Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2013 18:35 - Геноцидът
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 1107 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 08.06.2013 09:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Тоя път ще дам пример с моето семейство.
Съпругата ми трети месец е в болница. Операция на краката. Уж има осигуровки, ама за всяка процедура искат такси. Аз също съм сериозно болен. Осигуровки нямам. А таксите за преглед и лечение са такива, че не мога да си ги позволя. За всеки кирлив миризлив циганин обаче се полага безплатна медицинска помощ. Така им е наредил евреина Джордж Сорос и тези свине политиците изпълняват послушно. Морят българите с всякакви средства, а развъждат цигани.
Това е следствие на ръководения от евреи геноцид над българския народ. Ако някой смее, нека ми възрази. Преди време ходих до Бърза помощ. Изгониха ме, защото не съм имал осигуровки. Като ми бе подсказано, че кметът на Ботевград Георги Георгиев е наредил да не ми се оказва медицинска помощ безплатно, защото било незаконно. Синът на кмета - Даниел Георгиев е депутат от ГЕРБ втори мандат. Та според ГЕРБ, ако нямаш достатъчно пари е незаконно да живееш. Сегашното правителство, което уж е против ГЕРБ продължава същата геноцидна политика. Казаха ми, че вероятно имам рак на хранопровода, но не ми се полага медицинска помощ. Защото съм българин, а не евреин или циганин. И политиците мълчат. Съгласни са. Това са всички те, свине от една кочина.
Но трябва да сме наясно, че макар и да са в конкуренция, официалните партии до една са слуги на световното еврейство и изпълняват еврейските заповеди за ликвидация на българския народ.
Сега евреите са протегнали грабливите си ръце да вземат всичко българско. Да вземат и живота ни. Но ние ще оцелеем. Ще възкръснем като Феникс от пепелищата. И само след две години в България няма да има нито един евреин, няма да има и нищо еврейско. Дори гробищата им ще заличим с булдозери и върху тях ще посадим декоративни дървета, за прочистване на почвата. Ще дойде ден, когато еврейски крак в България няма да стъпи.
И ще е справедливо. Заради всичките страдания, които те ни причиниха.


Тагове:   евреи,   ГЕРБ,   геноцид,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 3005293
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930