Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.08.2010 13:09 - 22 август
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 7378 Коментари: 6 Гласове:
4

Последна промяна: 22.08.2010 14:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image 22 август 1977 година. Бяхме седмина и седмината го видяхме. Намирахме се на едно свещено място, наречено Баткун. Минаваше полунощ. Онези от нас, които още сме живи го помним. Беше нещо подобно като показаното на картината. С тази разлика, че Луната бе по-високо. Не коментирам, не тълкувам, само съобщавам.

Копирам от личния си сайт:
http://eltimir.ucoz.ru/
Днес е особена дата, поне за мен. И въпреки, че не разполагам с почти никакво време, длъжен съм да напиша поне десетина думи. На 22 август 1978 година ме арестуваха. Румян Лалов, оперативен работник от ДС ме задържа в 22 часа вечерта. Заведоха ме в ботевградската милиция, после на ул. Развигор" №1, после в Централния затвор, после в Старозагорския... На 22 август 1998 година е било взето решението да ми се забрани всякаква журналистичмеска дейност. Малко по-късно решението бе приведено в действие. То е в сила и до днес. На 22 август 2003 година на летище Внуково се качих на самолета за Варна. След едно невероятно приключение, за което мнозина още не вярват, че се е случило. На 22 август 2004 година във форума на сайта www.tangra.org/ под псевдонима ЛЕМС се регистрира лицето Силвия Емилова Мирчева. По-късно се разбра, че всъщност ЛЕМС е група, като един друг от основните играчи в групата, или както я нарекох - дружинката, е Димитър Асенов Радев, вече покойник. Регистрацията и намесата на ЛЕМС доведе до спиране на първия сайт на Движение "Воини на Тангра". После до превземане на втория, сегашния сайт и до практическо ликвидиране на Движението. И ако разни тиквеници твърдят, че всичко е свършило, тъй като Радев е мъртъв, то ще им кажа: Да, гуруто умря, но Дружинната ръководителка е тук и още действа. И ще действа, докато и тя не умре, което се надявам да е скоро.
На 22 август 2010 година тук, в тоя блог някакви обидени, по шест пъти обидени еврейчета се опитват да ме впечатлят. Канят ме на дуел и ми се канят с хладно оръжие. Отговорихим да одат да се перат. Имам предвид да си изперат друшките, щото много са се оляли. Пък и 22 август още не си е отишъл. 22 август... нататък няма да разказвам. За мен денят не е случаен. И тъй като това не е сайт на ЛЕМС, а мой личен сайт, то си позволявам да публикувам тази информация. Всеки може да я разбира както си иска. *** Определението "личен" не се отнася до блога ми. Имам си личен сайт, наистина личен, но на руски сървър. Там, в Русия може да няма демокрация, затова пък зачитат човешката личност и правото на лична собственост. Тук не е така. В бивша България ние, българите сме лишени както от лични права, така и от лична собственост. Онова, което си въобразяваме, че ни принадлежи, и то всъщност е чужда собственост. Така и този блог, както и вашите блогове не са наши. Те са на бруталната тлъста мадам Ирен, храненица на масовия убиец Ахмед Доган. Мадам Ирена Кръстева, за която писаха, че е замесена в убийствата на Ахмед Емин и проф. Стойчо Раданов нарежда чий блогове и как да бъдат цензурирани. Дебелата мадам Ирен, която пък от своя страна е собственост на Мафията. Е, тя и Мафията е собственост на някой, стоящ по-високо от нея, ама сега приказката ми беше за 22 август. За чия ли смърт ще прочетем през оставашите часове? Дали вече не е дошъл реда на Ахмед демир Доган, дянмето, както и на неговия сънародник, унгарския циганин от еврейски произход Дьорд Сереш, ивестен повече като Джорд Сосос?
Ние ще почакаме. Ако не томчно днес, то поне утре дано им се случи. Макар че нямам нищо против да се случи днес, а пък те ако щат и след седмица да го съобщят. Но да се случва най-после, че почна да ми писва.



Гласувай:
4


Вълнообразно


1. misbis - и аз очаквам нещо до края на август
22.08.2010 14:22
историята се повтаря всяка година....така че ти вярвам на усещането
цитирай
2. анонимен - Виж тука кво става :
22.08.2010 14:47
http://www.liveinternet.ru/users/amayfaar/post95900538/

http://www.google.ch/webhp?sourceid=navclient&hl=fr&ie=UTF-8#hl=fr&source=hp&q=%D0%97%D0%BE%D0%B2+%D0%91%D0%B5%D0%B7%D0%B4%D0%BD%D1%8B+&btnG=Recherche+Google&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=15214f8144ed41cf
цитирай
цитирай
3. анонимен - И тука : Юрий Безменов
22.08.2010 15:14
http://www.google.ch/#hl=fr&source=hp&q=%D0%AE%D1%80%D0%B8+%D0%91%D0%B5%D0%B7%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%BE%D0%B2&btnG=Recherche+Google&aq=f&aqi=&aql=&oq=%D0%AE%D1%80%D0%B8+%D0%91%D0%B5%D0%B7%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%BE%D0%B2&gs_rfai=&fp=15214f8144ed41cf
цитирай
4. eltimir - Ще го гледам
22.08.2010 15:22
Пуснах филма да се сваля. Докато не го изгледам, не мога да дам никакво мнение. Запознат съм с тези технологии много по-отблизо, отколкото може да се предположи. И никой не е в състояние да ме убеди, че те не съществуват, след като съм виждал апаратурата с очите си и съм я носил с ръцете си. И тъй като другарката Дружинна ръководителка наскоро в писмо до някой си Йордан_13, неин послушен зомби си бе направила труда да припомни датата, определяйки я като "сакрална", то аз също си позволявам да припомня същото. И уточнението, че сезонът мина, но някои кестени цъфтят и в края на август.
Последното е неразбираемо почти за всички. Освен за един-двама. Предполагам, че толкова са останали живи. Е, време им е да се присъединят към старата си компания.
цитирай
5. анонимен - И защо се фукаш, че си носил такава апаратура ?
23.08.2010 11:00
И защо си я носил тази апаратура, за кого е била предназначена и кой е работил с нея ? Защо вземаш хората за абдали ? Освен това едно е да я носиш, съвсем друго е да работиш с нея и да познаваш влиянието й върху човека.
цитирай
6. eltimir - Пси техниката
23.08.2010 13:41
За глухите камбаната не бие два пъти. По същия начин и аз нямам намерение по сто пъти да пиша за нещо, което вече съм описал подробно. С имена, с дати, с цифри, факти и снимки. Нямам намерение да обяснявам отново и пак отново на всеки пореден невежа.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 3004194
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930