Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.12.2023 09:12 - Надалеч от българи в социалните мрежи, по-добре
Автор: mimogarcia Категория: Новини   
Прочетен: 548 Коментари: 11 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Бягам като Дявол от тамян от българите в Threads, защото го наричат „Тръц“ и се чудят с каква реплика да блеснат, а аз в социалните мрежи следвам каузи, политици от Америка, които одобрявам и т.н. (Е, и някои хубави модели, ала това между другото :D).

Във Фейсбук също, освен че не ми е публичен отдавна, следвам само чужденци. Просто там пък пропагандата и заядливостта, разпространявани от българи, не ми понасят.

И в Х/Тиутър пак.

И да, надалеч от българи в социалните мрежи, по-добре. А защо се получава така? Ами липсва култура на общуване. Виждате - по магазини едно служебно „Добър ден” не Ви казват, няма как да очаквате онлайн да са възпитани

image



Гласувай:
0


Вълнообразно


1. pantaleev - Поредно противоречие
22.12.2023 10:10
Като не харесваш българи в интернет да те питам що щеш тогава в този сайт?
цитирай
2. vacsine - Интересно. На мен почти винаги ми ...
22.12.2023 10:13
Интересно. На мен почти винаги ми казват "здравейте, заповядайте, моля, благодаря". Дали пък не е защото не се изживявам като педал, на който всички са му длъжни?!
цитирай
3. vacsine - Като не харесваш българи в интернет ...
22.12.2023 10:17
pantaleev написа:
Като не харесваш българи в интернет да те питам що щеш тогава в този сайт?

Е, как защо? Нали някъде трябва да си показва кифленските селфита.
В чужбина си имат достатъчно като него и никой няма да му обърне внимание.
цитирай
4. mimogarcia - pantaleev
22.12.2023 10:30
Никакво противоречие не е.

Мен ме вълнува не само външната политика, но и вътрешната.

Нормално е да пиша коментари и за нея и то на родния ми език.
цитирай
5. mimogarcia - vacsine
22.12.2023 10:31
Аз не считам, че някой ми е длъжен, но това не променя масовата невъзпитаност и липса на обноски. ;-)
цитирай
6. mimogarcia - vacsine
22.12.2023 10:32
Ами нормално е да искам да радвам и Вас с моята неземна красота, тъй заслепяваща, видимо от селфита. :D
цитирай
7. blog13 - Надалеч от българи в социалните ...
22.12.2023 13:42
mimogarcia написа:
Надалеч от българи в социалните мрежи, по-добре


Кво дириш тука - тва е български сайт? Меката на педерасите е Чикаго и Холандия. Айде - аф!
цитирай
8. blog13 - Никакво противоречие не е. Мен ме ...
22.12.2023 13:55
mimogarcia написа:
Никакво противоречие не е.

Мен ме вълнува не само външната политика, но и вътрешната.

Нормално е да пиша коментари и за нея и то на родния ми език.


Приличаш ми на един, дето имаше сайт на български във фейсбук за продажба на водни растения. Сайтът ми хареса, имаше много видове (на картинка), постоянно пущаше и нови картинки с пресна дата. И всичко това, представи си, на български (език - с извиниение).

Та написах си аз на едно листче шест, струва ми се вида растения. Обаждам му се. В първия моемент оня ми вика "Не съм в България?" Аз: "А къде си?" (естествен мисля въпрос, и го задавм, та да разбера, дали е много далече - примерно в Чикаго). Оня: "Абе кво значение има къде съм... ( и тра ла ла - некакви странни ексцентрични глупости, все едно изведнъж аз съм се заинтересувал от неговата особа/ важна личност).

Аз му изброявам растенията които ми трябват. Оня ми отговаря, че половината ги няма. Едно от растенията го бил изхвърлил всичкото, щото не се купувало от никой. Иначе имал бил триста вида растения. На мене ми требват шес - той ги нема половината.

Па ми обяснява кви били българите - те правели поръчки за малко пари. Па си купували малки растения, които са евтини (т.е. като мене). А той си продавал растенията в Гърция. Гърците били - абе страшни са. А що си изфърли баш тоя вид растение, което на мене ми трябва - не се ли продава в Гърция?

Беце, а ти българин ли си - гледам добре го говориш тоя чужд език? А що си го пущил и го поддържаш тоя сайт на български, що изобщо се занимаваш да си губиш времето с българи?
(последното проупснах да му го кажа).

И накрая си поръчвам все пак. Поръчката беше за пеесе лева. Но оня отказа да ми изпрати. И що се затрива с мене да си говори десет минути? Странен човек. И по-точно - педерас. Колко е хубаво, че всичките педераси са чужденци. Мисля, че не съм виждал ни един българин.

Но имате все пак и една лоша страна - продължавате да пишете на български и да се опитвате да опедерасите и българите.
цитирай
9. mimogarcia - blog13
22.12.2023 14:45
Според мен човекът просто не е желаел да осъществява търговска дейност с Вас и напълно го разбирам. Все пак частникът си е частник и сам си преценява с кого иска да работи, с кого не.
На държавна служба нямаш този късмет и трябва да се сблъскваш с всякакви особи, независимо положително или отрицателно настроени.

А иначе: аз основно пиша и създавам съдържание на български с цел да възпитавам следващи поколения, които ще бъдат пълна противоположност на вкисналите души, искащи да тъпчат други, мислейки си, че така ще се чувстват по-добре, което е редовното поведение във Фейсбук.
Някой споделя хубава новина и веднага отдолу хейт коментари.

Когато за България спре да е валидно клишето за Ада и липсата на нужда от дяволи, които да ни тикат в казана, защото сами го правим, тогава ще стана идеална атмосфера.

Да, българите сме милостиви, даряваме по кампании, но не сме се научили да сме мили едни с други и да аплодираме хубавите събития в живота на другите.

Сексуалната ориентация - моята и на останалите хора, няма връзка с това дали си уважителен с другите, или не.
Има и готини, и не готини хомосексуални, хетеросексуални и бисексуални.
цитирай
10. blog13 - Ако има кастинг за най-тъп и грозен ...
22.12.2023 18:02
Ако има кастинг за най-тъп и грозен педерас, ти можеш да го спечелиш. Ше станеш звезда.
цитирай
11. mimogarcia - blog13
22.12.2023 18:50
Само за най-тъп и за най-грозен ли, а за най-нагъл кой ще ми измъкне приза?!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mimogarcia
Категория: Новини
Прочетен: 1973435
Постинги: 1864
Коментари: 3104
Гласове: 1014
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930