Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2013 15:32 - Ударната сила на Злото
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 1138 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

„Стояха зверчета край плета, в тях стреляха и те умираха…”

Те, убийците са тук, сред нас и аз знам кои са. Тук са, продължават да убиват и знаят, че аз разполагам с достатъчно доказателства за дейността им. Те са тук, банда безскрупулни убийци и мен не ме е страх да разкажа всичко, което знам за тях. Което и ще направя.

Следва въпросът защо не напиша веднага имената им и не покажа техни снимки. Ще обясня. Защото след като го направя, веднага ще последват действия, които поне за известно време ще ме отклонят от работата ми по тяхното разобличение. Службите ще им помогнат, като поне временно ме отстранят от сцената. А аз нямам никакво време за губене. В опасност е животът на мои близки и аз искам да ги спася. Поне засега не пиша имената им и не показвам техни снимки, защото доста хора ги познават по лице или поне знаят тези имена. Значи тайната не е никаква тайна. И моята цел сега не е да разкривам тайни, а да дам доказателства за своите твърдения.

image

Признавам си, този кадър от филма предизвика лек шок у мен. Вярно, това куфарче е малко по-различно по външен вид. Тук камуфлаж не им е бил нужен. Но вече разбрах защо проклетото „куфарче”, което преди години носих бе толкова тежко.

Вчера получих излъчения по Първи канал на руската държавна телевизия документален филм „Ударна сила”. Вече разполагам с недостигащите ми факти и мога да тръгна. Във филма е показана техника, част от която съм виждал. Изпитал съм ударите на технологии, описвани в този филм. Нещо повече. Онова, с което ми се наложи да се сблъскам бе по-съвършено от показаното във филма. А и немалко ми бе разказано. Включително от човек, който плати с живота си за направените от него разкрития. Гледах филма веднъж, гледах го втори път, и дори сега, докато пиша съм го пуснал, за да чувам звука. И да запомням. Гледам, слушам и се чудя. Как така никой не се заинтересува?

Нашите службици не ги слагам в сметката. Тях никакви ги няма. Тях ги има само когато могат да изкарат малко парици. Или да арестуват някой честен наивник, позволил си глупостта да се възмути от циганските зверства. Та нашите служби да ги оставим. Ами чуждите? Те могат да получат информация, позволяваща им да се сдобият с техника, за която само са слушали. Българското контраразузнаване няма да им пречи, всъщност в бивша България няма контраразузнаване. На службата, наречена ДАНС й е забранено да закача чуждите шпиони.

Заявявам най-отговорно, че съм готов да дам на всеки, абсолютно на всеки сведенията, с които разполагам. Тези сведения съвсем не са малки. Нито са незначителни. Нито са безобидни. Пари няма да му искам. Ще поискам само едно – да ми помогне да отървем България от чакалите, избиващи невинни хора. Пак казвам: готов съм да дам сведенията абсолютно на всеки, дори на Ал Кайда. И хич не ме е грижа за ДанС, за МанС и подобните й институционални недоразумения. Щом те не желаят да се справят с убийците, аз поне ще се опитам да го направя. Та ако ще с помощта на Ал Кайда да е. За мен животът на хората, които искам да спася стои над всякакви закони и съображения. А за моя живот не ми е жал. Ясен ли съм?

Другият вариант е чакалите да спрат, докато не е станало прекалено късно. В което обаче се съмнявам. Третият вариант е да ме убият. Предупреждавам ги, че няма да им е лесно. Всъщност те от опит го знаят. И нека не се уповават на някакво си предсказание, защото никое предсказание не се сбъдва на 100%.

 

 

image

Това устройство е било показано по държавната руска телевизия. Във филма са обяснени и част от функциите му. А щом в един официално показан филм нещо е обяснено, това означава, че сега технологията е напреднала неимоверно много. Е, някой желае ли да се сдобие с подобна технология? Ще го улесня и ще му излезе много евтино. Вероятно десетки, а може би стотици пъти по-евтино, отколкото да реши да си го купи отнякъде?

Засега спирам дотук, с въпросите. Може би пък чакалите да се смислят? Твърде много жертви дадохме, и те, и аз. И ние. Жертви в буквалния смисъл на думата. Много смърт имаше, прекалено много. Аз не искам повече смърт. Ако и те не искат, лесно е да предотвратят по-нататъшното развитие на военните действия. Но ако решат друго, дори да победят накрая, победата им ще се окаже Пирова. Знам много, прекалено много. И те са се убедили отдавна, че знам.

Е, чакали? Вие приложихте и продължавате да прилагате своите знания. Прилагате ги за зло. Досега аз моите съм ги прилагал почти изключително за самозащита. Но както всяко знание на този свят, моите знания също имат двойно предназначение.

Засега спирам с публикациите. Но само с тях. Подготовката продължава.

 




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 2996844
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031