Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2010 09:40 - Въпрос относно Линукс
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 957 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 20.07.2010 09:57


 image
Ето снимка на грешката, която ми дава при опит за преинсталация

Имам малък въпрос. Знаете какво стана с моите първи два компютъра. И с новия ми хард диск. В крайна сметка го признаха за дефектен и го смениха. До тук добре. Форматирах го както си му е реида, проверих го. И до тук добре. Опитах да инсталирам на него първо уиндоус на повредения компютър. Не се получи. После се опитах да инсталирам Линукс. Отново не се получи. И тъй като е 250 ГБ, реших да го сложа на работещия компютър, като заменя малкия хард - 80 ГБ с него. Нещо пак не се получи, ама оттук взеха да се случват големите неприятности. Първо почнаха да ми отказват разни програми. После се оказа, че ми липсват цели папки. Хубаво, значи трябва да преинсталирам уиндоуса. Да, ама не става. Казва, че има някаква грешка и му липсва файл. Опитах се да инсталирам след рестарт. И тук дойде голямата изненада.

След рестарта не приемва нито един от четирите ми диска с Уиндоус, ами си търси МАК. Ами сега? Опитах се да инсталирам пак големия хард като го преформатирам. Да, ама не ме пуска в административните инструменти на Контрол панела. Опитах и друго. Оставих само големия хард и на него се опитах да сложа Убутото. Пак не ще. А какво ще тогава, да го вземат всичките дяволи?

Сега едно уточнение. Днес очаквам да замина за известно време. Там ще имам Интернет, но само ще чета. Не искам да пиша, за да не бъда локализиран. Ще взема компютъра със себе си. Та който може да ми даде съвет, с удоволствие ще го приема. Но трябва инструкциите да са точни. Няма да мога да задавам въпроси. Не искам да пиша и на пощите си. Но мисля да ги чета. Та това е положението. Това Унбуту наистина се оказа много, ама много калпава работа. Впрочем предишния ми компютър се скапа отново след опит да инсталирам на него Унбутото. Значи случайностите са изключени. И отново същите дефекти. Блокиране на мишката и т. н. Или агентурата се е научила да пробива Линукса, или дисковете, които ми бяха пратени са подменени по пътя. Иначе не мога да си го обясня. Човекът, който ми ги прати е читав. Значи тези дискове, които той ми е пратил са били читави. Така че не остават много възможности. Или Унбутото не е читаво, или е извършена подмяна. Засега ще карам с тоя Уиндоус и с дефектите. Изтритите папки съдържаха програми, не е фатално. Пък и важните неща вече са дублирани на DVD-та, нищо особено не съм загубил.

Та чакам някакъв съвет. Може би пък аз да съм сбъркал някъде. Жалкото е, че човекът, който разбира от тези неща е в болница и няма как да дойде и да ми помогне. Радостната новина е, че в такъв случай и другият компютър може да е здрав. Щото и той си търси МАК и Унбуто. Ще видим, ама ми се ще да видим по-скоро, че ме хванаха нервите от проблеми.

И като финал една много интересна новина.

Нали в неделя написах за психотронните атаки. Няма да обяснявам признаците. Но още от вчера започна бързо подобрение при мен. А това значи... А това значи дупе да им е яко на агентите. Знам, че на една от агентките дупето й е яко. Ама не вярвам да е чак толкова яко за онова, което съм замислил. Освен това ако всичко мине добре, през следващите седмици, а може би и месеци ще бъда на недостъпно за всякаква ГРУ, Мосад и и друга подобна агентура място. За ДАНС не говоря, тях изобщо ги нямам за агенти, а за клепчовци и далавераджии. Ама ей, щом устоях на тези наистина много мощни атаки, значи и на следващите може би ще устоя. Даже на атаките на оня, който ми писа, че ако бил поискал да ме убие, досега съм щял да съм мъртъв. Няма да ви казвам кой е, един надут смешник. Много по-смешен от Димитър Радев, който също навремето се канеше да ме разнищва, ама то взе, че се случи друго.

Сега обаче ми е нужен съвет какво да правя с компютъра.



Тагове:   Линукс,


Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 3004163
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930