Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2011 14:13 - Задържани за палежите няма
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 2128 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 05.12.2011 14:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image http://eltimir.ucoz.ru/
Е, тоя път Борисов и Цветанов наистина го закъсаха.
*** Възмущавате ли се от палежите на коли в София, бе плъхове недни? Ами възмутете се първо от тоя палеж. И арестувайте Павлин Димитров, бивш зам. министър на МВР, заместник на Цветанов. Също и кмета на Ботевград. Също и агентката на ГРУ, която даде идеята за палежа. В противен случай ще продължавам да ви смятам за плъхове. И ще науча всички да ви смятат за такива. Официалното съобщение: "Продължават палежите на коли в София.
Две коли и бус са били подпалени тази нощ, съобщиха от пресцентъра на МВР.
Превозните средства са били паркирани пред блок 981 в жк „Люлин". Първо пламнала една кола, а от нея огънят се прехвърлил върху другите две.
Aвтомобилите, които са запалени, са "Форд Фикус", микробус "Форд" и "Фиат Пунто" Живеещи в квартала веднага звъннали на пожарната и огнеборците реагирали светкавично. За минути пожарът е бил потушен. Сигналът е бил подаден малко преди полунощ.
До момента в столицата са изгорели 28 автомобила, като от пожарната са категорични, че във всички случаи става дума за умишлен палеж. Все още няма задържан за серийните палежи на коли в София. В петък, няколко часа след като вътрешният министър Цветан Цветанов обяви ареста на подпалвача, по-късно самият той каза, че към момента няма задържан, а само двама заподозрени." Да, Цветанов, задържани няма. Както няма задържани и за палежа, чиято снимка публикувам. Може би поради простичкия факт, че в тоя палеж бе замесен и твоя бивш заместник Павлин Димитров, бивш шеф на ДС - Ботевград. Именно той нареди да не се прави разследване. Защо ли, бе, Цветанов? И че идеята за палежа е била на една агентка на ГРУ, чийто вече покоен любовник бе близък приятел с Георги Седефчов Първанов. Само че, тъпи полицаи, не ми излизайте с тъпите си милиционелски номера, че видиш ли, палежът бил дело на двама цигани. Определено не обичам циганите, но това не бе техният почерк. Това бе вашият милиционерски почерк. Включително и твоят почерк, Цветанов. И твоят престъпен почерк, Бойко Борисов! Знам, че твоето име е замесено в убийството на Димитър Генчев и не се страхувам да го напиша, като се подписвам. Аз съм Ангел Грънчаров - Елтимир и от нищо не се страхувам. А след всичко, което ми причинихте вие, отвратителни ДС изроди не виждам и от какво повече да се страхувам. Страхуваш се ти, Цветан Цветанов, МВР министър на РъБъ. Доказателство е, че пак ще замълчиш като страхлив плъх. Какъвто си всъщност.
Малко допълнителни коментари:
Какво направих до тоя момент? Както се казва в измислените класически книжки, изпълних гражданския си дълг. Посочих конкретно престъпление. Тежко престъпление - атентат. Цитирах конкретни имена на свързани с това престъпление субекти. Как трябваше да постъпи МВР, каква трябваше да е реакцията на Цветанов?
 Те трябваше да направят едно от двете. Или да дойдат, да изискат от мен допълнителни доказателства, после да арестуват посочените субекти и накрая да предадат събраните доказателства на Прокуратурата. Или да арестуват мен за набеждаване и съответно пак да предадат материалите на Прокуратурата. Как ще постъпи МВР? Как ще постъпи плъхът Цветанов?
 Ами ще си затраят. Защо?
 По няколко причини. Първата е, че те прекрасно знаят кой върши престъпленията в тая бивша държава. Самите те. Втората причина е, че те знаят, че и аз го знам прекрасно. И че мога да го докажа с факти. Третата причина е, че Цветанов са го предупредили: Елтимир по-скоро ще предпочете да умре, отколкото да се огъне.
 Та каква е ситуацията в момента за Цветанов? И за Бойко Борисов, естествено, нали сега той е шеф на Мафията. Патова.
 Хайде, плъхове, отдавна чаках тоя момент. Знаех, че тъпата ви милиционерска политика дотам ще я докара. Хайде сега да ви видим, плъхове. Вие сте на ход.
 Но помнете, плъхове, че полезен ход за вас няма. Освен един, но аз няма да ви го кажа, а вие сте прекалено тъпи, за да се досетите за него.
Забравих да посоча, че името на ботевградския кмет е Георги Георгиев. И че Георгиев е баща на депутата от партия ГЕРБ Даниел Георгиев. И след като ГЕРБ се занимават с тероризъм, те не би следвало да се обиждат, когато ги наричам ГРОБ. Впрочем поне аз не си спомням нито веднъж да съм ги обиждал. Нито новаченския суперкрадец Георгиев, нито сина му Даниел. Нито веднъж не съм ги обидил. Казват, че тях ги обиждали тукашните мангали. Циганите, или както те ги наричат галено ромеите. Ох, ромите, исках да кажа! Ама от тая нова терминология съвсем се обърках. Вярвам, че за едно просто селско момче като мен е простено.
 Моля читателите за извинение.
Ще ми се да запомните само едно. Че ако Бойко Борисов и Цветан Цветанов не повдигнат обвинине срещу мен, обвинение в набеждаване, това означава признание, че те са съучастници в тероризъм. Набеждаването не е клевета. То е криминално престъление, за което се полагат до три години затвор. Съзнавам, че предизвикателството е сериозно, обаче им го отправям. Та сега ще видим кой кум, кой сват и кой на булката брат.
 Опасявам се, че Бойко и Цветанчов ще предпочетат да се престорят на булки. Както и онези от Движение "Воини на Тангра", които иначе обичат да се пишат за големи герои и за Спасители на Отечеството. Само където ми напомнят на покойния отец Стамен. Той си поглеждаше голямото шкембе, поглаждаше го любовно и му казваше, на него, на шкембето си: "Отечество любезно, как хубаво си ти."
И така, да го кажа още веднъж. За да няма неясноти. Аз, Ангел Грънчаров - Елтимир отправям обвинение, сериозно обвинение срещу приближени на Бойко Борисов и на Цветан Цветанов. Обвиненията са в тероризъм. Напомням, че тогава, при атентата, организиран от НСС, днешна ДАНС едва спасих детето си, а оня ДС шматарок Павлин Димитров, завършил школа на КГБ в Москва нареди да се спре следствието. И че Георги Георгиев, баща на сегашния депутат от ГЕРБ Даниел Георгиев допълнително хвърли огромни усилия да замете следите. Та сега да видим Борисов и Цветанов дали са борци срещу престъпността и тероризма или са закрилници на терористи и техните помагачи.
 Няма да се отметна от думите си и отговарям за своите твърдения. Със Силвия ще се занимаем по-късно допълнително, нейните престъпления са още по-сериозни и сега е моментът всичко да излезе наяве. Включително помощниците й от Движение "Воини на Тангра".
 Да, те могат да ми затворят устата като ме убият. Но как ще изличат написаното, което толкова хора вече ще са прочели?
 Плъхове, мен не ме е страх от вас. Вас ви е страх от мен, плъхове.



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 3003197
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930