Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2010 18:04 - Полицейската химия-3
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 3360 Коментари: 2 Гласове:
3



Копирах темата от форума на в-к «Атака» преди Десислав Чуколов да е наредил да я изтрият. Представям ви я във вид на диалог, реших да оставя възраженията. Според мен по този начин много неща стават по-ясни. А освен всичко друго, ще видите провокаторите в действие. Тоест ще видите как реагират винаги, когато някой се заеме да разобличи незаконните действия на службите. *** username
IN VINO VERITAS, IN CERVESIO FELICITAS
  Re: Полицейска Химия
« Отговор #3 -: 15 март 2010, 00:12:31 »
Аха, то така става. Пишеш си по интернет, и изведнъж си главната заплаха.
Да бе, дреме му на некой да те следи. Освен ако не си бившо ченге от ДС да можеш да изкараш компромитиращи матриали, през оная работа му е на некой да дири интернет
Наблюдател
Ходих и на кардиолог и на ендокринолог. Първото което изследваха е няколко хормона, особено този на щитовидната жлеза. Заключението и на двамата лекари е че причината е външна. За мен това е очевидно. Защото когато дишам въздуха в една част от апартамента пулсът ми е нормален, като дишам на друго място - повишен. И не само на мен ми действа така. Помолих и други хора да направят същото. И на тях така им действа. Приличам на луд нали ? Или все пак някой е сложил химия.
username
Е добре, не можа ли да сложиш некви камери нещо?
Да видиш поне кой ти влиза и как? Или да им сложиш капани нещо, като дойдат поне да осакатиш некой.
Der Sturmer
Ако наистина са искали да те ликвидират вече нямаше да си между живите.
ничо_
На психолог трябва да отдиеш значи.
kamikaze
и ти производно си на някое химическо съединение.
Наблюдател
Благодаря на Истината за идеята че това е "майнд контрол", че се заинтересува от моята тема и когато я изтриха я е записал на друго място в интернет. Неговите коментари бяха изключително ценни. Особено това, за Странното поведение на неговия компютър:
http://istinata.livejournal.com/
--Полицейската химия - мистериозна тема: http://sevarbg.blogspot.com/2010/03/blog-post_12.html
Да предположим че това наистина е било "Майнд контрол".
Наистина, ако решението да те убият е взето "отгоре" то нищо не може да те спаси. Но какво става ако това решение е взето от някое долно ниво - например от някой сержант-евреин от групата която те следи.В "Майнд контрол"- контрол на поведението на цивилни чрез химически вещества (влиятелна организация) работят, сигурно, предимно евреи, - те няма да пропуснат да контролират другите хора, ако има дори минимална възможност за това. Това е сигурно. И до колкото познавам методите на евреите, те никога не действат пряко и открито - винаги се крият зад някаква маска на други хора и винаги имат някакво оправдание. За "Майнд контрол" сигурно имат добро оправдание, някакъв "благовиден предлог". Какво може да е това?
Ами например: икономия на средства.
Представете си колко хора, специална техника и автомобили са необходими за да бъде следен някой. След това е нужно да се пишат големи доклади- къде е ходил, с кого се е срещал, какво е говорил. Някои от тези с които се е срещал може би също ще трябва да бъдат следени. А кой е най-евтиният за следене обект? - Този, който нищо не прави: този който си стои вкъщи, не ходи на работа, няма семейство, не се среща с познати и приятели. Как да постигнем това? Много просто - лишете го от сън. Аз съм лесно възбудим и трудно заспивах вечер през целият си живот. Като ме удариха с химия, съвсем ми унищожиха съня. Който не спи нощем, през деня ще е в полу сънено състояние. Не може да ходи на работа, няма желание да се среща с хора, никакви инициативи, ако няма и семейство (жена ми ме напусна по много странен начин, излезе откъщи,отиде при майка си и се обади по телефона че иска да се разведе, но не иска да говори за това; да не и звъня ) - чудесно.
 Какъв ще бъде докладът в края на един такъв работен ден? Такъв: "стои вкъщи по цял ден, с никого не е говорил". Кратък доклад. Няма повече работа за вършене. Ако може всеки ден да е такъв - добре. А това, че унищожават човек социално, професионално и чисто биологически го тровят, какво значение има за нашата "демократична" действителност. Интересно колко човека са унищожени социално и професионално, за да е удобно да ги следят. Сигурно официалното обяснение е "борба с международния тероризъм". Залепваш етикета "потенциален терорист" на някого и после го тровиш бавно месеци наред.  
А как по-ниското ниво в йерархията може да те убие без знанието на шефа? Много просто. И без това влизат в дома ти когато поискат и ти сипват химия за "майнд контрол". Ако този дето влиза, освен планирания "коктейл" ти сипе и нещо друго? Кой ще проверява какво точно е сипано и в какви дози ? Или още по-просто: сложи химическите вещества не там, където е планирано, а също и на друго място. Например: планирали са да сипе една доза химия на пода за да не можеш да спиш една нощ и на следващия ден да не можеш да работиш което си планирал. Вместо това влизащият сипе
половината доза на планираното място, а другата половина сипе вътре в хладилника ти. Резултатът ще е че няма да спиш не една нощ, а половин година.(Изобщо не преувеличавам. хормоналната химия вътре в хладилника се изпарява бавно, и месеци наред трови храната ти ). Ако не се сетиш да си измиеш хладилника отвътре - ще си мъртъв след няколко месеца. (Всъщност и да го миеш, ефектът намалява но не изчезва напълно. Пробвал съм). Ако реши да те убие с автомобилна катастрофа ще направи това, което направи с мен. Знае (от подслушването) кога имаш планирано дълго пътуване."Случайно" превишава дозата на химията в някой от предишните дни. В резултат - изобщо не спиш няколко дена, заспиваш в колата по време на шофиране и готово, мъртъв си. Това сигурно ще бъде отчетено като "случайно завишаване на дозата". При мен това беше толкова ясно съвпадение, че не може да бъде случайно. Имах уговорена среща и планирано пътуване до провинцията. Това беше единственото мое планирано пътуване за период от една година. Другите ми пътувания са били непланирани, или планирани от вчера за утре. Това пътуване беше единственото такова, планирано от дълъг период от време, от повече от месец. Явно са знаели и са се подготвяли отдавна. Затова пет дена не ми дадоха да спя точно преди това пътуване. Съдейки по лошото изпълнение това може да е планирано от някой с нисък ранг, "без знанието на шефа". Ако бях умрял, този който го е извършил ще получи официално мъмрене за "невниманието" което е проявил, а неофициално ще го наградят. И ще получи още една нашивка на пагоните от МОСАД. Като познавам еврейските методи, сигурен съм, че "майнд контрол" не се използва по официалното предназначение - използват го за да получат достъп за да слагат "безобидна" химия, а какво ще слагат реално не се отчита. Прикриват престъпления зад официални добри намерения.
Според Истината, тези хора са недосегаеми от закона в много страни по света. Какво означава това. Единственото обяснение е, че те не се подчиняват на държавата защото са международна организация която е успяла да договори за себе си "имунитет" срещу местните закони и власти. Знам една такава организация - НАТО. Ако беше НАТО, добре. Но разузнаването на НАТО се състои предимно от евреи, които използват НАТО за свои еврейски цели - да установят властта на евреите над другите народи.  
P.S. Разбрах че ме следят (за пръв път), когато излязох навън без GSM (започнаха да ме следят визуално). GSM-апаратът е радио-предавател който може да бъде пеленгован.

 


Тагове:   терор,   химия,


Гласувай:
4


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. eltimir - "А-такистите"
16.03.2010 19:59
Гледам, че в техния форум обвиняват мен в написването на поредицата за полицейската химия. Не, авторът не съм аз. Даже в моя сайт първата тема я беше публикувал друг. Заинтересува ме факта, че някой упорито трие тази тема. Още повече се заинтересувах, когато разбрах, че е бъркано в компютъра на Севар, за да изтрият файловете. А като знам кой е Севар, значи онези са не просто специалисти, ами супер специалисти.
Да, ама сега от "Батака", тоест от "А-така", която се наака взели да хвърлят кал и помии по мен. А аз там дори не съм регистриран потребител и не мога, а и не желая да се защитя. Обаче тяхната кал, тяхната злоба ме карат да мисля, че боленчетата са ако не свързани с тази история, то непременно са свързани със Службите.
Онова, което вече е изнесено няма да бъде изтрито. Ако се наложи, ще напълним целия Интернет с него, но фактите няма да бъдат потулени. Е, господа ченгета и вся остальная сволоч? Нещо да кажете?
цитирай
2. анонимен - Полицейска химия 3
16.03.2010 21:22
Радвай се, че те нападат, значи много са жегнати и сме на вярната следа. Така и така нападат, поне да има защо. Толкова им е и акъла ? Ако бяха умни, щяха да траят като пръдня в гащи, докато се поразмине, но явно шубето ги гони повече и се размерисаха, вонята им стига до небесата вече, макар че са над законите и си въртят смертелните номера на воля.
Това показва, че не са толкова силни, колкото изглежда на пръв поглед и, че се иска смелост от повечето, за да им покажеме къде зимуват раците на котараците, които ни взимат всички за експериментални мишки.
Надежда
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 2996081
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031