Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2013 13:56 - Покана
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 5557 Коментари: 4 Гласове:
4

Последна промяна: 11.01.2013 14:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Проф. Никола Алтънков ми прати тая покана. Няма да мога да отида. Трудно стигам да тоалетната, та какво остава да ходя до София. Но който може, нека отиде. Паметта на Илия Минев го заслужава. image Сега няколко думи за мен. От Бърза помощ ме изгониха като мръсно коте. Нямам осигуровки и личен лекар. Само един приятел лекар се осмели д ми каже, че имало специална заповед на кмета Георги Георгиев да не ми се оказва медицинско помощ без заплащане. А аз нямам пари. Синът на това копеле гадно е депутат от ГЕРБ. Да, ще го направя. Който не вярва, да пита Павлин Димитров, бившият зам. министър на МВР. Аз знам как се прави взрив. И само да стана на крака, ще го направя и ще убия колкото може повече от тях. Да, и себе си, ама това моето живот ли е? След тези думи те трябва да дойдат и да ме арестуват. Ама ако го направят, ще се наложи да ме лекуват. Ами сега? Събуждам се с една-единствена дума по 20 пъти на нощ - "боли". От какво да ми пука? Умориха кръстника ми Илия Минев с град и мизерия, отиде си базмълвмно. Аз ще си отида с взрив.
Хайде сега да ги видим копелетата. А пък Бойко е само един боклук и нищо повече.
Хайде и един текст, публикуван в унищожения ми вече сайт. Копелето гадно, кметът на Ботевград Георгиев нареди убийствато на един мой добър приятел. Турчин, но разкошен човек. Ходили сме си на гости десетки, а може би и стотици пъти. Назим. Кметът го уби. Има брат в кайна. Казах му кой е поръчителят на убийството и брат му се закле да отмъсти. Така че Георгиев ще бъде наказан със смърт, няма друг начин . Но Назим вече го няма, тъжно. Ето текста, отговор и досега няма:
Убийството на Николай Соколов imageОт петия етаж на този блок бе хвърлен Николай Соколов - Назим. Според кмета на Ботевград Георги Георгиев, а също според главния Боклук Бойко Борисов, убийство няма. Кой защитава убийците в тая скапана страна, в която държава отдавна вече няма? Преди месец в Ж. К. "В. Левски", Ботевград бе убит Николай Соколов - Назим. Хвърлили ги от петия етаж, а после в линейката го доубили. Писах, но нямаше резултат. Ако поръчителите на убийството, както и физическите убийци бяха невинни, би било редно да ме дадат под съд. Засега кметът на Ботевград Георги Георгиев мълчи. Мълчи и неговият син Даниел Георгиев, депутат от ГЕРБ, за когото упорито се говори, че е взел комисионна от продажбата на имота на убития Назим. Главният покровител на всички българоубийци в бивша България Боклук Бойко също мълчи. Моите думи обаче се потвърждават. Не са минали и 40 дни от смъртта на Николай - Назим, а вече неговото жилище си има нови собственици. Не знам кои са те, а и хората може би не знаят, че заради тях е бил убит невинен човек. поръчителите на убийството обаче се знаят и целият квартал "Васил Левски" говори за тях.  Та сега ми се ще да попитам. Тоя боклук Бойко Борисов още ли има наглостта да твърди, че в управляваната от него територия, носеща все още името България  са в сила някакви си закони? Какво да говорим, щом за едно жилище могат да убият човек, а после никой нищо да не предприеме? Защо не са изгонили Назим от апартамента, а са го убили?  Защото това жилище му е било дадено от строителната бригада от с. Столник, които са строили тези блокове. Човекът си плащал наема и си живеел. Да, ама кметът Георгиев решил, че апартамента на Назим му трябва и Назим трябвало да умре. В такова подобие на държава живеем. Ако не ви е страх, трайте си и не протестирайте. Мен ме е страх, затова протестирам.



Гласувай:
4



1. eltimir - Майтап
11.01.2013 16:26
Храна имам, но не мога да поемам никаква твърда храна. Боли ме непососимо. А тоя боклук, кметът на Ботевград забранил да ми се оказва медицинска помощ. И всички приемат това за нормално. Май ние, Българите заслужаваме съдбата си. От рода Тертер съм, не съм случаен. Затова ми е болно. Дедите ми вият в гробовете си. А вие мълчите... Жалко и страшно. Но Елтимир ще се изправи пак, и ще стане за последна битка. Защото е Елтимир Тертер.
цитирай
2. eltimir - невероятно
11.01.2013 17:37
Не знам защо се сетих за тях. Момчил Родопски, с големите мустаци. Юнанкът Мимчил. Добротица. Севаст Огнян, героят от Урвич. Царят, Иван Страцимир. Януш Хунядяди, когото нашите хора наричаха Маджарина Янко. Светослав Полски, наречен Варненчик. Всички те умряха за България. От юг турци, от север германци, с средата предателство. Какво можехме да направим? Бихме се до последно.
цитирай
3. eltimir - Кофти
11.01.2013 23:24
Храна имам, но не мога да поемам никаква твърда храна. Боли ме непоносимо като преглъщам. А тоя боклук, кметът на Ботевград забранил да ми се оказва медицинска помощ. И всички приемат това за нормално. Май ние, Българите заслужаваме съдбата си. От рода Тертер съм, не съм случаен. Затова ми е болно. Дедите ми вият в гробовете си. А вие мълчите... Жалко и страшно.
цитирай
4. eltimir - Една песен
12.01.2013 01:24
Не знам защо, на враговете ни ни ужасно се боят от нея:
Дойде време, ставайте
от сън се събуждайте
доста робство и тиранство
всички на оружие....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 2992170
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031