Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.06.2010 11:30 - Вирусите
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 6780 Коментари: 9 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image  "Дмитрий, - казал Сатаната на своя апостол - прибери вируса в нажницата, че който вирус вади, от нож може да умре. Срещу ножа, Дмитрий, ни имунитет помага, ни НСО, ни антивирус..." Сатаната бе забравил да поясни, че във века на информацията ножът също е информационен. Но не по-малко смъртоносен.

Очакваната нова атака се състоя. Да, но вече нещичко знам за начина, по който ме атакуват. Ето част от писмо, което получих, и в което един мой приятел ми праща малко информация по въпроса:

"Stealth Вируси - най - коварните защото причиняват големи щети и остават резидентни в RAM. Те още прикриват симптомите на вирусната инфекция и взаимодействат с различни антивирусни програми като принуждават програмата да каже че няма вируси. Тези вируси не показават промени по размерите на файла който са инфектирали което ги прави трудни за засичане и обезвреждане! Самият вирус лесно се укрива и трудно се премахва. Секторите от харддиска и/или дискетата където е записан оригинала на вируса се маркират като лоши (механично повредени) въпреки че не са повредени по никакъв начин. Bсички анти-вирусни програми който проверяват харддиска или дискетите "виждат" маркираното - "лош сектор"(bad sector) и го прескачат, като не засичат вируса. Друга мярка за защита е заетата техника от "полиморфичните вируси" на самопроменящ се код на вируса за допълнителна самозащита."

Поучих се от първото поражение и този път поне същите грешки няма да допусна. За други не гарантирам. Обаче се налагат известни предпазни мерки. Една от тях ще бъде ограничаване до минимум влизането ми в Интернет. Поне засега. Картинката обаче започва да става все по-интересна и аз нямам намерение да напускам бойното поле.

Вирусите. Не само по компютрите ги има. Обаче и едните и други са свързани. Какво имам предвид?

Ще почна отдалеч. Както няма начин да не знаете, аз съм радетел за българо-руско приятелство. Най-малко на принципа, че враговете на нашите врагове са наши приятели. И по редица други причини, на които сега няма да се спирам. Ударите срещу мен обаче идват именно от среди, свързани с руското ГРУ. И се получава парадокс. Получава се нещо много нелогично. Дали наистина е толкова нелогично?

През 2005 година полк. Румен Николов от НСС, сега ДАНС ме извика, за да ме предупреди, че едно лице, с което тогава поддържах връзка е разработвано като руски агент. По-точно като агент на ГРУ. Разработката бе спряна по заповед лично на ген. Иван Чобанов, тогавашния директор на НСС. И след като фактите станаха известни, Чобанов за известно време бе принуден да се отправи на кратко приятелско посещение в братска Африка, където както се твърди, негрите много го уважавали. Много пъти, искам да кажа. А тук, в Булгейрия към лицето, разработвано за връзки с ГРУ се присъедини друго лице, което само за себе си твърдеше, че е полковник от ГРУ. И при всичките тези ГРУ-хчовци, другите ни братя – американците мълчаха като името на предишния руски Президент, сега премиер. Странно, нали?

Не, не е странно. Изобщо не е странно, ако вземем под внимание факта, че ГРУ-хчовците използваха същата, абсолютно същата техника и технология, използвана от една живееща в Кипър дама. Тамара Тютченко. Украинска еврейка, женена за кипърски евреин. Отначало сведенията за нея бяха, че е женена за кипърски грък, но моят покоен вече приятел д-р Симеон Войнов ме коригира: „Не, Ангеле, знам я тая Тютченко. Срещу нея имаше разработки още преди 1989 година, обаче като дойде демокрацията американците ги спряха. Тамарчето е женена за свой сънародник.”

Сега вече схващате ли откъде идват нещата?

Темата ще продължи. Ако не на тоя, то на другия ми компютър. А сега искам само да апелирам. Искам да предупредя. Или агентчетата ще ми кажат как да се избавя от гадните им вируси, или такъв вирус аз ще им пусна, че свят да им се завие. Не мога да направя много, но и това, което мога съвсем не е малко. И трябва да им заявя, че от нищо не ме е страх. Има една папка със снимки и описания. Снимките са на агентите и на членовете на техните семейства. Също и на жилищата, в които живеят. А за описанията няма нужда да пояснявам. Трите имена, дата на раждане, образование, хобита, интереси, и така нататък, и така нататък… То там всичко е ясно. Не е ясно само дали агентчетата ще проявят благоразумие или ще бъда принуден да им разкажа игричката. Майчина!

Нещо против, някой против? Няма. Значи ще правя това, което съм решил. То пък кога ли съм правил нещо друго…
 


Тагове:   НСС,   ДАНС,   митя радев,


Гласувай:
4


Вълнообразно


1. eltimir - Забравих
05.06.2010 11:42
Без малко да забравя. Нека Митя, апостолът на юдейския Сатана, когото познаваме и като Мадам Йехова не се опитва да ми праща рошавите от НСБОП, както направи това Иво Задника. Моите ножове отдавна са прегледани от Службите и са обявени за законни. Това се случи на четвърти декември 1998 година, когато по заповед на Мангал Костов, неговата верица мангалска дойдоха да ме арестуват. Търсеха оръжие. Предложих им ножовете, кухненските. Такива си имам, това можах да им предложа. Те не ги одобриха, били законни. Така че Митя да пиши и да реве като вдовица за вирус. Също така съм длъжен да поясня, че под Иво Задника нямам предвид уважавания г-н Иво Инджев. Както знаете, другарят Инджев, с агентурен псевдоним Ивайло е много уважаван от ДС. А пък в случая аз точно на ДС разчитам. Щото нали те в момента са на американска служба към Бараката на Осамата. Да идат и да арестуват агентите на ГРУ. Иначе стават за резил.
Впрочем те кога не са ставали за резил?
цитирай
2. eltimir - Въпрос с допълнение
05.06.2010 15:25
Само един мъничък въпрос, ако някой знае да ми каже.
Преформатирах единия от скапаните хард дискове. Оня, на който бяха програмите и музиката. Другият с архива е замразен дълбоко. Прибрал съм го за по-добри времена. Обаче се оказа, че единия дял изобщо не го разпознава. И от 80 е станал на 34 ГБ. Опитах през контрол панела, Административни инструменти. Както се форматира чисто нов хард диск. Отново същата работа. Някой има ли обяснение или да приема за факт станалото?
Все пак на враговете ще им кажа, че каквото трябва да бъде спасено, вече е спасено. И дори да се откажа от Интернет, пак ще намеря начин да го пусна. Мен няма да ме унищожат като компютъра ми и те много добре знаят защо. което пък от своя страна означава, че унищожените ще бъдат те. Освен ако не се откажат от унищожението преди да е станало късно. Почвам с агентурата на ГРУ, която странно защо е покровителствана както от ДанС, техната верица танцьорска, така и от ЦРУ. дали защото въпросните агенти на ГРУ работят ръка за ръка с агенти на Мосад? В такъв случай следващите уведомени се наложи да бъдат руските служби. ще последва уведомяване на руската общественост . А за разлика от българската, руската общественост още е жива. Още е жива и руската народна съвест. Отново за разлика от българската, където хората със съвест са един на сто хиляди. Е, има ги все пак и затова си струва да продължим борбата. пък и децата, как ще дадем децата си на врага?
Впрочем ако Батак не бе склонил глава и не бе предал оръжието си, поне децата там можеха да останат живи... Замислете се.
цитирай
3. анонимен - Един приятелски съвет, много важен
05.06.2010 17:53
Никога не се заканвай, защото те веднага взимат мерки да те парират. Каквото имаш да правиш го прави без да го обявяваш, независимо дори, дали е във форма на закана, колкото и да си те иска. Това е златно правило, трудно се удържа, но винаги си заслужава усилието. Никога не забравяй, че са над законите и всичко им е в ръцете, включая и най-добрите компютърни специалисти. Всички гениални хакери по света, обикновено им прощавам греховете, ако си обърнал внимание, защото ги взимат да им вършат работата, както и изявените криминали.
Обърни се назад във времето и ще видиш, че винаги когато си се заканвал да изнесеш по-интересна информация, имаш проблеми с компа. Не ги надценявай, но не ги и подценявай. Те не са умни, но дяволски хитри и имат всичко по ръка, за да си играят на котка с мишка с който си искат и когато си искат. Междудругото те действуват винаги от позиция на изненадата, време да се научиме и ние на някои трикове от тях. В противен случай ще продължават да ни бият като мачета у диреци.
цитирай
4. анонимен - Прави каквото трябва, пък да става ...
05.06.2010 22:31
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще! И успех!
цитирай
5. eltimir - Ще си връщам
06.06.2010 00:28
За всичко ще им се върне. То и кръсникът си има кръстник. И тъй като тоя блог се чете от един мой стар приятел от трънския край, ще напиша нещо, което поне той със сигурност ще разбере:
Че ме бише - бише, та ме потрепаше. Ама дека сакаше, па не ударише!
Във всеки случай каквото и да ми направят, пораженията, които аз им нанасям са неизмеримо по-големи. Значи си струва. И все пак остава въпросът защо "антикомунистите" от ДанС и от ЦРУ покровителстват агентите на ГРУ в България? Ако на тоя въпрос тук не ми бъде отговорено, ще търся отговора в Русия. И тогава ще настъпи веселба.
цитирай
6. eltimir - И Бойко ще си плати!
06.06.2010 13:46
През 1998 година написах и уредих разпространението на позиви, насочени срещу правителствената политика на геноцид. В единият от позивите се казваше, че България иска да живее. Тогавашният министър-предател мангал Костов нареди да ме арестуват и цели 10 месеца ме разтакава по следствените арести. Защото казах, че България иска да живее.
Сега посочвам конкретни имена на конкретни агенти на чужди разузнавания, които с помощта на ултрасъвременна техника извършват посегателства срещу българи. Сегашният министър председател, милицонерчето Бойко си трае.
Въпросът ми е дали унищожението на Българите е правителствена политика или тези човекоподобия - като почнем от Луканов, та свършим до Борисов си го правят по навик? А може би срещу добро заплащане? На Луканов вече му платиха. Ще платят и на останалите. Защото такава е традицията на банкерите с големите портфейли. Първо ви дават щедро, а после ви убиват, за да си вземат каквото са ви дали. Да, на Бойко Борисов също ще му платят. При наличието на такива компромати срещу него няма начин да не му платят.
И ще бъде справедливо!
цитирай
7. eltimir - Контраударът
06.06.2010 18:27
Само след броени минути започвам нещо много рисковано, с цел да се отърва от вирусите, които унищожават моите скромни машинки. В случай на неусех или в случай, че след като успея атаките отново се повторят, обещавам скандал с международни измерения. Във всеки случай пораженията, които аз ще нанеса на тях, ще бъдат звачително по-големи от пораженията, които те изобщо могат да нанесат на мен. По простата причина, че аз имам твърде малко, което да загубя. Те обаче определено има какво да губят. И дори да не загубят всичко, неприятностите, които ги очакват съвсем няма да бъдат малки.
Също така обещавам да разкрия ПЪЛНАТА самоличност на някои мои врагове. Включително снимки и данни за членове на техните семейства. Като ще е гарга, тоя път ще я направя много, ама много рошава!
цитирай
8. eltimir - Бубулечките
06.06.2010 22:47
Дотук добре! - казвал един, който паднал от 16-тия етаж, преминавайки покрай поредния етаж. Случат ли се обачче нови удари, ще има публикувани адреси на папки и паролите към тях. А може изобщо да махна всякакви пароли. Та всеки да чете на воля. Пък после ако щат и съдебни дела да ми завеждат за разкриване на лични данни. Жертвите обаче ще имат координатите на своите палачи и не се знае какво ще се случи после. Снимки на малки спретнати къщички на по три етажа, снимки на други жилища, снимки на членове от семейството, имена, пълно описание. Нищо лошо. Просто всички карти на масата! Не съм комарджия и обичам чистите игри и изчистените отношения. А дотогава ще взема да попълня коментарите в папката ЛЕМС.
А, да, щях да забравя. Хванах проклетата "бубулечка". Архивирах я и я поставих в специална папка, а оттам - на флашката. На специалистите ще им бъде любопитно да погледнат, предполагам.
цитирай
9. eltimir - Не ме послуша
31.07.2010 08:27
Точно така. Дмитрий не ме послуша и после Агенция БЛИЦ написа, че най-близкият приятел на Дарина Павлова взел, че умрял. От вирусно заболяване. Ами който вирус вади, от вирус умира. Природен закон, какво да се прави.
Пиша го за поука на следващите.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 3002837
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930