Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2013 09:58 - ГРОБ си замина!
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 6581 Коментари: 11 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
"Бойко хвърли оставка! Премиерът обяви падането на кабинета в парламента"

Дотук добре, ама да видим мотивите му. С лъжи дойдоха и с лъжи си тръгват. Но и със страх, защото усетът им ги подсеща какво ги очаква. Продължаваме с новината:
"Премиерът Бойко Борисов хвърли оставка, ще я депозира по обяд след заседанието на Министерския съвет. Това той обяви от парламентарната трибуна."В никакъв случай не искам да носиме пасивите на ДПС. Нито искам да виждам кръв по улиците. Нито искам да виждам полицаите на България да бият някого. Не мога да гледам окървавен "Орлов мост". Всяка капка за нас е петно. Не мога да гледам парламент, ограден с ограда. Не ни е това целта", заяви Борисов.

"Няьма да правиме структурни промени. Програмно правителство с ДПС няма да правя, нито с вас г-н Костов, вие сте едно и също", каза още премиерът от трубуната. "
Значи според Боклука излиза, че не той и Цветанов са наредили на полицията и жандармерията да пребиват невинни хора. Аз съм им наредил. Сигурно аз съм наредил да използват психотроника. Аз крадох като обезумял през всичките тези години. Аз подлагах на репресии и необуздан терор последните ветерани на антикомунистическата Съпротива. Боклука е невинен.
В едно обаче е прав. Че Костов и Доган са едно и също. Да, това е истина, но не е цялата истина. Те всичките са едно! Цялата им омразна "политическа класа", поставила се в служба на световния ционизъм. Те, които насърчаваха по еврейска заповед циганите да обезбългаряват България, те наистина са едно.
Партия ГРОБ слезе от властта. Да видим кой ще дойде след нея. Лично аз не искам това да е никоя от досегашните партии.



Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eltimir - Дотук добре. А после?
20.02.2013 10:24
Да помислим обаче отсега нататък какво ще е. Има един принцип, който формулирахме, ако не се лъжа през май 2001 година. Да не се дава никаква власт на онези, които през последните години са били на власт. Никой, който по някакъв начин е участвал във властта от 1990 година насам не бива да получава власт. Те всичките са престъпници до един. Пък нататък все ще измислим какво да правим.
цитирай
2. eltimir - Не лицата, а Системата
20.02.2013 12:07
Сега всички питат кой ще дойде, след като сегашните боклуци си заминат. Който и да дойде, при сегашната Система ще става все по-зле. Не лицата и безличията трябва да се сменят, а самата система, политическия модел трябва да бъде променен. Не го ли направим, ще продължим да се въртим в същия омагьосан кръг и народът ни все така ще продължи да измира. За да спасим народа си, трябва да сринем Системата. Друг избор нямаме.
цитирай
3. nikikm - Абсолютно си прав!
20.02.2013 15:06
Сега ще почне една врътня,пак боко,после бсп и доан,после служебно,после пак ще се биат за власт нови партии съсстари муцуни...Няма край.Сигурен съм,че отвън вече са пресметнали как да ни излъжат отново.Никой от старите мутри няма да иска да прави нещо повече от козметика.И боко разправя,че всяка капка кръв била петно за гробарите,а хората чули как полицейски шеф уточнавал вариант с един от провокаторите.Т.е. сами създават поводи,за да бият!Нищо ново!
цитирай
4. eltimir - Боклука не искал кръв?
20.02.2013 15:52
Къде ви е "ненасилието", бе, боклуци? Забележете - 40 военни машини! Не полицейски, не жандармеристки, а именно военни. И какво има на тях? Сладолед и безалкохолно? Новина от днес:
http://faktor.bg/novini/balgariya/6534-zas...sofiyantzi.html
Засилено полицейско присъствие стряска софиянци
Сряда, 20 Февруари 2013 15:30
Автор Faktor.bg
В центъра на София, между храм-паметника “Александър Невски” и парламента гражданите са смутени от масивно присъствие на полиция и жандармерия.

Повече от 300 човека от силите на реда са окупирали площада, в близост до тях са паркирани полицейски коли и военни машини на жандармерията. Повечето от военните са с тежко снаряжение, въпреки че не се забелязват никакви признаци за напрежение. Около парламента са само около 100-тина души привърженици на ГЕРБ, които развяват знамена на партията. До “Александър Невски” са паркирани и три автомобила за разпръскване на вода. В района са разположени още около 40 военни машини. Вероятно и тази вечер се очакват демонстрации, и силите на реда са в готовност. Това се разминава с думите на Бойко Борисов, който днес каза, че не иска да вижда как се лее кръв в центъра на столицата.
цитирай
5. eltimir - Нагъл, супер нагъл, Боклук бойко
20.02.2013 17:14
Вижте го как се хвали:
"Премиерът: Толкова много ни вярват, че рейтингът не помръдна след оставката на Дянков"
Абе, Боклук такъв! Да ти *ба залите и магистралите, след като при твоето боклучаво управление народът ми ускорено измира! Ти, който даде власт и привилегии на всякаква измет и на всякакви пришълци, но обрече българите на смърт, ти друго, освен смърт не заслужаваш, бе, Боклук гаден! Я питай твоя човек кмета на Ботевград Георги Георгиев, чието синче неграмотно Даниел Георгиев ти е депутат защо от полицията и ДАНС в Ботевград са забранили вече толкова години да ми се дава каквато и да било работа. Включително и за нощен пазач. Абе, Боклук боклучав! На какво основание ще ме осъждаш на смърт, бе, Боклук? Защото по десет пъти на нощ се будя от болки, понякога не мога да изляза от дома си, а в болницата ми отказват дори изследвания. За лечение да не говорим.
Не съм престъпник. Политически затворник съм от 1978 година. Кум ми беше покойният Илия Минев. Но от ДС разпоредиха на тоя Боклук да ни унищожи нас, ветераните от антикомунистическата Съпротива и той послушно изпълняваше заповедите им. Не само към мен отношението е такова. И към легенди като Григор Симов и Марин Манолов е същото. И към много други. Та Боклука да не се репчи толкова, защото знае каква ще е смъртта му накрая. И той сам си я заслужи със своята българоубийствена политика.
цитирай
6. eltimir - Какво следва?
20.02.2013 17:59
Сега някой питат кой ще дойде след Боклука. Доган, Станишев, Костов...? Позволете ми да припомня събития, които може би някои от вас поради възрастта си не помнят.
Началото на 1990 година. Комунистите бяха объркани и уплашени. Спонтанно възникнаха множество партии и неформални организации. Лошото беше, че тогава някои от тях бяха предварително организирани от ДС. Сега такава подготовка нямат. Втората ни грешка беше, че позволихме да ни разединят. Трета грешка беше, че позволихме да изолират нашите естествени лидери, а някои от тях бяха убити. Сега това не бива да го допуснем, то ще е смърт за България. Най-сетне властта у нас трябва да се поеме от Български ръце.
Аз към власт не се стремя, уверявам ви. Дори заради физическото ми състояние. Изобщо не се виждам как ще обикалям страната и как ще стоя с часове по митинги. Пък и не ми е по вкуса да заповядам, нито на мен да ми заповядат. Избирам по-скромния, но свободен живот на свободен човек. Ще си остана вкъщи. Но с каквото мога, ще помагам. Докато мога, ще направя всичко, което е по силите ми тоя мръсна проеврейска сган да си отиде и да започне Българското Възраждане. България е като птицата Феникс, тя винаги досега е възкръсвала. Аз вярвам, че пак ще възкръсне от пепелта си!
цитирай
7. nikikm - Виж това
20.02.2013 19:00
http://nikikm.blog.bg/politika/2013/02/20/vnimanie-psihotronno-oryjie-sreshtu-protestirashtite.1055685
цитирай
8. uran - ........
21.02.2013 13:38
Запознат съм с историята на психотрониката. Не се притеснявайте от нея. Това е трудно приложимо оръжие, ако е наистина психотронно, защото рискуват и полицаите да бъдат облъчени и не се знае, след това какво ще направят. Плюс това, последиците от психотроника не са извесни със сигурност, какви ще бъдат. Може да предизвикат у някои хора спонтанно, отключване на свръхспособности, каквито случаи е имало, в зората на психотрониката. Мисля, че не им стиска да използват истинска психотроника. Тяхната психотроника е телевизията + екип психолози манипулатори.
цитирай
9. eltimir - Писмо от Русия
22.02.2013 09:49
Здравствуй, брат!
У меня великая надежда, что Болгары своим примером , первыми свергнув Жида, помогут освободиться славянам от жидовского ига.
Большая на вас надежда. Игорь.
цитирай
10. uran - Великата промяна
22.02.2013 13:14
Великата промяна започна братя Българи. И както е предречено, Тя започна от нашата Родина. Горд съм, че съм Българин.
цитирай
11. koleff - Има неща, които не забелязахме.
26.02.2013 03:54
Аз не чух някъде да са протестирали циганите, например.
Не чук и в районите с преобладаващо т. н. турско население да протестират. Например не чух в Разград някой да е протестирал или съм пропуснал.
Не чух и в Турция да има протести и подкрепа за протестиращите в БГ, както в Германия, Англия и др. държави.
Затова, с цялото си уважение към останалите, в следващото събрание, каквото и да е, предлагам да се състои само от хора с българско етническо самосъзнание. Доказали се българи и патриоти. И това да е в сила за следващите 10 години. Защото ТЕХНИЯТ ПРЕХОД свърши. Аз не мога да си представя например в китайското народно събрание, освен китайци да има и румънци или българи обособени в някаква партия или движение. Може би затова заляха света с какви ли не дрънкулки.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 3007096
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930