Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.12.2012 17:08 - Хакнаха първия ми сайт
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 2324 Коментари: 2 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Изписва ми това:
SITE NOT FOUND
The requested site "eltimir.ucoz.ru" is not registered at uCoz Web Services
Не знам дали няма да ударят и тоя. Нищо не мога да направя. Сутринта си работеше нормално, влязох без никакви проблеми. Сега излиза, че е изтрит от регистрите. Странното е, че в класацията пак е на едно от челните места. Въпреки, че напоследък го бях позанемарил. А в съобщението ми излиза, че такъв сайт не е регистриран. Ами това е. Но поне изкара три години и половина.
Имам копия от всички статии. Включително на DVD-та и на преносим хард диск. Имам и три резервни сайта. Но физически няма да ми е възможно да възстановя всичко. Това ще са месеци на къртовски труд. Пък и в момента съм доста болен и нещо не се оправям. Съжалявам, безсилен съм.
Поне през тези три години и половина се позабавлявахме добре, пък и очите на доста хора се отвориха за много неща. А иначе текстовете ми са неунищожими. Има ги на толкова много места, толкова много хора са ги копирали, включително в Интернет, така че няма как да изтрият всичко. Тоя сайт имаше над милион и половина преглеждания. Значи съществуването му не е било съвсем напразно. Изиграл е някаква роля.
Ако все пак някой има предложения, да казва. Ако, разбира се въобще на някой му пука за сайта.



Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. olivie - ???
04.01.2013 15:40
Пише, че е блокиран за забранено използване и дават да се свържеш с администратор за изясняване, след като влезеш с ника и паролата си.
цитирай
2. eltimir - Нещо не е наред
04.01.2013 15:50
Първият път им писах и нямаше отговор. Писах им втори път и те ми посочиха тая статия:
http://eltimir.blog.bg/politika/2013/01/02/turski-komandosi-v-checheniia.1037395
Статията уж била прославяла тероризма, а тя реално е с рязка антитерористична насоченост. Въпреки това я изтрих и те пуснаха сайта. Следващите дни бях доста болен и почти нищо не съм писал. Въпреки това изведнъж, без никакво предупреждение спряха всичките ми пет сайта. При това са ми наложили забрана повече да им пиша. Писа им един от моите съ-админи. Не му отговориха. Та нещата изобщо не са наред. Обаче като анализирахме фактите с мои приятели, стигнахме до извода, че причина за спирането всъщност са статиите за психотрониката. Ще ги публикувам и тук постепенно, пък ще видим как ще реагират. За блога не ме е яд, поддържах го между другото.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 3002955
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930