Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2013 17:23 - Смъртоносните медии
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 1010 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image Медиите правят с мозъците на хората точно това, а хората нищо не забелязват. Даже почва да им харесва. ...Докато накрая престанат да бъдат хора.
Да, медиите наистина са смъртоносни. В буквалния смисъл на думата. Лично аз телевизия не гледам. Радио не слушам, вестници не чета, нямам телефон. Основанията ми са твърде сериозни и са проверени на практика. Не гарантирам за процента, казвам го напосоки. Медиите понякога казват много верни и много интересни неща. Дават изключително полезна информация. Но ако полезното при тях е да кажем 10%, то отровното е 90%. Вие бихте ли яли и най-вкусния деликатес, ако той съдържа 90% отрова? бихте ли пили и най-разкошното уиски, ако уискито в него е 10%, а останалите 90 са цианкалий или нещо подобно?
И не мислете, че върху подсъзнанието може да въздейства само телевизията. Чрез подходящи комбинации от ултра и инфразвуци, които вие не чувате, радиото може сериозно да увреди вашето съзнание, мозъка ви. Дори вестниците не са безобидни. През последните години тях започнаха да ги пълнят с НЛП, Невролингвистично програмиране и с още по-опасното ПЛП, Психолингвистично програмиране. Доверявайки се на медиите, вие се оставяте друг някой да мисли вместо вас.
Преди години много четях. И вестници, и списания, и каквото ми попадне. Вярно, тогава те не съдържаха толкова много отрова. Съдържаха тъпа комунистическа пропаганда, която лесно отсейвах. Но запазвах мъничкия процент полезно. Вижте сега част от една такава полезна информация. не помня откъде съм я изрязал, но не съм я писал аз. Днес я открих в архива си, сканирах я и ви я предоставям. А вие решете дали преувеличавам, когато говоря за опасностите от психотрониката. image  


Тагове:   смърт,   медии,   психотроника,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 3006503
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930