Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2013 13:22 - Мълчете си, идиоти!
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 4811 Коментари: 8 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Днес един Българин гние в ареста. Заради своя протест срещу ГРОБ-арската политика на проеврейското ни „правителство”.  Познавам Росен лично. Той има пари да си плати надписаните сметки. Но Росен тръгна на протест не заради себе си, а за всички нас. Ние обаче мълчим. Ние сме кръгли идиоти и неблагодарници!

Мълчете си, идиоти! Тези еврейски паразити изсмукват последната капчица българска кръв, а ние си мълчим. Изсмукват кръвта на вашите деца и внуци, а вие си траете, мълчите си. Мълчете, идиоти! Аз обаче не се смятам за идиот и няма да мълча!

Свобода за Росен и съд за грабителите! Друго няма. Третото е одиране на кожите им и набиване на кол. Те друго не заслужават. А Росен трябва да бъде провъзгласен за герой, защото посмя да им се опълчи. Той се опълчи не заради себе си, опълчи се заради всички вас. Не го ли разбирате, бе, идиоти? Ако нямаше хора, Човеци като Росен, как би я имало България? Как би имало български народ? Опомнете се. Само за това ви моля. Опомнете се и нека всички застанем в защита на Росен, който застана в защита на всички нас.




Гласувай:
10



1. eltimir - Вижте си ги
11.02.2013 14:01
QUOTE (Йордан_13 @ 11.2.2013, 15:50 )
Все още няма раздвижване откъм ушевците. Не бил назначен следовател е казала Дари. Когато това стане той ще се й се обади, а тя на адвокатката. Явно това им е тактика - изнервяне!
Довечера има простест, пред общината на Варна!

Тези са изперкали тотално. Щом няма назначен следовател, значи няма заведено следствие. А щом няма следствие, не би трябвало да има и арест. Те нарушават собствените си закони. С какво основание ще искат от нас ние да ги спазваме?
Ей, боклуци боклучави! Вие, които не спазвате никакви закони, вие за мен сте само боклуци, една долна измет и нищо повече. Аз желая единствено вашата смърт. Аз, Елтимир го желая и така ще бъде.
цитирай
2. eltimir - Продължение
11.02.2013 15:27
Безусловна свобода за Росен и нито крачка назад от това искане. Който остане безучастен в тоя момент, той не заслужава да се нарече Българин. Арестуват един невинен човек, българин, а хилядите цигански банди вилнеят безнаказано! Мамицата им комунистическа, демократическа и еврейска! Не го ли пуснат, тоя път ще става каквото не е ставало! Мръсни, гадни копелета! Те са длъжни да ме съдят за тези думи, но знам, че няма да посмеят. Жалки еврейски подлоги.
QUOTE (Йордан_13 @ 11.2.2013, 17:17 )
http://www.varnautre.bg/2013/02/10/154510-...zrigna_na_zhivo

Добре, ама за Росен не пишат нищо. Защо? Дали защото причините за ареста не са други? Научих нещо, още е рано да го кажа. Но те, евреите мръсни ще си платят с лихвите. По техен, еврейски обичай. С лихвите.
Те вече си го знаят. Когато един Тертер се намеси, нещата стават сложни за тях.
Аз искам да знам официалното обвинение, по което са арестували Росен. А оттам нататък дупе да им е яко на еврейските послушници.

Мамка им и чифутски подлоги! Тоя път им е разказана игричката майчина! Сарафово ли? Нито един евреин скоро няма да остане на Българска земя!~ Защото така го искам аз, Елтимир Тертер. И ще бъде!
цитирай
3. apostapostoloff - Добре! Идиотите да мълчат, а ние-
11.02.2013 17:04
кретените, какво да правим?
цитирай
4. eltimir - Ами ти...
11.02.2013 17:46
Ами ти... като не си идиот постъпи както знаеш. Постолье....Познаваш ме лично и знаеш, че от тая битка няма да се откажа. Отнася се до живота на едно прекрасно българско семейство. Няма да позволя боклуците да ги унищожат! Ти може да си Апостол, но аз съм от Тертерите.
цитирай
5. nedovolen - Росен
11.02.2013 21:25
Не го познавам, но заслужава уважение и подкрепа. Протестира не за себе си, а за другите. И за разлика от много води не в кафенето, а площадна борба.
А ние, ние какво правим?
цитирай
6. eltimir - Росен
11.02.2013 21:57
Росаката е велик, освободили са го. Ето каква написа той:

Здравейте!
Това, което сте направили всички Вие приятели и съратници, за мен е голям пробив и успех. Това е пробив в системата. Убеден съм, че именно заради масовата подкрепа и защита в интернет нещата се стекоха именно по този начин. Не съм чувал да се задържат свидетели с мярка за неотклонение 24 часа. Ако бях сам и никой не знаеше, че съм задържан, щяха да ми лепнат минимум "Дребно хулиганство". Разбирате ли, какво значи това, че дори и само в интернет да се обединим сме силни, а ако се обединим на друго ниво..., ще се случат чудеса...
Дари ми разказа, че са я търсили приятели, познати и непознати за информация и само са чакали да им каже, че не съм освободен за да тръгнат в реална защита,.. -окупиране на Първо РПУ гр.Варна.
Преди малко се прибрах от вторият протест с/у енергийната ламя. Малко съм изморен след безсънната нощ в ареста. Ще се включа отново!

Благодаря на всички за подкрепата!
цитирай
7. terteria - ПОЛИТИЦИ ЗАЕДНО СРЕЩУ СВОБОДАТА В ИНТЕРНЕТ.
12.02.2013 13:35
БСП и ГЕРБ се обединиха в позицията си за по-строг контрол в интернет и нов закон

http://alterinformation.wordpress.com/2013/02/11/876760/

БСП и ГЕРБ се обединиха в позицията си за по-строг контрол в интернет и нов закон

А уж ГРОБарите се правят на непримирими противници на другите боклуци от БСП. И а си казал нещо срещу ГРОБ, веднага те изкарват я комунист, болшевик, я хитлерист. А всъщност всички те са актьори от един и същ филм на ужасите. С режисьор евреин.
цитирай
8. eltimir - Така е
12.02.2013 13:46
Съгласен на хиляда процента, terteria! Дано все повече хора почнат да го разбират. За политиците написах това тук:
http://www.voininatangra.org/modules/ipboard/index.php?showtopic=3541&st=75
Ама какви партии, бе, Йордане, какви идеали? Те всичките са свине от една и съща кочина. Да ме прощават свинете, че ги сравнявам с тези противоприродни същества политиците. Те всичките са само еврейски слуги, нищо повече. Идеалът им е да служат на евреите срещу шекели, чакали или както и да наречем парите им еврейски. Ама демократи, ама комунисти, ама либерали - разлика няма. Гнуся се даже да изброявам имената им. Искам само едно. Когато намерят смъртта си, да не бъдат погребани. По стар български обичай. Такива не могат дори и мъртви да сквернят свещената ни Земя! А те скоро ще умрат, всички до един. Българският народ ще пребъде!
Ще ми се да го доживея, но не знам, едва ли. Но каквото и да се случи, България ще пребъде, а те, отрепките гадни ще бъдат изтребени. Сега само едно искам да кажа - докато има Съпротива, ще я има и България. Угасне ли Съпротивата, ще угасне и България. Но аз вярвам, че това няма да се случи!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 3002880
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930