Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2010 18:51 - Покушение срещу задника на Иво Инжев
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 45594 Коментари: 64 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Готвели покушение срещу агента на ДС Ивайло, с истинско име Иво Любомиров Инджев. Така тръбят всички медии.
„Готвят покушение срещу журналиста Иво Инджев. Това съобщава самият той в блога си.
Инджев пише, че главният прокурор Борис Велчев е разпоредил проверка във връзка със сигнал за готвено покушение срещу него. Сигналът дошъл от "една медия". Причината за готвеното покушение била книгата на Инджев " Президент на РъБъ", която излезе преди близо два месеца на пазара.
„Това научих от следовател в СДВР, който ме осведоми за случая и се поинтересува за мнението ми, както и дали знам нещо повече. Не можах да помогна. Само подписах собственоръчно, че съм уведомен", пише в блока си Инджев.”
Айде, бе! Покушение няма и няма да има, казвам ви го. Първо защото Инджев е агент на ДС, послушно изпълняващ и до днес поръчките на старите си господари. И второ защото извършващите покушения не предупреждават, ами направо удрят. Искам да припомня нещо.
През декември миналата година влязохме в спор с Инджев. Той беше писал някакви глупости и аз му възразих. Отговори ми гадно и арогантно. На което му написах, че ще му скъсам задника. С изричното уточнение, че скъсването ще бъде през Интернет, тоест с факти и аргументи. Оня обаче взе, че ми прати НСБОП или как се нарича сега оня мафиозка служба. Искаха да отида в София да дам показания. Отговорих, че нямам пари да пътувам, и ако искат, да ме арестуват и да ме закарат по етапен ред. За моя изненада ченгетата се оказаха по-разумни от Инджев, преместиха разпита в Ботевград, дадох показания и нещата си дойдоха на мястото. Дори тъпите ченгета разбраха, че няма престъпление. Обаче Инджев изпитва неистова злоба към ветераните на реалната антикомунистическа Съпротива и според силите си се опита да ми навреди. Силите му не стигнаха.
Сега същият тоя реве и пищи, че са го били заплашвали. Абе, ревльо, защо не се разпищя, когато проф. Янко Янков бе пребит от бой от агенти на ДАНС и сега ще остане сакат за цял живот? Защо не се разпищя, бе, ревльо, когато агенти на НСС на мен ми подпалиха жилището и дъщеря ми едва остана жива? Защо не пищиш, когато някой от нас бива убит? Аз ще ти кажа.
Когато започна разпита в ботевградското РПУ през декември миналата година, в стаята се събраха цял взвод полицаи да гледат как Ангел Грънчаров – Елтимир ще дава показания. Не знам как съм се държал, но по едно време един от полицаите рече: „Абе, Ангеле, какво ти е направило дупенцето на горкия Иво, та искаш да го късаш?”. Тоест те се подиграваха с него. Много, ама много си мисля дали сегашните „заплахи” не са поредната подигравка с поредния техен агент-клоун, какъвто е Иво Любомиров Инджев. И дали „заплахата” не е всъщност поредното обещание да му скъсат задника, което както чух често му се случвало. Всъщност Иво Любомиров Инджев отдавна си е дал задника под наем като е съгласил да стане агент на ДС. И сега никак, ама никак не би трябвало да се оплаква.

 


Тагове:   покушение,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. podvodni - Добре де, нали с Първанката са от ...
30.07.2010 19:05
Добре де, нали с Първанката са от една службица? Защо Инджев скача против колега?
цитирай
2. krumov - Браво!
30.07.2010 19:21
Тия боклуци ни изядоха живота. А сега, че Ивайло е против Гоце, то е като при еничарите.
цитирай
3. анонимен - Нали някакъв Ангел Грънчаров е н...
30.07.2010 19:34
Нали някакъв Ангел Грънчаров е най-големият почитател на Иво Инджев?? Дори го има в блогрола му!!
цитирай
4. eltimir - Покушенията
30.07.2010 19:45
На 17-ти този месец отидох в Бърза помощ - Ботевград. От там ми казаха, че щом нямам осигуровки и личен лекар да се оправям сам. На 19-ти вкъщи дойде Григор Симов, взе ме с колата си и ме докара тук, в село Парамун, Трънско, в неговия дом. Ако не ме бе докарал, сега да не съм жив. Ама за тая работа никой не пищи. Както никой не пищи за зверския побой над Янко Янков. Той вчера ми писа, че му свалили шините, но ще остане сакат за цял живот. Агент Ивайло това не го трогва. Агент Ивайло обаче се разпищя, че щели пак да късат дупенцето му и всички подеха пищенето. А той би трябвало вече да е свикнал. Е, това е най-гадното.
цитирай
5. eltimir - Адашите
30.07.2010 19:54
анонимен написа:
Нали някакъв Ангел Грънчаров е най-големият почитател на Иво Инджев?? Дори го има в блогрола му!!

Бъркаш ме с моя ДС дубльор, Ангел Грънчаров от Пловдив. Фалософила, тоест фалософа. Извинявай, исках да кажа философа, доцента. Аз съм от Ботевград и съм Елтимир. И вместо в Ленинград като моя адаш съм следвал в Старозагорския затвор. И не съм педерас, нито симпатизирам на педерасите и не ги защитавам. Май има разлика, ако не се лъжа. Ти как мислиш?
цитирай
6. анонимен - Когато прочетох в уикипедия за теб, ...
30.07.2010 20:04
Когато прочетох в уикипедия за теб, тогава помислих че е той. Но сте на една възраст.
цитирай
7. eltimir - 1959
30.07.2010 20:26
Той е роден през март, а аз през ноември. Все пак трябва да признаем на ДС умението да подбира агентите си. Адашът ми е агент на ДС, аз не съм. Това е другата ни разлика. А че сме родени през една и също година нищо не значи. Серийният убиец Бойко Борисов също е роден през 1959 година, ама си е комунистическа гадина. Аз не съм.
цитирай
8. анонимен - Ачо, здравей! Я дай ни за размисъл ...
30.07.2010 20:58
Ачо, здравей! Я дай ни за размисъл повече за проф. Янков. ЗАщо мълчат наистина за този случай, наистина ли че остане инвалид? Поздрави!
цитирай
9. eltimir - Янко
30.07.2010 22:14
Вчера си разменихме няколко писма с него. В едното той пише, че ще остане сакат за цял живот. Побойниците не са открити и никой няма намерение да ги открива. Цветанчов или как му беше там името на вътрешния /много е вътре в играта/ министър не се интересува, когато пред самата Съдебна палата пребиват един професор по право. За сметка на това същият Цветанчов впрегна цялото МВР, когато трябваше да открият изнасилвача Гнусински. Да, ама Янко не пласира контрабандни цигари, парите от които да влизат в касата на Валентин Златев. Ебати държавата, приказка някаква! Всичко е само на приказки. Освен когато се намеси правото в лицето на адвокат Калашников...
цитирай
10. анонимен - Ахааа, политически разбрах, бях си ...
30.07.2010 23:41
Ахааа, политически разбрах, бях си навързал логично нещата... Идеята на питането ми към теб беше : в смисъл здравословно как проф. Янков остава инвалид? Ако не е за пред хора,пиши на лични! Поздрави и скорошно оздравяване и на двама ви, въпреки че проф. Янков не го познавам лично!
цитирай
11. анонимен - Очевидно Иво Инджев много пречи на ...
30.07.2010 23:49
Очевидно Иво Инджев много пречи на някой лица, като Гоце, Р.Овч. и други ДС кадри на руска хранилка, след като в нета се появяват малограмотни и вулгарни писания на очевиден комплексар, който при това пише предимно в своя възхвала. Оставям без коментар вулгарния изказ и безсмислените изречения му изречения, но ме притеснява факта, че писача е много болен, депресиран и комплексиран човек, след като пиши съмнителни хвалби за себе си. Тези факти ме провокират да попитам: толкова ли обедняха тези, които ограбиха България, та не могат да си наемат по-нормален писач или умишлено наемат болни неграмотници и не се ли претесняват, че писача се нуждае от спешна медицинска помощ в специализирана клиника, построена на 4 км. от центъра на столицата? Ако не го лекувате, писача може да свърши зле, наистина зле.
цитирай
12. tomcat - Жалка ПР акция на мижитурката Ин...
31.07.2010 01:37
Жалка ПР акция на мижитурката Инджев с цел да напомни за себе си!
цитирай
13. анонимен - Добре де, нали с Първанката са от ...
31.07.2010 01:57
podvodni написа:
Добре де, нали с Първанката са от една службица? Защо Инджев скача против колега?


Утре току виж и мен ме изкарали агент ако напиша нещо срещу Гоце, сякаш Гоце Трипера не е бил агент, а е бил дисидент
цитирай
14. анонимен - Toz pyt pravo v desiatkata-anusyt na Ivo Zadnikyt!
31.07.2010 06:45
bravo toia pyt desetkata za malko da podming zadnikyt , no pone se musha w anusa.

vsiki znaem ce Indjev ima dve spionski psevdonima. ediniat e zadnikyt a drugiat psevdonim e Zadnikyt ama s goliam abukva i to pederski goliama.

da si faka pisalkata ako go e zariazal Kuzov Azis i li drigo pederasi.
цитирай
15. eltimir - Ахааа, политически разбрах, бях си ...
31.07.2010 08:17
colobur написа:
Ахааа, политически разбрах, бях си навързал логично нещата... Идеята на питането ми към теб беше : в смисъл здравословно как проф. Янков остава инвалид? Ако не е за пред хора,пиши на лични! Поздрави и скорошно оздравяване и на двама ви, въпреки че проф. Янков не го познавам лично!

Нищо тайно няма. Ще остане сакат с дясната ръка, която на четири места е била счупена. Сега пуснах материал на Янко, където той изнася подробности. Реално това е била чиста проба опит за убийство. Всъщност в момента тече нова репресивна вълна срещу всички реални участници в реалната антикомунистическса Съпротива. Като същенвременно се опитват да героизират ченгета като Иво Инжев. Или както веднъж се изрази покойният вече бай Йосиф Петров: "Кристалци ебаа мамата на страдалци". Е, как да не се ядоса човек? Ама няма накъде да се отстъпва. Ще продължавам да пиша каквото мисля и хич пет пари си не давам. Сигурно защото в джоба си и пет пари нямам. Ама здраве да е! Гледаме крави с Гришата Симов и поне мляко можем да пием и да ядем истинско сирене. Но не бих си заменил никога съдбата с тая на агента Ивайло, който си е дал задника под наем.
цитирай
16. eltimir - Очевидно Иво Инджев много пречи на ...
31.07.2010 08:20
анонимен написа:
Очевидно Иво Инджев много пречи на някой лица, като Гоце, Р.Овч. и други ДС кадри на руска хранилка, след като в нета се появяват малограмотни и вулгарни писания на очевиден комплексар, който при това пише предимно в своя възхвала. Оставям без коментар вулгарния изказ и безсмислените изречения му изречения, но ме притеснява факта, че писача е много болен, депресиран и комплексиран човек, след като пиши съмнителни хвалби за себе си. Тези факти ме провокират да попитам: толкова ли обедняха тези, които ограбиха България, та не могат да си наемат по-нормален писач или умишлено наемат болни неграмотници и не се ли претесняват, че писача се нуждае от спешна медицинска помощ в специализирана клиника, построена на 4 км. от центъра на столицата? Ако не го лекувате, писача може да свърши зле, наистина зле.

Знам кой си. Но както вече писах, докато ти следваше в Ленинград, аз следвах в Първи отряд на Старозагорския затвор като политически затворник. Докато ти пееше хвалебствия за БКП и КПСС, мен ме съдиха за антикомунистическа пропаганда. Майната ти, адаш!
цитирай
17. анонимен - до лизачите,които виждат само до носа си
31.07.2010 11:08
Защо няма реакция от"ПРЕЗИДЕНТ НА РЪБЪ",мълчанието означава съгласие на написаното.Затова си премълчава,но 100% е замислил нещо не добро.
цитирай
18. анонимен - Не ме интересува дали е бил Иво Ин...
31.07.2010 11:09
Не ме интересува дали е бил Иво Индгев в дс,въпроса е сега,че има гражданска позиция
цитирай
19. анонимен - Затитниците на бсп-бкп са най-з...
31.07.2010 11:15
Затитниците на бсп-бкп са най-злобните,най-долните,наг корумпираните червени мафиоти
цитирай
20. анонимен - Наздраве!
31.07.2010 13:06
Наздраве!
цитирай
21. анонимен - Имаш голям личен проблем "...
31.07.2010 13:15
Имаш голям личен проблем "човече". Лекувай се.........Поста, както и коментарите ти отдолу са болни и най-вече неадекватно просташки по темата Иво Инджев. Явно е, че си недостоен да бъдеш и малко подобие на опонент с Инджев......
П.П. Чудя се на себе си как въобще ти обърнах внимание.......
цитирай
22. анонимен - до podvodni
31.07.2010 13:40
Е ти не си ли имал колеги в службата си, с които не си се разбирал или поне не си ги харесвал много много? И в ДС като в една 'нормална' служба има такива неразбирателства.. :)
цитирай
23. анонимен - независим
31.07.2010 14:03
Toзи пост е написан от един малък,постедствен човечец.ИЗКАРВАЙ СИ ХЛЯБА ПО ЧЕСТЕН НАЧИН,А НЕ С БЛИЗАНЕ НА АВДЖИЙСКИ ГЪЗОВЕ.Не могеш да се мериш с този независи,иродиран с високо гражданско съзнание журналист.Може само да го лаяте червени малки човечета.Смешни сте.
цитирай
24. анонимен - до мегетурката
31.07.2010 14:06
Иво Инджев е смел човек с изявено чуство за справедливост.А вие пишештия с преклонена главиза,межетурка
цитирай
25. анонимен - Ангеле от къде събра толкова злоба ...
31.07.2010 14:48
Ангеле от къде събра толкова злоба бе човеко ? Иво Инджев е човек с позиция която огласява и защитава, за разлика от теб! Не е трудно човек да се досети че си предствител на червените межетурки!!!
цитирай
26. eltimir - Реалността
31.07.2010 14:59
Какво реално наблюдаваме в конфликта с Иво Инджев и п/резидента Седефчов Параванов? Наблюдаваме поредното противоборство между два клана на една и съща Мафия. В Правец, например подобен конфликт съществува между Петко Данчев и Васил Златев. Конфликтът си е съвсем истински. Което не означава, че единият е добър, а другият е лош. Просто която и страна да вземем, все ще вземем страната на комунистите. А какво стои зад кулисите на конфликта? Стоят кукловодите, които умело насочват клановете един срещу друг. Тази стратегия е обяснявана на мои приятели съзатворници от Любомир Ванков, бивш кмет на Димитровския район на София, който по живково време бил вкаран в затвора от конкурентния клан. Виждам, че оттогава нищо не се е променило. И няма как да се промени, тъй като и при комунизма, и при демокрацията едни и същи индивиди и техните наследници играят главните роли в пиесата. А там, зад кулисите стоят големите кукловоди, които ръководят. Схемата е простичка, ама кой да я види.
цитирай
27. eltimir - Любомир Ванков
31.07.2010 15:28
Гришата Симов ме посъветва да опиша случая малко по-подробно. Наистина ще е добре да го направя.
Та Любомир Ванков го вкарали в затвора и другите затворници почнали да го подиграват:
- Бай Любо, ние сме врагове на комунизма и знаем защо сме тук. А ти, след като си комунист защо са те докарали при нас?
- Комунистическата партия е на кланов принцип, като класическата Мафия - отговорил бай Любо. - Бяхме двама от съперничещи си кланове, които се борехме за един пост. Оня победи и аз се озовах в затвора. Ако бях победил аз, щеше да е обратното.
Обвинението към бай любо обаче е било смешно. Обвинили го, че използвал служебното си положение, за да назначи за управител на ресторант "Златното пиле" свой човек. И оня в знак на благодарност му давал да си похапва пилета безплатно. В крайна сметко го съдили за изяждането на 2000 /две хиляди/ безплатни пилета. Истината за репресивните действия нямало как да излезе официално. Това е било тогава, преди 25-30 години. Сега е същото. Пак няма да научим истината за конфликта, но като знаем схемата, не е трудно да се досетим.
цитирай
28. анонимен - Почитателите на Инджев да прочетат ...
31.07.2010 15:29
Почитателите на Инджев да прочетат нещо което е писал преди 1990г. А сега агент Ивайло гони най вече само лични интереси, и я някой червен да му предложи някоя кирийка, пък тогава вижте, но все пак той работеше в червена телевизия - на офицера Краси Гергов.
цитирай
29. eltimir - Позициите
31.07.2010 15:36
Да, Иво Инджев има позиция и това е позицията на ДС. Няма да коментирам коментарите на разните анонимни и ананални посетители. Само ми се ще да попитам как така един "достоен човек с активна гражданска позиция" ще прати НСБОП при един стар политзатворник само заради една неугодна нему думичка?
За мен Иво Инджев е един недостоен човек без всякакви принципи. Впрочем ако не беше такъв, нямаше да стане агент на Държавна Сигурност. А сега, че са го пратили на първата линия в битката между два от клановете на комунистическата Мафия нищо не означава. Поне за мен.
цитирай
30. анонимен - Глобално
31.07.2010 15:48
За тези, които се борят против комунизма. Добре е да се огледате и да видите, че той вече е религията на целия свят. Като започнем от янките и всички англо-саксонци и завършим със... нас. Очевидно е че десиденството или простата опозиция срещу комунизма е очевидно недостатъчна.
Считам, че борбата е на много по-дълбоко ниво - конфликта е духовен и не може да бъде победен със идеологически средства.
цитирай
31. eltimir - За тези, които се борят против ко...
31.07.2010 16:24
анонимен написа:
За тези, които се борят против комунизма. Добре е да се огледате и да видите, че той вече е религията на целия свят. Като започнем от янките и всички англо-саксонци и завършим със... нас. Очевидно е че десиденството или простата опозиция срещу комунизма е очевидно недостатъчна.
Считам, че борбата е на много по-дълбоко ниво - конфликта е духовен и не може да бъде победен със идеологически средства.

С това вече съм съгласен. Трябваше да минат години, за да разбера думите на моя кум Илия Минев, че комунизмът и демокрацията са двете лица на една и съща монета. Но тогава нещата ни изглеждаха по-различни. И все пак, приеми ни като хора, които не са се примирявали с неправдите. И то не за лична облага като Ива Инджев, а напротив. Ние съсипахме живота и здравето си, защото искахме по-добър живот за всички. Днес това е забравено. Както ни забравиха и нас. Но за нищо не съжалявам. Нещо повече. Докато мога, ще реагирам срещу фалша и лъжата. Както вече години наред се опитвам да направя нещо срещу геноцида над българите.
Нищо лично. Въпрос на принципи и на позиция. И никой не ми плаща. В момента живея при Григор Симов и гледаме крави, занимаваме се със селска работа. Но пък се чувствам свободен и това ми стига.
цитирай
32. анонимен - :)
31.07.2010 16:34
Я
цитирай
33. анонимен - Евразол,
31.07.2010 17:25
Доста години съм работил с Любомир Собаджиев, мир на праха му, едва ли някой го помни. Беше истински дисидент. Ако си това, за което пишеш, би трябвало да го познаваш. Ако ли не, в Гугъл го има.
Той беше широко скроен мислещ човек. Не виждаше във всичко и във всьо, сянката на ДС.
Тук в блога, включително и при теб, и Григор, а и при много други, виждам някаква параноя да виждаш във всичко в живота си със знак минус, призракът на ДС. Вече ни управлява следващото поколение, колко от него са ДС??. МС, по скоро, мутренска система...
То щом за всичко лошо е виновно ДС, то ми е натресло и тъщата. Мамка му!
цитирай
34. lado - Почитателите на Инджев да прочетат ...
31.07.2010 17:36
анонимен написа:
Почитателите на Инджев да прочетат нещо което е писал преди 1990г. А сега агент Ивайло гони най вече само лични интереси, и я някой червен да му предложи някоя кирийка, пък тогава вижте, но все пак той работеше в червена телевизия - на офицера Краси Гергов.

Как да четат, бре, човече! Нали виждаш, че са неграмотни!? Щом не могат да пишат, това значи ,че нито могат да четат, нито изразяването им е разбираемо Знаят само това, което са им набили в кухите лейки гаулайтерите им от червения ешелон!!!
цитирай
35. eltimir - Доста години съм работил с Любомир ...
31.07.2010 17:49
анонимен написа:
Доста години съм работил с Любомир Собаджиев, мир на праха му, едва ли някой го помни. Беше истински дисидент. Ако си това, за което пишеш, би трябвало да го познаваш. Ако ли не, в Гугъл го има.
Той беше широко скроен мислещ човек. Не виждаше във всичко и във всьо, сянката на ДС.
Тук в блога, включително и при теб, и Григор, а и при много други, виждам някаква параноя да виждаш във всичко в живота си със знак минус, призракът на ДС. Вече ни управлява следващото поколение, колко от него са ДС??. МС, по скоро, мутренска система...
То щом за всичко лошо е виновно ДС, то ми е натресло и тъщата. Мамка му!

С Любо Собаджиев бяхме добри приятели. Ходил съм у тях в Русе. Той е идвал в село Гурково, Ботевградско, където живеех тогава. После ходих доста пъти да го видя когато беше болен. Мисля, че кварталът се казваше Изток, под една автогара. В момента връзката ми е много лоша и не може да отвори страницата, но тук:
http://eltimir.ucoz.ru/photo/3
би трябвало да има негови снимки. Познавах и него, и Пенка, жена му.
Сега обаче случаят е различен, конкретен. За конкретно ченге, нанесло конкретни вреди на конкретни хора. Иво Инджев.
За ДС. Не, ДС не са първопричината. Те са само слуги, изпълнители, инструмент. Което, разбира се не означава, че са невинни. Първопричината я знаем, само че сега ставаше дума именно за ченгетата и техните агенти, които съсипват живота на хората. Ще е престъпление да героизираме едно такова ченге.
цитирай
36. eltimir - Заключение
31.07.2010 17:59
Тъй като от утре няма да съм на линия, а не знам кога пак ще имам Интерлнет, нека кажа няколко заключителни думи.
Предпочитам да давам примери със себе си, тъй като тогава не могат да кажат, че съм бил заблуден. Та Иво Инджев ми прати НСБОП само заради думите "ще ти скъсам задника". Когато му четох жалбата в полицията видях, че тя бе написана неграмотно, бе пълна с грешки и противоречия. Инджев е ченге, но не е нито глупак, нито неграмотен. А глупостите в жалбата бяха толкова очевадни, че даже полицаите ги забелязаха. Следователно? Следователно той я е писал под диктовка. Или под натиск. Изводът обаче е унищожителен за него. А именно, че Иво Любомиров Инджев продължава да изпълнява агентурни задачи, поръчани му от неговите стари ДС господари. Впрочем знам и кой го е натиснал тогава да пише против мен. Павлин Димитров, сегашният зам. министър на МВР. Бивш началник на ДС - Ботевград.
Та нещата са много конкретни, много ясни и място за философстване няма. Затова искам да помоля моя адаш от Пловдив, оня истеричен философ да престане да се намесва там, където не му е работа. Вратата много скърца и е по-добре да не слага пръста си там.
цитирай
37. анонимен - Д-р Бодуров
31.07.2010 18:08
Казвал съм и ще повторя: ДрислИво Минджев е истинска ОТРЕПКА! Това е една изключително долнопробна личност, която като че ли най- сетне си получи заслуженото.

Търчи изгладнелият изрод от кабеларка на кабеларка, за да рекламира идиотския си пасквил, който така и не се купува. Защото ПършИво на умряло куче нож вади. Що не се сдърпа с Бойко, а?
цитирай
38. blackpredator - Lado,
31.07.2010 18:15
Аз съм достатъчно немлад, за да помня един друг велик демократ по телевизията.
Помня го с една жълта каска, как громи капитализмът, апартейдът и експлоатацията на входа на един рудник в ЮАР. Трепери Капитализъм!!!
За Асен Агов иде реч. Виден демократ в последните години, в партията на един друг демократ!?
Ние сме демоизклатени. Не само от Ивайло и от Асенчо. Самоизклатени, не Демо,
ами с отворен код...:(
цитирай
39. eltimir - Друго е страшното
31.07.2010 18:37
Не е само това, blackpredato. За жалост нещата са много по-страшни. Нас, старите поборници ни унищожиха. Физически. Останали сме една шепа и ни ликвидират един по един. Наскоро се опитаха да убият Янко. Осакатиха го за цял живот. Тогава нито една официална медия не взе отношение, нито една! Тогава и оня задник Инджев мълчеше. А сега за някаква недоказана и неясна заплаха ореваха орталъка, както казват из нашия край. Знаеш ли колко убийства на наши хора имаше, blackpredato? И нищо. Нито дума. Сякаш нищо не се е случило. А за това ченге направиха световен въпрос. Ето, това е най-жалкото. А още по-жалко е, че почти никой не го разбира.
цитирай
40. lado - Аз съм достатъчно немлад, за да п...
31.07.2010 18:58
blackpredator написа:
Аз съм достатъчно немлад, за да помня един друг велик демократ по телевизията.
Помня го с една жълта каска, как громи капитализмът, апартейдът и експлоатацията на входа на един рудник в ЮАР. Трепери Капитализъм!!!
За Асен Агов иде реч. Виден демократ в последните години, в партията на един друг демократ!?
Ние сме демоизклатени. Не само от Ивайло и от Асенчо. Самоизклатени, не Демо,
ами с отворен код...:(

Да, прав си! Даже ми беше шеф за малко в БТ. Мога да ти кажа каква кокона беше преди емисия : " И нали няма да забравите да ми изпишете името в края на новините?"
цитирай
41. анонимен - една жена в мъжката суматоха
31.07.2010 20:43
Бре момци, много ви бива във философствуването, но както виждате нищо не се променя само с него. Защо не вземете да мислите какво да се направи реално, а не само на приказки като на женския пазар. Много се извинявам, че ви нарушавам сладките приказки, но все пак мисля, че ви е ясно, че по този начин, дори няма да забивите темповете на геносида. Хайде почвайте да сформирате нещо, аз ще събирам амазонките, ако не успея, ще ви нося знамето и ще ви давам кураж. Какво ще кажете, да почвам ли да го бродирам или да изчакам, докато ни затрият до крак ? После ще викат след нас, ама тука имаше, сега вече немаше булгари, жълтата чума май ги до един изнатръшкала без много да пъшка. Ако решите свиркайте, пръто съм го приготвила, остава да закача знамето и да го развея. Време нема, утре ще бъде късно !!!
цитирай
42. анонимен - Хайде почвай го знамето!! Жълто. ...
31.07.2010 21:00
Хайде почвай го знамето!! Жълто. Посредата планета България, тоест сфера с цветовете на нашето знаме. Тази сфера се държи от ръка която е със син цвят - водата е най-нежното и меко нещо. ....... Хайде името ще ни е: БСД - незнам дали има такава партия? Но нека да е.. България Социална Държава ...
цитирай
43. анонимен - Възлагам създаването на д-р Бодуров
31.07.2010 21:05
господин Бодуров, къде ви е блога.
цитирай
44. blackpredator - :)
31.07.2010 21:13
Eто и Райнето се е приготвила. Даже и прът е намерила. При нея празно няма, все ще използва пЪрта.
Това за амазонките ми ареса. Няма нужда да викаме Херакъл от международният контингент да прави подвизи с колани. Райнето ще им осигури топлес костюми, ще веят цици вместо знаме.
Иде демокрациятааа. На х**, като лейди Годайва. Хорст имах впредвид.:))
цитирай
45. eltimir - Бре момци, много ви бива във фило...
31.07.2010 21:18
анонимен написа:
Бре момци, много ви бива във философствуването, но както виждате нищо не се променя само с него. Защо не вземете да мислите какво да се направи реално, а не само на приказки като на женския пазар. Много се извинявам, че ви нарушавам сладките приказки, но все пак мисля, че ви е ясно, че по този начин, дори няма да забивите темповете на геносида. Хайде почвайте да сформирате нещо, аз ще събирам амазонките, ако не успея, ще ви нося знамето и ще ви давам кураж. Какво ще кажете, да почвам ли да го бродирам или да изчакам, докато ни затрият до крак ? После ще викат след нас, ама тука имаше, сега вече немаше булгари, жълтата чума май ги до един изнатръшкала без много да пъшка. Ако решите свиркайте, пръто съм го приготвила, остава да закача знамето и да го развея. Време нема, утре ще бъде късно !!!

Надежда, нали точно това се опитвам да направя. Да спомогна за пресичане на най-новата и вероятно най-жестоката репресивна кампания срещу ветераните на Съпротивата. А после, когато успеем да пресечем изтреблението срещу най-опасната за режима категория българи, ще съумеем да направим и следващата крачка. Само че тая работа може да се осъществи едва след като бъдат разобличени пропагандните трикове на юдомасоните. Точно това върша в момента. Хайде, помогни, ако можеш, вместо само да ме критикуваш.
Правя го за всички, Надежда, за всички, на които държа. Правя го включително и за теб. Защото искам един ден да се върнеш в Родината си като свободен човек, без някой или нещо да те заплашва.
цитирай
46. анонимен - една жена
31.07.2010 21:23
ИЗтриха ми отговора на бърза ръка майнд-контрольорите и ще ти отговоря по преката система. НИкакви партии, една държава, подчинена единствено на божествените закони, с единен народ и единно управление. Никакви закони като днешните, които са като порти в полето, направени за да бъдат заобикаляни и само баламурниците се съобразяват с тях. Ще умуваме подробностите за знамето, като се има предвид, че пак България ще трябва да изтръгне другите народи от демоно-крадци-ята и ги бутне към духовността, която напълно успяха да изпепелят слугинарите на Сатаната.
Няма нужда от много усилия, освен завръщане на вярата ни в божествените сили, с които само ние българите сме осенени и забравили, благодарение на геносида, майнд контрола, зомбажа и какво ли не още. Няма да е лошо, да им покажеме, че още си го можеме, защото божественото не се изтрива така лесно. Не сме решили, не сме го направили, просто въпрос на силно желание и ще ги издухаме дегенератите на бърза ръка. Вяра в собствените сили и твърдо решение само са ни достатъчни, а и те са много заразителни, особлено сега, когато на всички им е писнало и виждат, че спасение друго вече няма. Е това е бате, хайде действайте там нещо. Картинките по знамето не са толкова важни и това което ще се вложи в него, идеята на която ще бъде знаме и так дале.
Никаква социалнса държава, леле мале настръхва ми косата от тая дума, България трябва отново да се завърне от там, от където е тръгнала и да стане отново държавата на духовността по божествената воля, с божествените й деца. Докато не осъзнаем кои сме и че си го можеме, няма да стане, така че набирайте сили, вяра, кураж и съзнание, та да развеем знамето и от чаршаф да е, ще свърши работа, ако зад него вървят в стройни редици решителни, осъзнати и истински мъже и жени, знаещи своята роля, своето желание, своята воля, своят род и народ, решени на свичко, за да живеят децата им, не само тяхните, но абсолютно на всички българи. Знамето ще попие духът на тези които го следват и ще ги води.
цитирай
47. анонимен - Ne e kritika, a samo prisiv !!!
31.07.2010 21:47
Това въобще не беше критика, а само призив и по-скоро за другите.
Аз не съм от никаква съпротива, но това не пречи да ме тероризират и преследват по начин, на който дори един голям мъченик като теб, трудно би издържал. Нали видя как е с генераторите, а какво да кажа аз, като десет години си живея с тях ?
Отварям тука скоба и добре я запомни, може да ти потрябва, със съпротива или без нея, щом сме българи, са решили да ни изтрият от лицето на земята, без значение, къде се намираме. За майнд-контрольорите най-важното е, за да си им една истинска и голяма жертва, твоя произход ДНК-то, начина ти на мислене и доколко е свободолюбив духът ти, доколко се неподатлив да им станеш безропотен слугинаж и дори никога да не си участвувал дори в най-малката реална съпротива, партия или група, какъвто е случая с мене, ще те гонят до дупка, денем и нощем, ще ти свирят ушите на поразия, ще ти влизат всеки ден в къщата и ще мажат с отрови де що намерят, до ъгъла на улицата не може да идеш, без да те следват, а за пътуване, направо те обграждат, имаш се безплатни бодигардове, вкарват те в какви ли не разноски, крадът те, та какво ли не още и всичко това в най-старата демоно-крадци-я. За стара стара е и точно тука са направо виртуози с многогодишен опит в сатанинските си инквизиции. Малцина биха издържали на такава инквизиция, малцина.
В България е същата работа, но с по-бедни средства и слава богу, по-малко се чувствува обработването с машинерии, но затова пък там карат напреко, не така перфидно като тука и по-завоалирано, но определено по-страшно.
Какво да помагам. Бях ти обещала нещо и за мен е въпрос на чест да си изпълня обещанието, но не си мисли, че ще ме оставят, защото точно това знаят прекрасно. Стават тука едни голями галимации и аз си се чудя как въобще издържам на всичко това цял живот и даже правя всичко възможно да не ми личи. Знам какво си мислиш и аз като бях в България си го мислех, ама съм се лъгала, че няма по-лошо tam. IMA !!!

enkade.blogspot.соm
цитирай
48. eltimir - Това ми хареса
31.07.2010 21:48
Даже много. Само където съм уморен, днес работих много чисто физическа, селска работа и съм гроги. Утре ме чака дълъг път. Но тези думи ще ги запиша, компютърът ми е тук, при мен. После ще мисля и ще пиша.
Но знаеш ли какво? Сега, в тоя момент поне за мен е най-важно да съхраним живота на малцината останали ветерани на Съпротивата, които знаят какво беше и защо е така сега. Стигнем ли до тая мисъл, лесно ще отгатнем извивките на бъдещето. А юдомасоните, илюминатите точно това не искат. Оня масов убиец Бойко е поел ангажимента да ни затрие до един. Е, няма да стане. Циркът с Иво Инджев е част от тая кампания. Ама ако знаеш колко са ми прозрачни тези идиоти... Ще има противодействие, всъщност то вече започна.
цитирай
49. eltimir - до enkade.blogspot.соm
31.07.2010 21:54
Не е така, Надежда. И тук имат техника. Бяха докарали един микробус, допълнително укрепен, за да издържи тежестта, която превозва. Бяха на косъм да ме затрият, няма какво да крия, не е срамно. Но в крайна сметка Българският Бог се намеси и сега съм на безопасно място. Утре се налага да тръгвам, но пак не се предавам и няма да се предам. Пиши ми на личната поща. Ще опитам следващите дни някъде да намеря Интернет и поне да прочета.
Предаване обаче няма. В името на всички, които избиха и заради всички, които останахме живи, аз ще продължа своята борба. А Българите, дори на Северния или на Южния полюс да сме, пак сме си Българи.
цитирай
50. анонимен - blackpredator
31.07.2010 21:54
E лека нощ!
цитирай
51. анонимен - Кой от имейлите ти работи ? Ще те п...
31.07.2010 21:54
Кой от имейлите ти работи ? Ще те питам нещо най-добре на лп
Връщаш се в родния град ли ?
цитирай
52. анонимен - Елтимир,
31.07.2010 22:11
В България още преди 25 години използуваха машинерии и то не какви да е и пак за моята глава нещастна, която много приказва. ИЗползуват ги от много отдавна и може би от повече време, но аз исках да кажа, че по-малко отколкото тука, където имат повече средства и могат да си позволяват и последния вик на психотронните машинерии и още много други неща, но няма да пиша, че ще плащам скъпо за това. Писала съм ги в блога ми, кой иска да търси и да се осведомява, какво го чака. Ти ги знаеш, аз за другите казвам, които четат тука.
Но с две думи терорът на еничарите е голям, но по места е по-различен и не по еднакъв начин се прилага, но важното е, че става все по голям и поголовен и много хора вече обхваща, не само луди глави като нашите. Аз в съпротива не съм участвувала, но винаги без страх съм говорила и ти знаеш как го правя, та започват да им порастват роги за нула време едно време на комунягите, сега на капитал-бродягите с психотронните тояги.
Аз съм виждала такав огромна машинария, която вкараха в апартамента над мен, пред очите ми, за да ме обработват и дръж се яко, издържах една година цяла, не ме питай как, то си беше пълния ужас, дори неискам да си спомням. ИМа един момент, който трябва да го запомниш, важно е, познавам им и кътните зъби, въртят сучат, гледат да видиш, но така че да не можге нищо да направиш, това е едно от най-голямото им удоволствие сатанинско, но сигурно има и още нещо. Иначе те имат пълната възможност да се покрият тотално и нищо да не видиш и да подозираш, но те винаги правят нещата почти открито, направо задължително, както и когато посещават къщата ти, като добри професионалисти, те могат да направят всичко вътре, без въобще да забележиш нещо, но те напротив, оставят видими следи, дори само като влезеш и най-голямата блейка да си, ще разбереш, че пак са те посетили. Това може би е и, за да ти внушават ужас и страх, които в последна сметка да те доведат до параноя, ако си слаба ракия. Е да ама не !!! НИе сме яка сливовица !!!
цитирай
53. eltimir - Кой от имейлите ти работи ? Ще те п...
31.07.2010 22:16
анонимен написа:
Кой от имейлите ти работи ? Ще те питам нещо най-добре на лп
Връщаш се в родния град ли ?

Рамблера, писала си ми на тая поща. Не, сега ще отида в един друг град. После ще видим. Прекалено сложно стана при мен. Предлолагам, че си прочела в сайта ми, там има повече подробности.
цитирай
54. eltimir - Изтребление
31.07.2010 22:21
Надежда, знаеш ли, че от как да го кажа... от вашия кръг сте останали живи само двама или трима. Останалите ги избиха. Един от другите живи също чете тук и държи връзка с мен. Защо ти пиша това? Защото вярвам, че Небето има план за нас и няма да допусне и ние да загинем. Щом досега сме оцеляли, значи ще ни бъде.
Знам, че много малко хора ти вярват. Обаче работата е там, че и аз съм преживял същото, за което ти пишеш. Така че не е нужно да ти вярвам Аз ЗНАМ, че е така. Да, мнозина не ни вярват, обаче най-големият куриоз е, че именно нашето знание и нашият опит утре ще са им необходими, за да се спасят.
цитирай
55. анонимен - Накрая дискусията ми хареса. . . ...
31.07.2010 22:25
Накрая дискусията ми хареса... Обаче, Ангеле, откъде ти идват нерви и сили да спориш с някакви "анонимни"?! Знам че част от тях за теб не са анонимни, а за мен са просто провокатори от "червените ескадрони"! Човек ако има елментарно чувство за чест и достойнство, няма да клюкарства неподготвен за щяло и нещяло! Този прийом е присъщ само за една класа хора- комунистите! Те нямат скруполи ,могат да клеветят, безчинстват- дори да убиват безнаказано- но не и да открият лицата си! Разбирам ги...- мижитурки нещастни, без облик, без снимка, без име....
цитирай
56. eltimir - Спорове
31.07.2010 22:35
Всъщност аз не споря с тях. Ако забелязваш, в съобщенията ми липсва диалог. Използвам някои техни фрази, за да разкажа фактите, да кажа истината. Да разкрия някои неизвестни подробности, които никой друг няма да разкрие. Пиша не за тях, за анонимните и ананалните, а за останалите читатели, които както вмиждам, съвсем не са малко. Ние с теб имаме все още какво да кажем, Надежда. Искам Небето да ми даде възможност да го кажа.- Вярвам, че и ти искаш същото за себе си. Това е нашата Мисия и ние не можем да избягаме от нея.
Писах ти на пощата. Утре сутринта тръгвам. После - не знам. Но вярвам в своята Мисия и няма да се предам.
цитирай
57. eltimir - Анонимните
31.07.2010 22:47
Ако забеляза, познах те. Познах и други. Те не знаят. Ти вероятно се досещаш. Аз мога да разбера кой пише, без да ми се налага да използвам компютърни програми и да им търся Ай-пи-тата. Те само си мислят, че са анонимни. Аз ги виждам и усещам. Мога да ги опиша, мога да им кажа какво чувстват в момента. Не мога да чета мисли, но е достатъчно прихващането на емоционалния им спектър. Неведнъж съм го демонстрлирал, затова от оня сайт получих БАН, защото техният Админ, оня надут дебелак изпитва панических страх. Спирам, уморих се. Цял ден работих, после изпих една двулитрова бира и ми е време за лягане. А Иво Любомиров Инджев, агент Ивайло тепърва ще съжалава, че ми е пращал някога ченгета да ме арестуват. Аз вече съм кошмарът на неговия нещастен живот, независимо дали вече го осъзнава или все още не.
цитирай
58. анонимен - Да
01.08.2010 12:51
Елтимир, много точно те разбирам, защото и аз съм така, мож да не знам името на анонимния, но веднага разбирам, къде го стяга чепика и от кой вид двукрако е и защо пише и кой му е дръпнал сиджимката, крайната цел на заниманието и капанчето. За съжаление понякога трябва да влезеш в капана, за да разбереш някои неща, нещо задължително за мисията. За съжаление те си мислят горките зомбета, че го правиме от глупост и те се радват горките, че не са самички в глупандерията, в която са ги нахакали.

Аз знам, че ТИ веднага ме разпознаваш и затова не винаги се подписвам, но знаеш че не държа на анонимността, след като имам блог с всичката възможна информация за мен и, че ние не познаваме що е това страх, освен страхът, че нямаме страх, което ни носи доста всекидневни неприятности като допълнение към майнд-контрола, който си върви нон-стоп, откакто сме се родили.
Колкото за Мисията, то е ясно че имаме такава и ще трябва до край да се изпълнява, няма как иначе. Слава Богу не сме като другите, макар да си носиме и най-обкиновените човешки слабости, но е важното Мисията докрай да доведеме, защото сме ЧОВЕЦИ с главни букви всичките, носители и на слабости и на добродетели, но с различна от повечето пропорция.

КОГАТО ЕДИН ЧОВЕК Е ИЗБРАНИК НА ДЯДО БОЖЕ, ТОЙ ЗАДЪЛЖИТЕЛНО СТАВА ИЗБРАНИК НА САТАНАТА, НООО С ОТРИЦАТЕЛЕН ЗНАК ТАКА ЧЕ ... !!!???
КОЛКОТО ДО СЛУГИНАРИТЕ, ТЕ ДЪЛБОКО В СЕБЕ СИ ГО ЗНАЯТ, НО НЯМАТ СИЛАТА ДА СЕ НАДМОГНАТ И РАНО ИЛИ КЪСНО СИ ПЛАЩАТ ЗА ГЯВОЛУКА, МАКАР ЧЕ И ПРЕДИ ТОВА, НЕ СА ЗА ЗАВИЖДАНЕ СЛЕД КАТО СА СИ ПРОДАЛИ ДУШИТЕ НА ДЯВОЛА. ПРАЗНИ СА КАТО КАРАКАЧАНСКИ ГЮМОВЕ И ОТКЪДЕТО И ДА ГИ ЧУКНЕШ, ВСЕ НА ПРАЗНО БИЯТ, ДУМ, ДУМ, ДУМ И ТЯХ САМО ПАТРОНИ ДУМ-ДУМ-ДУМ ГИ ОПРАВЯ, НИЩО ДРУГО.
Много мина, малко остана ИСтината ще излезе на бял свят, нооо когато черния свят се избели и осветли. За съжаление връщането към белия свят, очевидно, ще е много болезнено за всички мижатурки-зомбета слугинарски, дори катастрофално. Няма как, ще трябва да се почна на чисто !!!
цитирай
59. анонимен - Продължение
01.08.2010 13:14
Продължение:
ИДва времето вече, когато светът ще трябва да искочи на горната земя, защото прекалено много векове е останал на долната сатанинска и това си има много лоши последствия, които вече става обозрими дори от самите сатанински същности, които просто са толкова много, че удавят вече цялата планета. ВСИЧКО СИ ИМА КРАЙ И ТОЙ Е БЛИЗО И ТЕ ГО ЗНАЯТ И СТАВА ВСЕ ПО КРЪВОЖАДНИ И ЗЛОБНИ, ЗЛОДЕИТЕ МУ СЪС ЗЛОДЕИ, САТАНИНСКИ ТВАРИ БЕЗПОДОБНИ !!!

Ние сме ХОРА, при това мачкани и гнявени цял живот с цел да ни направят мекотел-марионетки като всички останали с овча природа, но не са успяли все още и няма да успеят, но това си има последствия върху нас, което обаче слава Богу не променя нашата истинска ЧОВЕШКА ПРИРОДА и не ни отклонява от ПЪТЯТ на МИСИЯТА ни, макар че са успяли доста да ни очукат отвсякъде и да предизвикат не малко слабости, за да има къде да се хванат останалите и да ни придърпват при тях към долното ниво. Е, дааа, ама неее !!! Номерът не вървой и това ги кара на щур вой, вият вълците му с вълци на месечина, та чудо правят, но божествените искра не мож се загаси, дори от най- гадните сатани !!!Време е и овцете зомбирани да го разберат и се въърнат към своето божествено съзнание и съществувание без страх, за да победим Сатаната дружно и по-лесно, иначе ще плащат всички много жестоко и тепърва.

Това е палажението, кой разбрал разбрал, кой не да си пасе и по усилено, защото много време не остава и всичкото пасене ще им излиза през носовете.

ТРУДНО Е ДА СИ КРЪЦНЕ ЧОВЕК СИДЖИМКИТЕ, С КОИТО СА ГО ВЪРЗАЛИ МАЙНД-КОНТРОЛЬОРИТЕ, НО НЕ Е НЕВЪЗМОЖНО ПРИ ГОЛЯМО И ИСКРЕНО ЖЕЛАНИЕ ОТНОВО КЪМ ЧОВЕШКАТА СИ СЪЩНОСТ ДА СЕ ЗАВЪРНЕ.

Момчорляците гледат с удоволствие "Невъзможна мисия", но не искат да предприемат своята невъзможна мисия и да покажат в действие и в реално време, как герой се става. Време е да излезат от виртуалните игри и да покажат какво значи герой в днешно време. А е време, защото няма време вече !!! Утре ще бъде късно


enkade.blogspot.com
цитирай
60. анонимен - Ананалните- това ми хареса! :) П...
01.08.2010 23:15
Ананалните- това ми хареса! :) Поздрави!
цитирай
61. анонимен - Ти за кой се вземаш, но при всички случаи не си това, за което си въобразяваш, наглец ?
02.08.2010 11:15
И защо мислиш ти, самонаречения Колобър, че някой се интересува, какво ти харесва на теб ?
цитирай
62. eltimir - И защо мислиш ти, самонаречения ...
02.08.2010 14:07
анонимен написа:
И защо мислиш ти, самонаречения Колобър, че някой се интересува, какво ти харесва на теб ?

От мен се интересува Историята, защото съм част от нея. А ти си никой, някакъв си анонимковец, ананалковец или как беше там думата... Теб няма да те запомнят, а мен няма как да ме забравят.
цитирай
63. анонимен - Елтимир, благодаря ти за подкре...
02.08.2010 22:33
Елтимир, благодаря ти за подкрепата! Сам знаеш че лично мога да се справя с няколко анонимни аналковци, не само с един- мухъл,цървул...! Ако беше мъж, щеше ли да е анонимен-аналноподатлив комунист?
П.С. И аналноподатливия, т.е. анонимния- кой те осветли че съм самонаречен Колобър?
цитирай
64. eltimir - Мразя ананалните
02.08.2010 23:16
Напомнят ми за евреите, които стоят зад кулисите и тайно дирижират събитията. Сега например развъждат мангали, за да обезбългарят България. А после, когато нас няма да ни има, да се настанят наготово върху земята ни. Ама то не се знае знае ли се... Защото все повече хора почнаха да се осъзнават.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 3005479
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930