Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2011 08:08 - Тази нощ
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 4765 Коментари: 6 Гласове:
4

Последна промяна: 21.03.2011 08:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image  Кой ли е отворил вратата на престъпниците? И през 2006 година, и сега. И пак по едно и също време.

Тая нощ е имало нов опит за покушение срещу дома ми. Жена ми спи леко, усетила ги, станала и те избягали. Не посмяла да отвори вратата, а не ме и събудила. Станало е много бързо. През един часа през нощта. До полицията няма смисъл да се обръщам. Полицията пази богаташите и циганите, нас ни оставя на произвола на вилнеещата с правителствено благоволение престъпност. Само ми се ще да питам след като входната врата долу се заключва, как са влезли. Също като миналия път. Изглежда срещу всички нас, малцината останали живи се води истинска война. Мафията, тоест правителството съвсем обнагля и вече не се съобразява с никакви закони и норми. Янко Янков ще го потвърди с отношението и към него. Ще го потвърди и Зоя Рангелова, към нея отношението е същото.
Такава и ситуацията в тая бивша държава. Много по-зле е, отколкото по времето на комунизма. image Снимка от атентата през юни 2006 година. Разследване нямаше. Въпреки многобройните доказателства ченгетата не помръднага нежните си пръстчета да търсят атентаторите. Демокрация.  



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Ама вие, драги, съвсем
21.03.2011 08:12
обезумяхте! На това му се вика мания за преследване. Та кой е този, който ще ви посегне?! Вие сте един съвсем незначителен, маловажен човечец. И кой ще е тоя дето ще ви поръча, че и ще плати не за какво да е, а за цяло убийство?!
цитирай
2. eltimir - Може би...
21.03.2011 08:18
Може би си бил ти, та реагираш по тоя начин?
цитирай
3. eltimir - Те са едни и същи
21.03.2011 08:35
А кой нареди зверския побой над Янко Янков? Кой поръча терора над Зоя Рангелова? Кой плати да опожарят дома на Илия Минев? Престъпниците са едни и същи и ние си ги знаем. Два атентата съм преживял. И двата се случиха в един и същ час на нощта. Както и снощи.
Моята задача днес е да оставя документално, писмено свидетелство за терора, на който днешната власт ни подлага. За да не кажат утре, че не е вярно.
цитирай
4. анонимен - Нещо старо, но то се повтаря
21.03.2011 16:11
Първо те дойдоха за комунистите
и аз не се застъпих за тях, защото не съм комунист.
После дойдоха за синдикалистите
и аз не се застъпих за тях, защото не съм синдикалист.
После дойдоха за евреите
и аз не се застъпих за тях, защо не съм евреин.
После дойдоха за мен,
но не беше останал никой, който да се застъпва.
- пастор Мартин Нимюлер
цитирай
5. анонимен - Смисълът
21.03.2011 18:24
Дойдоха децата с внучето. Жена ми също се прибра по-рано от работа. Искат да изтрия сайтовете и блога си и да приключа с Интернет. Нищо чудно наистина тоя път да го направя.
цитирай
6. eltimir - Твърдения и реалност
21.03.2011 21:48
Първият коментатор тук нещо май твърдеше. Ето нещо, което писах и изпратих вчера, без да подозирам какво ще се случи тази нощ:
http://nstribune.blogspot.com/2011/03/blog-post_286.html
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 2996834
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031