Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.08.2010 10:26 - Вън пияниците от blog.bg!
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 3061 Коментари: 9 Гласове:
5

Последна промяна: 07.08.2010 10:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image Вижте внимателно горната снимка. Това са два коментара от моя личен блог в blog.bg. Под единия има опции „редактирай” и „изтрий”, под другия няма. Само до снощи опциите си ги имаше. Сега нещо ги е хванала липсата. Това е едната странност. Другата странност е, че като напиша отговор на коментар, ме изписва като „анонимен”. Влизам както си му е реда с името и паролата. Опцията за лични съобщения я има, има си за нов постинг и всичко останало. Отново прилагам снимки. Обаче това нещо упорито ме изписва като анонимник. Много интересна работа, преди не ми се е случвало. И знаете ли какво си мисля? image image image Мисля си, че България е свободна и демократична страна, където свободата на словото е гарантирана, и където няма никаква, ама съвсем никаква цензура. И как може да има цензура, когато вземаме пример от такива свободни и демократични страни като САЩ, Изсраел, Турция, Ирак и Сомалия? Да, и от Афганистан, без малко да го пропусна. Тогава остава другия вариант. Че онези от поддръжката на blog.bg пак са се напили. Като талпи. Именно поради тази причина са оплескали целия пейзаж, а не поради злонамереност. Също си мисля, че никой мракобес не им е наредил да го направят, тъй като в свободна и демократична България просто няма как да съществуват мракобесие и цензура. Само някой да посмее да каже обратното, веднага отива в затвора за клевета и антикомунистическа, извинете, исках да кажа за антидемократическа пропаганда. За проповядване на антикапитализъм и антисемитизъм! Причината явно е в алкохола.
Абе и аз пия, признавам си. Почти всички пием. Ако някой изобщо не близва капка алкохол, значи нещо не му е наред. Значи е говедо, щото и говедата не щат да пият ракия, ами я карат само на гола вода. Обаче тези много рано са я подхванали? А може би не са спирали от снощи? Или както се казваше в оня стар лаф, едни пият от мъка, други от радост, трети от сабахлем, а аз пия от снощи.


Тагове:   алкохол,   мракобесие,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eltimir - Браво!
07.08.2010 10:39
Браво, много бързо реагираха тоя път. Или вече са изтрезнели, или са подменили екипа. Да бързам и да пиша преди и тези да са се напили. Като талпи.
Пояснение: пиян като талпа означава по-пиян даже и от руснак.
цитирай
2. анонимен - ХА,ХА,ХА,........ВИЖДАТЕ ЛИ?
07.08.2010 11:02
РУСКАТА ПЕТА КОЛОНА ,КАК ДЕЙСТВА!
МНОГО ТЪПИ КОПЕЛЕТА СТЕ....А ,ТОВА МЕ РАДВА!
ЗНАЧИ СТЕ ТВЪРДЕ ОБТЕКАЕМИ,ОСОБЕННО ЗА ЧОВЕК ,КОЙТО ВЛАДЕЕ ЕЛЕКТРОНИКАТА СИ!

ИСКАТЕ ЛИ ДА НАЦВНЪКАМЕ С ИЗЯВЛЕНИЯТА СИ ВСИЧКИ ФОРУМИ???!
ЛЕСНО Е !
ХА,ХА,ХА,.....ВСИЧКИТЕ ЛИ ЩЕ ИЗТРИЕТЕ ,ТОГАВА?
цитирай
3. eltimir - Демокрация
07.08.2010 11:05
Сега няколко сериозни думи. На мен често са ми налагали цензура. Понякога по твърде груб и брутален начин. За комунистите е ясно, противник съм на тяхната идеология и не го крия. Защо ли обаче ми налагат цензура индивиди и формации, които претендират да са антикомунистически? Само три примера.
- Във форума на вестник „Атака” ми наложиха БАН, забрана да публикувам, след като пуснах едни снимки. Снимките бяха на турчин, също пишещ там, в техния форум. Аз обаче разполагах със сведение, че същият е участвал като доброволец в Косово и е убивал сърби. И взех, че пуснах негови снимки от Косово. Последва БАН.
- Във форума на Движение „Воини на Тангра” получих БАН само заради изразено несъгласие с техния системен Администратор. Едно коректно написано, без грубости и епитети несъгласие. И то след цял поток клевети и всякакви епитети срещу мен от негова страна.
- Отново заради словесно спречкване агентът на ДС Иво Любомирав Инджев, който има претенциите да е голям антикомунист ми прати НСБОП /ГДБОП или както и сега да се нарича тази служба/. С обвинение, че съм застрашавал живота му. По Интернет! А пък неговият подгласник, мой съименник от Пловдив, доцентът по философия Ангел Грънчаров направо поиска да бъда осъден и вкаран в затвора.
Какво излиза след тези примери? Излиза, че демокрацията и свободата са несъвместими. Излиза, че демокрацията и зачитането на човешкото достойнство са несъвместими. И вече започвам да се питам дали изобщо демокрацията е съвместима с човека и с човешкия живот?
цитирай
4. анонимен - НЕ Е ТОЧНО ТАКА,ЕЛТО.....
07.08.2010 11:30
ПРОСТО НЕ РАЗБИРАШ!
ПОСТАВЯТ МЮРЕТА,НАВСЯКЪДЕ.....ЦЕЛТА Е ДА СЕ ПОЯВИШ ,ЗА ДА ТЕ ОТСТРЕЛЯТ!
ИВО ИНДЖЕВ , ПРОДЪЛЖАВА ДА ТЯХНО КОПЕЛЕ!
ДС,СЪЩЕСТВУВА ....НО ВЕЧЕ Е ТВЪРДЕ ,ЗАКОНСПИРИРАНО!
ТЕ ИЗОБЩО ,НЕ СА СЕ ПРЕУСТРОЙВАЛИ!

ВАЖНИТЕ И ВЪЗЛОВИ ФИГУРИ ОТ ИНАКОМИСЛЕЩИТЕ И СЪПРОТИВАТА .....ПОДЛЕЖАТ ,НА ОТСТРЕЛ ОТ КОПЕЛЕТАТА НА ПЕТАТА КОЛОНА!

ТОВА ,НЕ Е ПАРАНОЯ!
ТОВА СИ Е ИСТИНА!
ПРИ КОМУНИСТИТЕ -НЯМА СЛУЧАЙНИ НЕЩА!
цитирай
5. анонимен - ВСИЧКИТЕ ПРИЗИВИ ЗА...
07.08.2010 11:38
ПРОТЕСТИ, СА МНОГО ДОБРЕ ОБМИСЛЕНИ!
ЦЕЛТА Е ДА СЕ ПИПНАТ ,ОРГАНИЗАТОРИТЕ!
ДРУГИТЕ ,НЕ ГИ ИНТЕРЕСУВАТ.........ТОВА, ЗА ТЯХ Е СТАДОТО !
ТО СЕ РАЗПРЪСВА ЛЕСНО, КОГАТО ЛИКВИДИРАШ ВОДАЧИТЕ!!
цитирай
6. eltimir - ПРОСТО НЕ РАЗБИРАШ!ПОСТАВЯТ ...
07.08.2010 11:44
анонимен написа:
ПРОСТО НЕ РАЗБИРАШ!
ПОСТАВЯТ МЮРЕТА,НАВСЯКЪДЕ.....ЦЕЛТА Е ДА СЕ ПОЯВИШ ,ЗА ДА ТЕ ОТСТРЕЛЯТ!
ИВО ИНДЖЕВ , ПРОДЪЛЖАВА ДА ТЯХНО КОПЕЛЕ!
ДС,СЪЩЕСТВУВА ....НО ВЕЧЕ Е ТВЪРДЕ ,ЗАКОНСПИРИРАНО!
ТЕ ИЗОБЩО ,НЕ СА СЕ ПРЕУСТРОЙВАЛИ!

ВАЖНИТЕ И ВЪЗЛОВИ ФИГУРИ ОТ ИНАКОМИСЛЕЩИТЕ И СЪПРОТИВАТА .....ПОДЛЕЖАТ ,НА ОТСТРЕЛ ОТ КОПЕЛЕТАТА НА ПЕТАТА КОЛОНА!

ТОВА ,НЕ Е ПАРАНОЯ!
ТОВА СИ Е ИСТИНА!
ПРИ КОМУНИСТИТЕ -НЯМА СЛУЧАЙНИ НЕЩА!

Точно закщото много добре разбирам, затова пиша. Нашето единствено оръжие е Истината, друго нямаме. Не ми отива да се спотайвам като плъх, затова правя каквото ми е по силите Истината да стигне до възможно най-голям брой хора. ДС са силни, но са силни не на деня, а на нощта. Затова дневната светлинса ги плаши. Затова изнасяне на делата им на светло ги плаши. тогава те отстъпват. Ще ми се да вярвам, че и сега ще отстъпят.
цитирай
7. анонимен - ПИШИ ,ПИЧ.....ДОБРЕ ГО ПРАВИШ!
07.08.2010 14:50
ПИШИ И ПОДХВЪРЛЯЙ ТЕМИ В ПРОСТРАНСТВОТО !
НАЛИ ЗНАЕШ...."В НАЧАЛОТО ,БЕ СЛОВОТО"!!!!
"СЪТВОРЕНИЕТО" , ИДВА МАЛКО ПО-КЪСНО, НО....ПО-ДОБРЕ КЪСНО ,ОТКОЛКОТО НИКОГА!!!!
ТАКА, ТЕ ЧЕТАТ МАСА ХОРА И ПРОВЕЖДАШ БЕЗ ДА ИСКАШ ....МОЗЪЧНА АТАКА НА НАРОДА!
ПИШИ!
ВИНАГИ ЩЕ СЕ НАМЕРИ, ПОЛЗОТВОРЕН И ЕФЕКТИВЕН КОРЕКТИВ ЗА ИСТИНАТА!
ТОВА ТИ Е ЗАДАЧАТА!!!! ДАВАЙ ,ДЕЛА И ДОКУМЕНТИ ЗА НЕГОДНИЦИТЕ!
НИЕ НЕ СПИМ!
УСПЕХ!!!!
цитирай
8. анонимен - Паранойооо, паранойо. . . Даже не ми ...
07.08.2010 16:01
Паранойооо, паранойо... Даже не ми се обяснява кое какво е и защо "само на теб" (и вероятно на още десетина тъпаци) им се случило. Иди на психиатър, пияницо!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 3006406
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930