Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.12.2011 14:14 - Намеса в пощите
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 2136 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image Нечия пакостлива ръчичка взе все по-често да се протяга към моите електронни пощи. Дали пък не е дошло време Небето да счупи и тая ръчичка? Както счупи други такива преди нея. Темата е неприятна. За намесите в електронните ни пощи. Знам, че същите проблеми имам не само аз. И други ми са се оплаквали от подобна намеса. Няма да посочвам конкретни имена, нито пък ще описвам конкретни случаи. Нека всеки сам реши дали да ме допълни с фактите, описани от него в лично писмо или лично съобщение. Ще дам примери само от моя опит. Първото съмнение дойде, когато установих, че получавам електронни писма с часове, а понякога и с дни закъснение. И че писма, изпращани от мен се получават със същото закъснение. На теория не е възможно. Практиката опроверга теорията. Съмненията се превърнаха в увереност, когато разбрах, че изпращани от мен писма изобщо не се получават. Такъв е случаят с писмото ми до Миро, на когото още веднъж се извинявам. Вината е и моя, тъй като не предвидих какво може да се случи и не се подсигурих двойно, като дублирам писмото и от друга поща. Малко стари спомени. Навремето Спас Минков от Русе беше писал в някакъв форум от мое име. Момчето целяло да ме направи за посмешище като пише тъпизми и безсмислици. Хубаво, че системният Администратор на форума се усетил, проверил Ай Пи-то и го хванал. Човекът ми прати извинение, което пазя. Вторият случай беше, когато във форума на Движение „Воини на Тангра” Антон Мещеров от Дулово бе цитирал „мое” лично съобщение до него. Съобщението съдържаше специфични думи и изрази, които аз никога не употребявам. Та тези всичките неща не са от вчера или от днес. Напоследък обаче играта изглежда взе да загрубява. Пак днес получих писмо на потребител от сайта с оплакване, че отговора за потвърждение на регистрацията се е забавил много. Тоя отговор би следвало да се получи секунди след като регистрацията е завършена. Значи? Значи някой някъде нещо пипа. Значи някой се намесва. Но ако стигна до едната констатация и спра, значи все едно нищо не съм казал. Да предположим, че ГДБОП, ДАНС, ЦРУ, ГРУ, Мосад, МИТ, НАСА и Светият Синод са получили сведения, че съм агент и доверено лице на Саддам Хюсеин, Муамар Кадафи, Фидел Кастро, на Чарли Чаплин и на Римския Папа. Те получават съответното разрешение и почват да ме следят. Хубаво, да ме следят колкото си искат. Обикновено си стоя вкъщи, така че ще им бъде много лесно да ме проследят. Дори тъпите им агенти да са пияни на талпи и да не могат да си стоят на краката. Пак ще ме проследят, тъй като и аз много не се движа. Но… Никакъв закон не дава правото на тези идиоти, на тези кретени, на тези престъпници, на тези пладнешки разбойници да осъществяват пряка намеса в моята лична кореспонденция. Да ме съдят за употребените изрази, ама няма да ме съдят. Защото преди това ще им се наложи да признаят, че именно те са извършители на гореописаното престъпление. Което те няма да признаят. Нататък следват интересни изводи. Някой извършва престъпление, имащо за цел да ми създаде трудности и неприятности. Което от своя страна означава, че няма как да ме притисне по друг начин. Самият аз не извършвам нищо престъпно. Ако намесата е дело на Службите, то нека се знае. Службите се превръщат в престъпници, за да оказват натиск срещу човек, който не е престъпник. Не съм юрист, ама все ми се струва, че тая работа не е много редна. Неприкосновеност на личната кореспонденция? Права на човека? Демокрация? Свобода? Зачитане на човешката личност? Няма такова нещо. Ние се намираме в България. В страната, в която няма държава. В страната, управявана не от закона, а по телефона. В страната, управлявана от един вулгарен убиец – Бойко Борисов. И от неговата ПП (Звучи като политическа проститутка, ама не е. Политическа партия е. Макар че според мен да няма никаква разлика между едното и другото.) ГЕРБ, наречена още ГРОБ. Приятели, твърде е възможно и друг от вас да ми е писал, да не е получил отговор и да е решил, че проявявам високомерие или нещо подобно. Казах ви как стоят нещата, вие нататък сами преценявайте. Не само в моите пощи, в пощите на всеки от вас е възможно да бръкнат нечии мръсни ръчички. Само че главичките, управляващи ръчичките не знаят едно. Срокът на Мръсното време изтича. Каквото и да означава това.



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 3003951
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930