Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2013 08:38 - Чукът на Вселената
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 1585 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 05.07.2013 08:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image "Пада звезда, тресе се Земята, аз съм Чук на Вселената. Това е мечът на Марс и с него ще завладея целия свят." - Кан Атила Това, което ще разкажа е само един сън. Може нищо да не значи. Все пак в него видях толкова символика, че реших да го споделя.
Призори сънувам, че един глас ми казва: "Трябва с чук да разрушим тая нечовешка Вселена и на нейно място да построим нова." След което се събудих. И си спомних историята на Огнения меч.
Атила още бил млад. Не знам нито в коя година се е случило, нито къде. Едно от краварчетата видяло, че някаква крава куца. Отишло до нея. Кракът й наранен, а до кравата лежи къс меч. Краварчето взело меча и го занесло до Атила с очакване той да го обезглави. Вместо това Атила взел меча, целунал го и казал: "Пада звезда, тресе се Земята, аз съм Чук на Вселената. Това е мечът на Марс и с него ще завладея целия свят."
Атила не завладял света. Но битката при Каталаунските полета нанесла такъв съкрушителен удар на Римската Империя, че тя никога повече не могла да се съвземе. Мечът пък се оказал странен, не ръждясвал. Бил изкован от Огнено, тоест от метеоритно желязо. Векове наред същият меч носил победи на Българите. Днес никой не знае къде е той.
Но пък Римската Империя отново се въздигна и се готви да доунищожи България. Ще падне звезда, комета ще прекоси небето и България отново ще се възроди.
Мога да кажа още много, ама на кого ли. За тези, които ще го прочетат и това е достатъчно. За останалите няма никакво значение.



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 3006223
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930