Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2010 13:45 - Лицата на тероризма
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 7481 Коментари: 11 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
От тук, от тоя блог могат да го изтрият демократичните ни мракобеси. Но текстът е копиран и тук: http://vazrajdane.ucoz.ru/
image
Тази жена чака да бъде заровена жива в земята от американските ционисти. Според нашите управници, и особено според Соломон Паси, това не е тероризъм, а хуманна и демократична постъпка. Това ли ви е демокрацията, бе, идиоти? Това ли ви е хуманността, бе, кръвопийци?

Тероризмът има много лица. Едното лице са първобитните афганци с "Калашници", с които ни плашат постоянно. Другото лице е истинският, наистина страшният тероризъм на държавно ниво. Кой от двата вида тероризъм ви застрашава реално, можете сами да прецените.

Копирам от тук:

http://misbis.blog.bg/lichni-dnevnici/2010/03/15/koi-e-terorist-spored-londonskata-policiia.511272

КОЙ Е ТЕРОРИСТ СПОРЕД ЛОНДОНСКАТА ПОЛИЦИЯ? А СПОРЕД БЪЛГАРСКАТА? МАЙ КОЙТО КАЗВА ИСТИНАТА...
  Автор: misbis
ОТДАВНА СЕ ЧУДЯ, СЛЕД КАТО ЗАПАДНИТЕ ТЕЛЕВИЗИИ БЪЛВАТ ПРЕДУПРЕЖДЕНИЯ ЗА ТЕРОР, КОЙ Е ВСЪЩНОСТ ТЕРОРИСТА,ВРАГА?
КАК ДА РАЗПОЗНАЕМ ТЕРОРИСТА.
И ЕТО-
В сайта на лондонския Метрополитан Полицейска служба намерих отговор.
www.met.police.uk/so/at_hotline.htm

Излиза,всеки трябва да е подозрителен за следното-
" Van - на Терористите им трябва транспорт. Ако давате под наем или продавате търговско превозно средство изглежда ли сделката подозрително? 
# Паспорт - Терористите използват няколко идентичности. Знаете ли някой с документи с различни имена без очевидна причина? 
# Мобилен телефон - Терористите им трябва комуникация. Анонимен, Pay-As-You-Go и откраднати мобилни телефони са типични. Виждали ли сте някой с големи количества на мобилни телефони? Изглежда ли подозрително? 
# Камера - Терористите се нуждаят от информация. Виждали ли сте някой да прави снимки на забранени места? 
# Химикали - Познаваш ли някой, закупил необичайно големи количества химикали без очевидна причина? 
# Маска и очила - Терористите използват предпазни средства. Работа с химикали е опасна. Може би сте видели очила и маски хвърлени някъде. 
# Кредитни карти - на Терористите им трябва финансиране. Чек и кредитни карти, са начини,по който терористите генерират пари. Виждали ли сте подозрителни сделки? 
# Компютър - Терористите използват компютри. Знаете ли някой, които посещават интернет страници, свързани с терористични дейности? 
# Куфар - Терористите трябва да пътуват. Срещи ,обучение и планиране може да се проведат навсякъде. Знаете ли някой, който пътува, но е неясно къде отиват? 
# Padlock - на Терористите им трябва съхранение. Гаражи и навеси могат да бъдат използвани от терористи за съоръженията си.Да сте виждали подозрителни сделки за търговски обекти?"

НЕЗНАМ ДАЛИ СИ СПОМНЯТЕ, НО МАЙ ГЕРМАНСКОТО ГЕСТАПО ИМАШЕ ПОДОБНИ КАМПАНИИ.

Правителствата обесняват нуждата от това параноидно следене помежду хората със забележете- ЗА НАШАТА СИГУРНОСТ.

Първо - аз не съм видяла в този живот някой от управляващите да е бил загрижен за нас. Не можеш ли да си платиш заема за жилището - изхвърлят те,без да ги е грижа за сигурността ти.
Останаеш ли без работа - битки до кръв със службите, и никой не го е грижа ял ли си, спал ли си от тревоги.
Разболееш ли се и нямаш пари за частник- е там май и господ вече не го е грижа....
За каква загриженост за нашата сигурност се говори? Това е повече от лицемерно.

Това е военно, гестаповско положение-всеки да следи всеки,да докладва,да слухти....
ВОЙНАТА Е ЗАПОЧНАЛА, ТИХО И БЕЗШУМНО И ТО СРЕЩУ ЦЕЛИЯ ЧОВЕШКИ РОД. ИЗМИСЛИХА ТАЗИ ПАРАНОЯ С ТЕРОРА, ЗА ДА СИ НАМЕРЯТ ВРАГ СРЕЩУ КОЙТО ДА НИ "ЗАЩИТАВАТ" А ВСЪЩНОСТ СИ ПРОКАРВАТ НОВИЯ ГЕСТАПОВСКИ СВЕТОВЕН РЕД. ДОКАТО НИ ПРИНУДЯТ ДА СИ СЛОЖИМ БИО-ЧИПОВЕТЕ,КОЕТО В АМЕРИКА ВЕЧЕ ЗАПОЧНА.
Писна ми от Америка, от Британия, от манипулациите им,лъжите им.....от всеки,който е решил,че е по-велик и могъщ от останалите и има право да налага своето виждане за начина на живот.
До кога човечеството ще носи на гърба си тайни илюминатски групировки,които ни третират като овце във ферма?

Забележка- ЗА 3ти ПЪТ ПУСКАМ ТОЗИ ПОСТИНГ ,КОЙТО СЕ ИЗКАЧВА В ПОЛУЛЯРНИ, И БИВА СВАЛЯН ОТ ТАМ СЛЕД 5 МИН.
ЯСНО В БГ ДЕЙСТВА СЪЩАТА ЦЕНЗУРА И НИЩО ЧУДНО И АЗ ДА БЪДА ВКЛЮЧЕНА В КАТЕГОРИЯТА ТЕРОРИСТИ.

   



Гласувай:
7


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. petra111222 - :)
16.03.2010 13:51
терористка такава :)) пиши!
цитирай
2. eltimir - терористка такава :)) пиши! Не ...
16.03.2010 13:56
petra111222 написа:
терористка такава :)) пиши!

Не съм терористка, защото не съм педерас като евреина Сер Гей Сатанишев, нито като изсраелския слуга Янито Янев. Не съм терористка, а съм терорист. Поне така пише в досието ми. Питай цветенцето Цветлин, ако не ми верваш. И другото цветенце ГЕРБерско - Цветанчов, и него питай. А най-много питай Пингвин, тоест Павлин Димитров, той ми е ял попарата.
цитирай
3. petra111222 - Включена - ж.р. !!!
16.03.2010 14:09
"...И АЗ ДА БЪДА ВКЛЮЧЕНА В КАТЕГОРИЯТА ТЕРОРИСТИ."


цитирай
4. eltimir - ". . . И АЗ ДА БЪДА ВКЛЮЧЕНА В ...
16.03.2010 14:14
petra111222 написа:
"...И АЗ ДА БЪДА ВКЛЮЧЕНА В КАТЕГОРИЯТА ТЕРОРИСТИ."



Пояснил съм най-коректно: "Копирам от тук:

http://misbis.blog.bg/lichni-dnevnici/2010/03/15/koi-e-terorist-spored-londonskata-policiia.511272

КОЙ Е ТЕРОРИСТ СПОРЕД ЛОНДОНСКАТА ПОЛИЦИЯ? А СПОРЕД БЪЛГАРСКАТА? МАЙ КОЙТО КАЗВА ИСТИНАТА...

Автор: misbis"
Обаче това е моят блог и приемам критики и възражения само срещу мен. Който иска да критикува Автора на текста, да ходи в неговия блог.
цитирай
5. petra111222 - в такъв случай оценката ми "...
16.03.2010 14:25
в такъв случай оценката ми "Пиши!" е за misbis !!!
цитирай
6. eltimir - Авторът
16.03.2010 14:29
Не познавам лично Автора на текста и не знам нищо за него /или нея/. Но само тези думи да бяха, и те заслужаваха да ги копирам и да ги пусна на хиляда места:
"Първо - аз не съм видяла в този живот някой от управляващите да е бил загрижен за нас. Не можеш ли да си платиш заема за жилището - изхвърлят те,без да ги е грижа за сигурността ти.
Останаеш ли без работа - битки до кръв със службите, и никой не го е грижа ял ли си, спал ли си от тревоги.
Разболееш ли се и нямаш пари за частник- е там май и господ вече не го е грижа....
За каква загриженост за нашата сигурност се говори? Това е повече от лицемерно."
цитирай
7. misbis - prodaljavam da pisha
16.03.2010 16:54
поне знам,че душата ми е вечна..и ще говоря до последния си дъх....-))))
цитирай
8. eltimir - поне знам, че душата ми е вечна. . и ще ...
16.03.2010 16:59
misbis написа:
поне знам,че душата ми е вечна..и ще говоря до последния си дъх....-))))

Някои продължават да говорят и след физическата си смърт. Казвам го без сянка от ирония. Аз поне нямам намерение да млъкна и след като умра. И сигурно пак ще намеря начин да си кажа онова, което имам за казване.
цитирай
9. tomcat - мНОГО ДОБЪР ПОСТ!Вече незнам кой се ...
16.03.2010 17:28
мНОГО ДОБЪР ПОСТ!Вече незнам кой се връзва на истерията за "световния тероризъм", красиво е когато гледаш как глобалистките планове и лъжи биват разпилявани от от истината!
цитирай
10. misbis - do eltimir
17.03.2010 07:56
разбирам те добре за това,че и след “смъртта“ възнамеряваш да не спираш с дейността.
Аз ,честно казано, май ми писна от тази планета...и не ми се връща пак тук. Време ми е май за галактическа “пенсия“ на друга планета,без рептилски и подобни изчадия..-)))))
цитирай
11. анонимен - eltimir,
17.03.2010 11:32
Когато чета написаното от Вас,напоследък стигам
до извода,че все повече "психясвам".Говоря сериозно!
Защото аз общо взето редоввно следя написаното от Вас,а също така и от grigorsimov.Интересувало ме е
мнението на личности като вас,гонени и преди исега.
Убеден съм,че и двамата подхождате сериозно и
почтено по засяганите от вас проблеми и преди
всичко,свързаните с "еврейството".Мисля,че съм
се отнасял с необходимото внимание и сериозност
по поднасяната информация,но от всичко прочетено
в мен започна да се изгражда една безднадеждност
и отчаяние породени от всесилието и неуязвимостта
на еврейската мафия.И особено,от НЕЙНАТА НЕВИДИМОСТ.Почвам да си мисля,че тя е навсякъде
около нас и при това...невидима.Напоследък ме "осени" една странна мисъл: "не се ли получава така,че даже без да искате вие работите точно за
"тях"".И даже,ако те са "умни",не би трябвало да ви пречат,за да си вършат своята работа чрез вас.И мен самия тръпки ме побиха от тази мисъл.Откровено
казано,не зная,дали да продължа да се вкючвам
като читател в подобни форуми,защото почвам
да се превръщам в един параноик.Моля да бъда
разбран правилно.Не желая да се заяждам,а по-
скоро да Ви насоча вниманието и към такъв възмо-
жен проблем.Ще се радвам,ако греша.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 2996291
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031