Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2013 10:07 - Държава няма
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 3148 Коментари: 5 Гласове:
1

Последна промяна: 29.01.2013 08:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Точно така. На тая нещастна територия няма държава.Тук има само една развилняла се Мафия и нищо друго. Следователно ние не дължим нищо на държавата, такава не съществува. Данъци, лоялност - да вървят по дяволите! Ако все пак даваме нещо, то е по принуда. Доброволно и съзнателно нека никой нищо да не дава.
Ще дам пример със себе си. От около месец нещо стана с хранопровода ми. Не мога да преглътна повече от един - два залъка. Боли, та ме къса. Някъде 4 пръста над слънчевия възел. Гладен съм, имам храна, а не мога да ям. Даже вода като пия ме боли. Гадно, нали. Търпях донякъде, но накрая отидох до болницата. Трябвало да се направят изследвания. Хубаво. Ама нямам осигуровки, от години съм безработен. Нямам и личен лекар. Значи трябва да си платя. Ами като нмам и пари? Ами като нямам пари, да мра. Така бил рекъл Негово Величество Премиера Боклук Бойко Борисов.
Ей, боклук Бойко Борисов, да не си посмял да се хвалиш с успешно управление, след като ти, боклук такъв съзнателно и преднамерено умъртвяваш хора като мен! Разбрахме ли се, Боклук? Ти мен ме убиваш съзнателно и преднамерено. Ти си един долен убиец и нищо повече. Дай ме под съд за тези думи, бе, боклук. Хайде да те видим. ти си на ход. Нищожество долно. Елтимир обаче ще предпочете смъртта, но на колене няма да падне пред вас, боклуци долни и гадни! И не се радвай, боклук, защото и след смъртта си ще те преследвам.



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eltimir - Измамата, наречена демокрация
27.01.2013 10:29
Наскоро ходихме с един приятел до Григор Симов. Гришата е една от легендите на българската антикомунистическа Съпротива. Не знам дали има по-достоен от него поне днес. Заприказвахме се и стана дума за Марин Манолов от Перник. Марин е един от тези политически затворници, които през 1969 година превземат Старозагорския затвор. Също жива легенда. Та питам Гришата как е Марин, а той ми отговаря - мизерства.
Бойко, боклук гаден! С още нещо ще се похвалиш ли?
цитирай
2. aanonimous - ?:)
27.01.2013 10:33
като си безработен от години от къде имаш пари за храна?:) и какво беше ,,държава,,?:) онова дето ти плаща да живееш без да работиш като тукашния varg1 ли?:) на колене нЕма да те караме да стоиш:) ти си перманентно нагъзен)))))00
цитирай
3. eltimir - Да
27.01.2013 10:46
Да, храна си купих. Пратиха ми малко пари от чужбина. Поне от десет години живея така. Помагат ми от други държави. А нашата "държава"? Ние на нея й даваме. Плащаме данъци, плащаме такси. Тя какво ни дава? Цигански банди и безскрупулни убийци. Плащаме акцизи и спазваме всякакви идиотски забрани. С какво ни отвръща така наречената държава? С циничното - мри, щом нямаш пари. Да, пращат ми нещичко, от чужди страни ми пращат, не от България, преживявам някак. За лечение обаче не стигат. Лечението в бивша България е привилегия за богатите и за циганите. Не спадам към нито една от двете категории. Тогава какво ми остава, освен да прокълна това подобие на държава и тоя управляващ ни боклук Бойко Борисов!
цитирай
4. eltimir - Да попитам
27.01.2013 12:14
Така наречената държава се грижи за бездомните кучета. Отделя им порцион, за който аз мога само да мечтая. И не изисква нищо от тях. В същото време изисква от мен всякакви идиотски данъци, такси и начисления, без да ми дава нищо. Да не се връщаме много назад, но за последните 10 години така наречената държава не ми е дала нито стотинка. Безработен съм и живея благодарение на помощта от мои приятели. Хубаво. Държавата нищо не ми дължи. А защо аз трябва да дължа нещо на тая шибана държава и да плащам всичките данъци, такси и акцизи? Знаете ли колко хубаво бих си живял, ако я нямаше държавата, и ако видех Боклука Бойко Борисов увиснал на някое дърво? Тогава щях да се изтегна под дървото, да взема една бутилка хубаво българско вино, да запаля една безакзизна цигара, да хапна хубава свинска пържола и въздъхна с облекчение.
Бойко, боклук такъв, нещо да ми кажеш?
цитирай
5. nedovolen - Etienne Chouard
27.01.2013 19:42
http://www.youtube.com/watch?v=xYVpOPKnMFk
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 2996087
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031