Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2010 12:23 - Въпроси към един терорист
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 1810 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 11.09.2010 12:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image

Павлин Димитров от с. Гложене, тетевенско. Офицер от Държавна сигурност и терорист. В момента е зам. министър на МВР.

В случай, че бъде махнат от блога по решение на демократичната ни цензура, текстът се намира и тук, при това се очакват допълнения, ключително документални:
http://eltimir.ucoz.ru/
Тъй като днес е 11 септември и ще се говори за тероризъм, то аз си позволявам да си поговоря с един такъв терорист, макар и задочно. Павлин Димитров, зам. министър на вътрешните работи.

Павлине, доста време чакам отговор на редица въпроси. Отговорите така или иначе ще бъдат получени. Независимо дали дотогава ние с теб ще бъдем живи. Но вярвам, че е по-добре да си ги изясним приживе. Та ми се ще пак да те попитам.

image

Престъпните типове, организирали и осъществявали деяния като това на снимката, днес ще ви говорят за борба срещу тероризма. Не им вярвайте, самите те са терористи!

- Кой нареди блокирането на следствието за опожаряването на моя дом? Защото според тогавашния началник на РПУ - Ботевград, това си бил ти. И ако кажеш, че оня лъже, то защо не е наказан за лъжата си? Лично аз останах с впечатление, че говори смело, тъй като знае много повече, отколкото говори.

. Кой организира клеветническата кампания срещу мен след атентата? По мои сведения, в нея са взели активно участие офицери от ДС, сега ДанС.

- Вярно ли е, че съществува специално разпореждане да бъдат отстранявани всякакви улики за връзки на лицето Силвия Емилова Мирчева с атентата? И ако съществува такова разпореждане, то кой го е издал и с какъв мотив?

- Вярно ли е, че съществува пряка връзка между атентата и моите разкрития, засягащи конкретни активисти на турската терористична организация "Сивите Вълци", опериращи на територията на България? Напомням, че разкритията ми засягаха най-вече наркотрафика, извършван от "вълците", както и топлите им връзки с българските специални служби.

Имам още въпроси, Павлине. Те са записани, пратени са на съхранение и ще излязат. Независимо дали с мен ще се случи нещо или няма да се случи. Знаеш, че нито заплахи ме стряскат, нито конкретни репресивни действия. Аз пък знам, че ти, също както и твоите скапани мекерета само плашите гаргите. Обаче те предупреждавам да внимаваш с гаргите, Павлине. те налитат на мърша. Ако досега не ти беше известно, вече ти е.

***

Честно казано, не очаквам Пингвина да ми отговори. Защо тогава задавам въпросите? Задавам ги заради вас, които четете. На първо място да осъзнаете в каква, с извинение държава живеем. Щом на един зам. министър биват задавани такива сериозни въпроси, а той мълчи като името на бившия руски президент. И на второ място да разберете, че те не са толкова страшни, колкото се представят. Нещо повече, те се свиват уплашено, когато видят, че някой не го е страх от тях.  Опитайте и ще се убедите, че съм прав. Опитайте, заслужава си.



Тагове:   МВР,


Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. eltimir - Позиция
11.09.2010 19:36
Ето какво ми написа в лично писмо проф. Янко Янков:
„В момента удрят и други, не само мен и не само теб. Но важното е ние да сме устойчиви. Ние и без това нямаме какво да крием, каквото има да казваме го казваме публично.”
Да, това е моята форма на самозащита. Цялата истина на масата! Аз нямам какво да крия, нито от какво да се страхувам. Те обаче имат. Затова докато дишам, ще ги разобличавам.
цитирай
2. анонимен - нехранимайко
11.09.2010 21:55
Нормално е в тази все още някои наричащи я държава да им е такъв началника на милиционерите. Нищо, че са ги прекръстили.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 3002968
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930