Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.09.2010 16:00 - ПО СЛЕДИТЕ НА ВЕРВАНЕТО-4
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 2342 Коментари: 0 Гласове:
2



image Е, може да не съм Дон Жуан като Димитър Радев, може и двамата със съпругата ми да не сме от елита, но поне от 30 години насам имам семейство, което не възнамерявам да развалям.
А сега да продължим с неговите въпроси към мен, публикувани в Интернет форума на "Движение "Воини на Тангра" и с моите отговори на тези въпроси:

Преди години беше едно тихо, невзрачно селянче, което се криеше като мишле в село Гурково. Преди години нямаше Интернет. Минаха тези години и се появи ново средство за комуникации-Мрежата. И мишлето порасна и се превърна в ПЛЪХ! Плъх, жаден за изява, плъх, готов на всичко в името на своето ЕГО! Нима някога е имало нещо свято за теб? И колко пъти си плюл върху ръцете, протегнати към теб, за да ти помогнат?             /Е, за село Гурково е вярно. През 1983 година от ДС ми заявиха, не че не мога да живея в град като Ботевград. И ми предложиха да избирам. Родното село на баща ми или Добруджа. Избрах първото. Хора от форума са виждали къщата ми, която бе подпалена през март 1992 година. И е напълно вярно, че там нямах Интернет. Както е вярно, че по това време в България изобщо нямаше Интернет. А дали съм бил мишле, превърнало се в плъх, може да се види пак от приложените снимки и документи.  За кои ръце, протегнати да ми помогнат говори Митко? За ръцете на вещицата Чакал ли? За ръцете, завършващи с дълги нокти, вместо с пръсти?/ 8.През всичките тези години не можа ли да измислиш нещо друго,с което да се хвалиш? Не ти ли омръзна непрекъснато да публикуваш своята "велика биография"? Не видя ли,че ставаш за смях по този начин? Нима забрави,че в България и по света има стотици други българи – много по-изстрадали от теб? Нима забрави,че има хора много по-заслужили от теб? Нима забрави,че има хора несравнимо повече от теб дали на България? Нима забрави,че има хора,които в буквалния смисъл са се сражавали за България? Да си видял някой от тях да парадира с това? Да си чул някой от тях да скимти, да хленчи и да се оплаква като теб? Тези хора имат достойнство,тези хора имат чест, тези хора имат съвест! Но тези черти на теб са ти чужди. image
  Пропускът ми от „Кремиковци”. Значи все пак някога някъде съм работил.   /Мите, Мите, принудих се да напиша своята биография заради такива като теб. А и по настояване на хора като Янко Янков, например. Сега виждам, че не съм сбъркал. Впрочем четивото ми е обилно подплатено със снимки и документи. Пък и биографията си е моя, описвам своя си живот. Хайде, опиши си и ти твоя! Ако ти стиска, разбира се./
image
9. Защо през последните 2 години стана така,че момчето от партизанското село  Литаково се превърна във "Велик Колобър"? Защо не се подготви малко по-добре с материята,за да си по-убедителен? И КАК УСПЯ ДА ПОДВЕДЕШ ТОЛКОВА ХОРА,ЧЕ НЕ СИ ТОВА, КОЕТО СИ? В образувалия се вакуум в средите на националистите в България ти успя някакси да се намърдаш. Създаде си фалшив ореол на мъченик. Самопровъзгласи се велик писател, забравяйки,че има хора,които знаят и могат  стотици пъти повече от теб. Защо забравяш,че тези хора могат с една единствена статия да те унищожат, ако пожелаят? Защо забравяш,че тези хора могат да докажат от къде си преписвал своите "произведения"? Защо забравяш,че тези хора могат да направят на пух и прах цялата ти измислена биография - плод на болната ти фантазия? /Не, не съм от Литаково. Така се получило, че съм роден там, в Гурково нямало родилен дом, а родителите ми живеели в Гурково. Но така е като работиш по документи и даже не знаеш откъде съм. За никакъв не съм се провъзгласявал. Известността ми се получи с натрупване, в течение на много години. Впрочем най-ценните си книги написах, когато лежах вкъщи след операциите, две на брой, на язвата. Лежах си вкъщи и си пишех, без дори да пращам някъде написаното. Дори сега си пиша и оставям читателите да преценят дали написаното от мен има стойност. Ти обаче какво написа, ти какво направи? Защо не разкажеш за своя живот?Впрочем разказваш, но на срещи, очи в очи, не смееш да напишеш нищо, тъй като написаното остава, а казаното отлита. Пък и ще трябва да дадеш някакви доказателства за написаното, а ти не можеш. За опитите да бъда унищожен ще разкажа подробно.Ще приложа разкази и на други хора, отнасящи се до тези опити. Вярно е, те не бяха малко на брой. Сега чакам да „докажеш” какво и откъде съм преписвал./ Паразит от типа на акарите/кърлежите/,които само търсят да смучат кръв! В твоя случай става въпрос за алкохол,нали? Това естествено дава основание на много хора в българското Интернет - пространство да казват: "Абе,оставете го този алкохолизиран дегенерат Елтимир!" "Не му обръщайте внимание,той е клиничен случай!" "Я не го взимайте на сериозно тоя боклук!" Това са все цитати. Но не всичките. Хората пишат и други неща: "Кои," Войните на Тангра"ли? Това е секта! Една сбирщина от психари!" Добра позиция,нали? Ангелчо е луд, не го закачайте!!!......... Да беше само това!             /Разбира се, клеветите на ДС винаги са ме съпътствали. Те и сега ме съпътстват и точно на тях е посветена тази книга, обединила няколко статии. Забелязвам още една обща черта между всички провокатори. Те винаги оплюват своя противник, обвиняват го в какви ли не грехове, но те лично какво са направили в живота си? Какви са техните лични заслуги, какъв е техният личен принос – по тези въпроси мълчат. Колкото до любимия ти алкохол, да и аз пия. Но пия значително по-малко и по-рядко от теб. Впрочем ти сега може би да не пиеш, но я кажи от какво се разболя. В „Химко”-то язвата ми перфорира от мъкнене на огромни тежести, работата там бе изключително трудна. Хайде, кажи и ти истината за себе си./
image
Защо никой не поставя въпрос за партиите, в които съм бил? Членската ми книжка от Българския демократически форум. Лично председателят на тази партия Васил Златаров ме покани специално да отида при тях, което може да се види и от подписа върху книжката. Златаров е бивш легионер, политзатворник с отменена смъртна присъда от 1947 година и последвала втора петгодишна присъда, отново политическа през 1977 година. Не се срамувам, че съм бил при него. Впрочем с моя кум Илия Минев те бяха добри приятели.
  10.Как е възможно в продължение на цяла година лицето Ангел Грънчаров да си пише каквото си иска в Интернет и нищо да не му се случва? Как е възможно той да изпраща "Любовни писъмца" до шефа на Н.С.С. и да остане безнаказан? И ЗАЩО ТИ Е ЗАСЕКРЕТЕНО ДОСИЕТО, Г-н Грънчаров??? Защо се закриха други сайтове,а този все още съществува? Защо ти, лично ти, не си санкциониран? Защо?????            /На тези въпроси може да отговори проф. Янко Янков. Подписах му нотариално заверено пълномощно да изиска досието ми. Изглежда, ако досието ми бъде разсекретено, ще се види, че редица типове, които и днес заемат големи постове са замесени в престъпления срещу мен.И че тези престъпления не са толкова леки и несериозни. Не съм сигурен напълно, обаче друго обяснение не мога да намеря. Във всеки случай моята съвест е чиста и нито за миг не се поколебах да подпиша пълномощното на Янко. За писъмцата пак той разбра и одобри моята стратегия. Тя е простичка, не е за сложни мозъци като твоя. По-важно е, че се оказа успешна./ 11.ЗАЩО ПРОГОНИ ОТ ТОЗИ ФОРУМ НАЙ-КАЧЕСТВЕНИТЕ УЧАСТНИЦИ?             /Кого точно? Самвоин? Фелдмършал, ЛЕМС, Биляр…? Искам имена и тогава ще говоря. Всъщност ти какво си дал на тоя форум, за да ни държиш сметка./ 12.ЗАЩО ВСЕКИ,КОЙТО НЕ Е СЪГЛАСЕН С ТЕБ, БИВА ОБЯВЕН ЗА МАСОН,. ЕВРЕИН,ЧЕНГЕ,АГЕНТ НА Н.С.С.,АГЕНТ НА Г.Р.У., ИЛИ АГЕНТ НА РАЗУЗНАВАНЕТО ОТ СИСТЕМАТА "ОРИОН" ?             /Там е работата, че неведнъж съм признавал, че в един или друг случай съм грешал, че не съм бил прав. За разлика от теб, непогрешимия, аз не се срамувам да признавам своите грешки. Като грешката ми с доверието към Симеон Сакскобурггота, когото някога смятах за Цар. Както грешката ми с доверието към теб, Митко. И малък пример за това как понякога се отнасям към хора, с които не мислим еднакво./
image
13.ЗАЩО ПРОДЪЛЖАВАШ ДА МАРОДЕРСТВАШ УЧАСТНИЦИТЕ В ТОЗИ  ФОРУМ И ДА ГИ КАРАШ ДА ТЕ ИЗДЪРЖАТ?             /Да мародерстваш, значи да изнудваш и да настояваш. Пък и не мисля, че нашите взаимоотношения са твоя работа./
Сега ще допълня. "Издръжката" според Радев се състоеше в това, че някои от активистите в тоя форум понякога са ми плащали Интернета, за да бъда на линия. Те явно добре съзнаваха какво ще е техния форум без мен. Сега от доста време ме няма там. Видя се какво е. От друга страна Радев бе прекрасно осведомен, че моите месечни доходи рядко надвишават 100 лева. Дори сега, в тоя момент е същото, а понякога по-лошо. Но тук възниква още един въпрос. Откъде Димитър Радев, а сега Силвия Мирчева, неговата "съжителка" са така добре осведомявани, когато някой непознат за тях ми е пращал по някой лев? От кой информационен източник са се ползвали?


Тагове:   терор,   ДАНС,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 3001680
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930