Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.12.2010 11:38 - Ще съдят ли Цветанчов в Хага
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 3093 Коментари: 4 Гласове:
3



image  http://eltimir.ucoz.ru/

Дали снимката е документална не мога да кажа. Не знам дали това наистина се е случило край украинското селце Бабий Яр на 29 и 30 септември 1941 година. Обаче знам, че полицията на министър Цветанов вече се готви извърши същото в България. И че по заповед на министъра се премина към тренировки. На живо!

Точно така. Ще съдят ли председателя на партия ГЕРБ, наречена от българския народ ГРОБ, министъра на вътрешните работи Цветан Цветанов като военопрестъпник? Ще го съдят ли, че използва средства и методи, използвани от Вермахта и Гестапо през време на Втората световна война? Ако в така наречения Европейски съюз има правосъдие, налага се да го съдят. Ако Европа не иска да се стопи и микроскопичното зрънце доверие, останало към нея, ще им се наложи да го съдят. Не го ли направят, европийските чиновници губят всякакво морално право да бъдем лоялни към тях.

А сега да обясня по-подробно.

Още от самото начало на скандала в болницата в Горна Оряховица усещах нещо нередно. Не мога да кажа какво, не знам какво, но усещах, че нещата не са наред, изобщо не са наред. За жалост те се оказаха още по-ненаред, отколкото съм допускал. Подобно гавра с лекари дори комунистите не си позволяваха.

 

***

Арестуваната заради замразеното бебе д-р Гецова: Събличаха ме чисто гола в килията! Обвиниха ме в лъжа, позовавайки се на "Д-р Хаус", оплака се педиатърът

„Педиатърът от горнооряховската болница д-р Катя Гецова, която беше арестувана заедно с колегите си Димитър Сотиров, Стефан Лазаров и Михаил Милатович заради откритото във фризер новородено бебе, се оплака, че е била подложена на редица обвинения при задържането й. Пред регионалния в. "Борба" тя разказа, че полицаите са я накарали да се съблече чисто гола, като са проверявали дори и обувките.

"Аз се бях прибрала вкъщи, когато ми позвъниха на мобилния около 19 часа. Някакъв мъж каза, че е полицай и трябва да ме разпитват. После в полицията питах поне 10 пъти защо ме задържат, а те ми отговориха да не преча на следствието. Понеже живея в Лясковец и нямах под ръка автомобил, те дойдоха с тяхна кола да ме отведат. Возилото беше цивилно, без полицейски знаци. Поднесоха ми да подписвам някакви документи, а аз попитах какво ще се случи, ако откажа. Отговорът беше: И да подпишете, и да не подпишете, пак ще бъдете арестувана. Когато дойде време да ме задържат, повикаха две жени. Поискаха от мен да си съблека всичките дрехи и дори обувките, за да видят какво има в тях.

Съблякоха ме, изтърбушиха ми чантата, провериха всички документи в нея. Това не беше обиск, а срам и обида. Може ли доктор с 35 г. трудов стаж да го съблекат ей там - гол, без да има някаква вина? Аз да не съм убиец? Пак ви казвам, че ме съблякоха чисто гола и ми свалиха обувките. Питам ги какво търсят, никой нищо не казва. С цялата си наглост при опис какво са ми свалили ме питаха как се пише "несесер"! Защо просто не ме поканиха да дам обяснение по тяхното разследване? Един от разпитващите пък ме обвини в лъжи, защото, като гледал „Д-р Хаус”, там нещата били други.

Понеже побеснях и се държах неприлично, мен ме разпитваха петима души. Синът ми през това време тръгнал да ме търси по арестите, ходил във В. Търново, намерил адвокат. Помислил си, че след 24 часа арест ще ми направят бързо производство за нещо, ще ме осъдят в ареста и ще ме пратят по затворите... Е, пуснаха ме точно след 24 часа и така и не разбрах какво търсиха и какво искаха да кажа", обясни д-р Гецова.

Според първоначалната информация тя е опитала реанимира бебето, като го е обдишвала в продължение на половин час. Думите на Гецова бяха потвърдени в кулоарите на Народното събрание от депутата от Синята коалиция Ваньо Шарков. Той се възмути от отношението към нея и обяви, че парламентарната му група не може да приеме подобно отношение към медик. /БЛИЦ”

***

Всъщност нищо чудно. Напротивq няма начин да не е така. След като заместник на Цветанчов е Павлин Димитров, един стар сатрап от старата ДС, няма как днешната полиция да не е сатрапска. След като съветници на Цветанчов са същите съветници от Моссад, които съветват и „противниците” му – Яни Янев – Пинокио и Алексей Петров – Трактора, няма начин да не е така. Ами ние какво да правим?

Как да изметем тая мръсна, човеконенавистническа сган? Как да премахнем сегашното управление, незачитащо никакви закони – нито писани, нито морални? Как да изхвърлим и от земята си и от съдбата си всичките тези отвратителни партии, заради които сме принудени да живеем такъв отвратителен живот? Можем ли да се справим сами? Ако можем – да ги почваме. Ако обаче не можем?

Няма да напиша какъв е според мен отговорът. Да го напиша, значи да налагам мнение. Всеки има глава върху раменете си, всеки може да разсъждава. Моята задача бе да посоча проблема, а върху разрешаването му следва да мислим всички. Но да мислим бързо. Започнат ли масовите разстрели, време няма да ни е останало.

А те, разстрелите вече се подготвят. Цветанчов оборудва своята, подчинена на изсраелската Моссад полиция с автомати и картечници.



Тагове:   МВР,


Гласувай:
3


Вълнообразно


1. анонимен - Няма...
06.12.2010 15:56
Няма...
цитирай
2. eltimir - Какво няма?
06.12.2010 16:06
Няма да посегнат ли? Няма да посмеят? Не мисля така. Ако продължаваме да търпим безропотно, те ще почнат да ни избиват като кулета. Защото господарите им вече ужасно бързат да освободят тези земи от пресъствоите на българския етнос.
цитирай
3. анонимен - Няма да го осъдят, нищо няма да се ...
06.12.2010 19:01
Няма да го осъдят, нищо няма да се случи... Те, са в голямата игра...!Ще ни избият ако им позволим, аз няма да се дам без да подкарам някои от тях пред себе си...
цитирай
4. eltimir - Затова го написах
06.12.2010 19:05
Знам, че няма да го осъдят. Нито ще осъдят Бойко за убийствата, извършени от него, и за които убийства пише в доклада на ЦРУ. Точно за това го написах. За да разберат всички, колко струва европийското правосъдие. И да не се надяват на Европа, че накрая ще се наденат. И то жестоко.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 3005196
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930