Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2013 12:51 - Активираха старата агентура
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 1776 Коментари: 1 Гласове:
5

Последна промяна: 05.04.2013 12:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Днес научих, че срещу мен е ативирана старата агентура. Първо ще се спра на една по-безобидна фигура. Философа от Пловдив Ангел Грънчаров. Да оставим епитетите и плюнките. В лайна не ми се рови. Да погледнем фактите.
Бил съм си служил с това име. Ами какво да правя, като по документи съм Ангел Георгиев Грънчаров? Бил съм измислен дисидент. Може. Ама докато той е следвал в Ленинград, аз бях в Старозагорския затвор като политически затворник. Оттам имам и толкова много приятели и близки като Илия Минев, Стефан Вълков, Едуард Генов... С Григор Симов и сега се виждаме отвреме-навреме. А той какво право има да говори от наше име?
Но да видим главното му обвинение. Че някой от моите хора го бил заплашил с обезглавяване. Нещата изобщо не стоят така. Той някъде беше защитил циганската престъпност. Видиш ли, те, горките били гладни, затова вършели престъпления. И не някой от моите хора, аз му пратих линка с клипа, където двама руснаци убиха двама таджикски цигани. Единият го застреляха, а на другия му отрязаха главата. И го му пиша: "Адаш, не усещаш ли, че след всичките цигански безчинства у нашия народ се надига зверска омраза срещу циганите? Нима искаш това да се случи и у нас?" Бил подал оплакване в НСС, а те не обърнали внимание. Ами как да обърнат, като в моите думи нямаше и сянка от заплаха. Ама тоя тип осмърдя целия Интернет с оплакванията си.
Единственото му основателно възражение беше, че съм го нарекъл доцент, а той бил обикновен преподавател. Добре, де, ама това не е обидно. Аз наистина мислех, че е доцент, но думата не е обидна. Какво иска тоя?
Погледнете житието на измамниците и съдете сами. Следва коментар за Иво Инджев, агент Ивайло от ДС.


Тагове:   агентура,   ДС,   дисиденти,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eltimir - Една гнусна лъжа
05.04.2013 14:15
Ето и една 100 процентова лъжа, написана от адаша ми: "Може да го чуете в дискусионното студио на телевизия „Скат”, където мели заедно със Стефан Солаков. Появява се и във форума на атакистите, където парадира с приятелството си с онзи откачалник, който отвлече рейса."
Заявявам най-котегорично, че никога, по никакъв повод не съм участвал, нито съм се обаждал до никаква телевизия. Във форума на "Атака" не пиша. Нека тоя каже откъде го измисли това. Утре ще ме обвинят и за потъването на "Титаник".
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 2996747
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031