Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2013 11:51 - Мамицата им на мръсните евреи!
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 1979 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Вижте само какво искат от нас тези копелдаци мръсни: "Осигурете работа и дом за бежанците, иска ООН от нас" Да, бе, да! Идва тук всякаква паплач и ние трябва да се грижим за нея. А за нас кой ще се погрижи?
Благодарение на заповедите, издадени от ДАНС и от разните скапани правителства, аз вече много години съм безработен. През това време така наречената държава не ми е помогнала и с една стотинка. Дъщеря ми завърши училище, омъжи се и внучето ни кара шеста годинка. Лично аз съм й попълвал по Интернет десетки молби за работа. Тя е ходила къде ли не да търси. Претенции няма. Продавачка, сервитьорка... Само да има поне минимален доход. Уви! Като разберат, че е дъщеря на Ангел Грънчаров - Елтимир и отказват. От всичките молби, които написах само веднъж имаше отговор, в който пишеше, че не могат да я вземат на работа. От другите молби и отговор нямаше.
Ама за чуждопплеменната сган, която нахлува у нас неканена, еврейското ООН се загрижило. Ей, ние измираме, а на тях им е все едно. Те явно искат ние да измрем. Те, евреите искат нашата смърт. Не е ли крайно време да обърнем гръб на всякаква "цивилизована" официалност, не е ли крайно време да се опълчим срещу Смъртта, която те ни готвят? Да излезем от тоя смъртоносен ЕС, да престанем да се подчиняваме на Изсраел и на техния слуга САЩ и най-после да потърсим път към своето спасение?
Иначе просто загиваме.


Тагове:   оон,   евреи,   геноцид,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 3003863
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930