Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.02.2013 13:44 - Кютуците псовисват стоешким
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 2419 Коментари: 5 Гласове:
9

Последна промяна: 13.02.2013 13:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Дърветата умират прави, казано на литеретурен език. Та и с мен ще е така. Няма да падна на колене, няма да им се моля. Ще умра прав, изправен. Че ще се мре, ще се мре. През час-два изпадам в безсъзнание. Вече пуша само над пепелника, да не би цигарата да падне и да запали нещо. Ама така е, всички ние все някога умираме, както пееше Висоцки.
Ако съумея, ще опитам да взема няколко управници със себе си по пътя към Оня свят. За компания. Да им с кого да си пия по пътя. Но друга ми е мисълта.
Някакъв боклук, на име Бойко Борисов твърди, че е антикомунист. Хубаво. Ама аз съм съден за антикомунистическа пропаганда. Още като ученик ме вкараха в затвора. Кум ми беше Илия Минев. Бяхме приятели, близки приятели с Едуард Генов, Стефан Вълков и още много такива. И досега сме добри приятели с Григор Симов. А правителството на тоя боклук Бойко е забранило дори да ми се направят изследвания, ако не си ги платя. Държавата не ми била длъжна. Ами с какво да си платя бе, боклук, след като от ДАНС са забранили да ме назначават на работа където и да било? Добре, бе, Боклук Бойко. Държавата не ми е длъжна. А защо аз да съм длъжен с нещо на това подобие на държава, бе, влечуго? Защо от мен тая така наречена държава ще иска данъци, акцизи такси и какво ли не още? Абе, боклук, гаден! Ти от мен ще искаш, ще вземаш, ще грабиш, а аз нямам правото дори на медицински изследвания? Така ли, бе, боклук долен? Мамицата ти мръсна! Прати да ме арестуват, ако ти стиска, нищожество такова!
Все един трябваше да го каже. Така се случи, че го казах аз. Но след мен ще го кажат и други. А накрая Боклука ще умре смачкан под краката на стотици разгневени българи. И не само той.



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. voxpop - Свалям Ви шапка! Видях, че и тук и...
13.02.2013 13:59
Свалям Ви шапка! Видях, че и тук имаше някакви изчадия, които се опитваха да Ви провокират, но Господ си знае работата, бъдете сигурен!
Такава е мрачната картина у нас и само хора с розови очила или дрогирани, могат да я виждат различна! Дерзайте! ТЕ вече получават "наградата" си !!!
цитирай
2. pcelata - Елтимире,успокой се бе човек.
13.02.2013 14:48
Сега вредиш само на себе си.Някога,минаваше през Славейков-като дете ми разказваше много неща....сега си спомням,че идваше при дядо ми(той бе парнаджия в киното),сигурно не ме помниш.Сега, само те чета....Не познавам друг като теб;
-Човек търсещ истината.
цитирай
3. eltimir - До евреите
13.02.2013 17:48
Е, боклуци гадни! За страданията, които ми причинихте. За болките, които изпивам в момента. Аз, Ангел Грънчаров - Елтимир искам да ви видя, копелета мръсни мъртви до един! Да, аз искам смъртта на евреите, които ми причиниха цялото това зло и всичките тези страдания. Аз искам евреите да умрат до един! Нека ме съдят за тези думи!
цитирай
4. nedovolen - 3
13.02.2013 20:38
Няма значение, че коня е умрял. Впрягаш и тръгваш... Влачиш каруцата. Надявам се, всички, които критикуваш /Боже, пази ме да не съм съдник/ да си получат заслуженото.
цитирай
5. nedovolen - 1
13.02.2013 22:03
http://www.youtube.com/watch?v=zRl2dCtYZcM&list=PLF8DB23C950F91D6D
Песента е -"Обещанието на Земята", Bee Gees.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 3007034
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930