писател.
цитирай
2. dolce - ехххххххххххх
29.11.2012 11:41
вземи ме с тебе а..................!!!!!
цитирай
3. eltimir - Какво става в тоя блог?
29.11.2012 11:44
Излиза ми едно и също. Току-що одобрих коментар, а и блог станал чукчи. Повтаря едно и също. Блог може брои до едно. Значи блог чукчи. И него земем в Чукотка.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 3003701
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930