Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.09.2010 16:15 - ПО СЛЕДИТЕ НА ВЕРВАНЕТО-5
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 2486 Коментари: 0 Гласове:
2



image

Горното е снимка от Интернет форума на град Балашиха. Ясно се вижда, че щом някои хора ме познават, значи поне са ме виждали. Но също ясно се вижда, че са заплашени да не говорят по въпроса много. Също както някои уж стари мои приятели бяха заплашени и със заплахи бяха принудени да се превърнат във врагове. Сега ясно ли е защо не приемам компромиси с клеветниците и агентите?
Има прекалено много доказателства за моите приключения в Русия, безсмислено и глупаво е някой да ги отрича.

14.Защо лъжеш така нескопосано и пишеш невероятни фантасмагории за твоите приключения в Русия? Не си ли даваш сметка,че всичко е проверено? Не ти ли минава през алкохолизирания мозък,че има, все още има хора с огромни връзки и възможности и че тези хора могат да те разобличат? Какви са тези идиотизми за проф. Золотов, Ген. Рогозин, Ген. Коржаков и т.н. Като си прочел някъде нещо, поне го чети по-внимателно! Какво знаеш ти за Н.Л.П.? Та това е американски институт,а не руски! В каква Балашиха си бил и кога? Може би на сън? В случая е лесно да се лъже,тъй като и децата в Москва знаят,че в малкото градче в Подмосковието се намира Централата на Г.Р.У. Едно пояснение, Ангеле: Няма К.Г.Б., отдавна не съществува такава организация. Руските служби са 3:

---ВНЕШНАЯ РАЗВЕДКА РОССИЙСКОЙ ФЕДЕРАЦИИ / В.Р.Р. /

---ФЕДЕРАЛЪНАЯ СЛУЖБА БЕЗОПАСНОСТИ / Ф.С.Б. /

---ГОЛОВНОЕ РАЗВЕДЬІВАТЕЛЬНОЕ УПРАВЛЕНИЕ  РОССИЙСКОЙ АРМИИ / Г.Р.У. /

И значи ти си бил в Централата на Г.Р.У. ? Едно от най-охраняваните места на планетата! Твърдиш,че си бил отвлече от Сектата на Висарион ? Това пак ли по време на сън стана? А защо тук,в България се беше свързал с тях? Каква работа имаше ти с хора като Стефан Калайджиев от"Хелиопол".

            /И това е описано и документирано. Включително посещението ми в Балашиха. Разполагам с признание от техния Интернет форум. Стефчо Калайджиев? Именно той ме подмами да замина за Русия. Приех, защото вярвах, че ще се справя. Избягах, защото усетих, че не ми е по силите да се справя. Или ще кажеш, че изобщо не съм ходил в Русия? Или те е яд, че съм успял да избягам? Малка снимка от форума за доказателство. Личи си, че момчето нещо е било уплашено. Сигурно е имало за какво./

15.Каква работа имаше ти в Дубай и защо искаш да ходиш в Иран? Ангеле, забравяш ли, че в Иран властва Шериатът и няма алкохол?

            /А-а-а-а, ето го въпросчето. Защо съм ходил в Дубай! Няма да ти кажа. Всички за това ме питате, но нямам намерение да разкривам личните си тайни. Обаче ще ти кажа, че искам да отида не само в Иран. Искам да отида и в Китай, и в Япония, и в Перу. И на Канарските острови, как можах да ги пропусна! Засега в Ташкент не ми се ходи. Още въпроси?/

16.Колко пъти се прощаваш до сега с участниците във форума ? Колко пъти "напускаш"? Колко пъти "си отиваш"?

            /Не съм ги броил. Вероятно причината е, че съм склонен да прощавам на хората дребните им прегрешения. Защото и аз не съм безгрешен. Този път обаче не напуснах, именно защото ти и такива като теб много държахте да напусна. Като истински твърдоглав Българин се стремя да върша обратното на онова, което искат враговете ми. Ако обаче забелязваш, вече половин година не участвам в дискусии. Затова пък пуснах доста на брой качествени текстове. Вярвам, че това е много повече, отколкото да водя безсмислени спорове с такива като теб./

17.ЗАЩО НЕ КАЖЕШ НА ТЕЗИ, КОИТО НЕ ТЕ ПОЗНАВАТ, КАК СИ ИНСЦЕНИРА ПОГРЕБЕНИЕТО, ЗА ДА ВИДИШ КОЙ ТЕ УВАЖАВА И КОЙ ЩЕ ДОЙДЕ ?

            /Чети, Мите, чети! „Погребението” ми също е подробно описано./

18.И накрая,един последен въпрос:

ДАВАШ ЛИ СИ СМЕТКА КОЛКО ЧОВЕШКИ СЪДБИ СИ РАЗБИЛ ДО СЕГА С ТВОИТЕ ДОНОСИ, ЛЪЖИ, КЛЕВЕТИ И ИНСИНУАЦИИ ?

            /Е, тук ти лъжеш и клеветиш. Освен, ако не се отнася до реални служители на ДС и за реални агенти. Само че нещо си противоречиш. Как така ще разбивам съдби и ще навреждам на толкова много хора, ако наистина съм никой? Колкото до моите „доноси”, те са журналистически публикации, подписани с моето име и публикувани. Било в някой вестник, било в Интернет. Когато пиша, аз предназначавам моите писания до всички. И се подписвам, никога не оставам анонимен. Само веднъж се опитаха да ме съдят, и то не заради лъжа, клевета или инсинуация, а заради думичката „глупак”. Ако си прочел дотук, значи си видял документа./
/Отнася се до първата част на книгата, озглавена "По пътеките на падението"/

Наясно ли си,че заради теб и твоите гнусни лъжи на двама нещастници им е  забранен достъпът до 4 натовски държави? Знаеш ли какво те очаква сега, когато в момента 6 души завеждат дела срещу теб за  обида, клевета, злепоставяне, нарушаване тайната на личните данни и т. н. /???/

            /Вероятно също се отнася до бивши, и не само до бивши служители, реални служители на реални служби. Последния път например написах и пуснах в Интернет „донос” срещу сегашния Главен секретар на МВР Павлин Димитров, бивш Началник на ДС – Ботевград. Вероятно сте го чели. Пуснах го и до „Епохални времена”, още не съм проверил дали са го публикували. За делата не знам. Чакам ги от половин година. Но я теб да те питам Димитре, на кой съд да предам изродите от ДС, които вече 30 години съсипват живота ми? На кой съд да предам, Димитре комунистите, които след 30 години преследвания и терор ме превърнаха във физическа развалина? На кой съд да предам, Димитре агентите, които ти така усърдно защитаваш, и които наравно с техните началници ми причиниха неизброими злини? Има ли въобще съд и законност, Димитре в свят, в който такива като теб живеят в жилища на НСО, бивше УБО, а срещу хора като мен, които излизат с името си и разкриват истината се вършат атентати? Плашиш гаргите, Димитре! Плашиш ги още от 1990 година, откакто те познавам. Блъфът е твоето основно оръжие. Блъфът и лъжата. Не си глупак, напротив, доста си интелигентен. И това е най-лошото. Ако беше глупак, злините, причинени от теб нямаше да са така големи. Само не знам след като си в такова състояние как може да изливаш такава помия. Или и ти като покойния вече Стефан Николов Качамаков от Русе ще кажеш, че не искаш да умираш сам?/

МНОГО ВРАГОВЕ ИМАШ, ЕЛТИМИРЕ, И ТИ МНОГО ДОБРЕ ЗНАЕШ ЗАЩО !!! ЗА ТАКИВА КАТО ТЕБ ФИЗИЧЕСКАТА СМЪРТ БИ БИЛА ИЗБАВЛЕНИЕ ! ТЕБ ТЕ ОЧАКВА НАЙ-СТРАШНОТО - МОРАЛНАТА СМЪРТ!............. На всички останали участници във форума на "Войни на Тангра" поднасям моето и на другарите ми съжаление за това,че ви направихме съпричастни на всичките тези мерзости. Но, все пак, вие трябваше, макар и късно, да научите истината! НЕ ПОВЕРЯВАЙТЕ ДУХА СИ, МИСЛИТЕ СИ, ИДЕИТЕ СИ НА НЕДОСТОЙНИ ХОРА!

СБОГОМ , ВОЙНИ ! НЕКА ТАНГРА БДИ НАД ВАС !

image
 

Един от позивите, заради които ме съдиха през 1978 година. Да, тогава се увличах по нацизма. И по тази причина в досието ми още пише „неофашист”. Ченгетата обаче не разбират как човек може да претърпи еволюция в своето мислене и все още залагат на старата карта. Позивът го взех от съдебното ми досие и това е единственото нещо, което съм крал през живота си.
            /Знам, че имам много врагове. Именно затова се опитах да разкажа с нужните доказателства кои именно и какви са моите врагове. Нека и те разкажат защо са мои врагове Малка негова фраза за размисъл: „моето и на другарите ми съжаление”. Димитър Радев има другари, аз имам приятели. Той има противници, аз имам врагове. Ето, аз казвам кои са моите врагове и кои са моите приятели. Нека той разкаже кои са неговите другари и кои са неговите противници./
image
Долавяте ли еднаквостите в отношението на Димитър Радев с това на типовете от другите клеветнически дружинки? Долавяте ли ръката на ДС, опитваща се да очерни всички противници на комунистическата власт?

 Посланията му завършиха със заплахи, този път по телефона: Написано от Запознат на 22 ноември 2007 година: „Ето и самите съобщения от Димитър Радев, преправени в първо лице:

1. Аз съм с добри чувства лично и само към теб! Искам незабавно да баннеш Ангел, доказан агент.

2. Ще излязат данните скоро. Искам да те предпазя. Използвай информацията само за теб.

3. Ще започнат дела срещу агента и админите, които не са го спрели. Делата ще бъдат няколко.

4. Съжалявам, че не дойдохте юни месец. Тогава щяхме да начертаем стратегията и тактиката за новия етап.

5. Сега е крайно наложително да започнем начисто. С общи сили заедно с X-net и други.

6. Условията са сменени. Има нова и могъща служба, която ще следи жестоко.

7. Не можем да продължаваме така. Бъди умен, действай решително и бързо. Искам да успеем, искам да вървим заедно напред.

8. Не искам да пострадаш заради някого от Ботевград или Добрич.

9. Не участвай повече в това. Админа е по-отговорен от автора на сайта.„

            След толкова време се видя кой е бил прав. Само се питам защо Димитър Радев плаши с новата служба ДАНС? От тях ли търси помощ и съдействие? От така наречената „съдебна система” ли? Той ли е техен човек, те ли са негови хора, или пък толкова им вярва, че решава да се опре именно на тях?

Сега от форума на Движение "Воини на Тангра", написано от anti666 на 15.6.2010, 20:58

Президента Първанов и Соломон Паси са масони. Илия Павлов е масон 33-та степен. Експедицията в търсене на Шамбала е позавършила несъвсем успешно. Блокирани са били от някакви сили. И не е бил само един българин. Руснаците знаят, че трябва да има българи ако искат да бъдат допуснати. Ако има желание, Елтимир може да добави нещичко повече.

Димитър Радев участваше тук под аватара Лоегрин и Вотан. Можете да му намерите постингите с търсачката. В началото добър приятел на Елтимир, сега архивраг. Не знам за коя Силвия става дума, но не бих се учудил това да е другия заклет враг на Елтимир, Силвия Мирчева - ЛЕМС.
Тези подробности около биографията на Радев са много интересни и неизестни досега за простолюдието. Народа е казал - виж какви са му приятелите за да го знаеш и той какъв е. Аз този българин не го познавам, не мога да кажа нито добро, нито лошо. Това, което мога да кажа е, че се правеха от негова страна опити за подмолно завладяване на Движението, което накрая доведе до открити заплахи за съдебни дела срещу админите ни и до техния отказ да администрират. Това е нещото, което много пъти съм го споменавал в спорове, че не е редно. Ако той имаше нещо да казва по адрес на Елтимир или на Движението - можеше да го направи открито и публично. Понеже основните хора, които го познават - Елтимир, ЛЕМС, Мещера, Парадокса са банирани няма кой да каже нещо повече, така че ще го прочетете по другите сайтове. Аз мога да кажа само - На всекиму според заслуженото. Ако го е правил за България - лека му пръст. Ако го е правил срещу България - Ел Ериг ще го съди. Или Бафомет - по негов избор.

Пропуснах още едно име - Аглая Шамиева. Близка на Виза Недялкова в областта на телекомуникациите. Тя е хазарска еврейка и в интерес на истината починалият Радев не е бил накрая в добри отношения с нея, но все пак са делели дълги години семейното ложе (а и негови езотерични знания). Сега както виждате, тя е активистка във възможно най-антибългарската организация Шалом. Израелското Гестапо в България, по антибългарско дори от ДПС.

При тези приятели и роднини около починалия Радев, аз бих добавил, че Елтимир беше прав в много отношения. Не мога да си кривя душата. По принцип не обичам, когато добри приятели стават смъртни врагове. Преди време Елтимир дори го мислеше за колобър. Това означава или грешка в преценката за хората около себе си или просто предателство на приятел. Подобни грозни сцени сега се разиграват между Волен Сидеров и неговия кум Валери Симеонов.
Но за много неща се оказва, че Елтимир е прав, особено ако излезе и верно това, че въпросната Силвия е с фамилия Мирчева.
Поразиите, нанесени на Движението отпреди 2 години все още са осезаеми. Много ми е интересно и мнението на Антон Мещеров, който поддържаше връзка с Радев - какво мисли след тази публикация.



Тагове:   терор,   данс,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 2996288
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031