Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.02.2012 17:00 - Хилъри и започващата война с Русия
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 14669 Коментари: 19 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Пълният текст с илюстрацията в сайта ми:
http://eltimir.ucoz.ru/
„А вий, вий сте демократи” – би възкликнал Христо Ботев, ако днес беше жив. Защото почват събития, от които поне на мен ми настръхват косите. Въпреки, че не съм от страхливите. Почнаха ли САЩ и Изсраел война с Русия в същия ден, в който Хилъри Клинтън пристигна в България? И дали именно тази война не е истинската причина вампирката да е у нас?

Прецеденти много. Организирането на военни нападения с цел предизвикване на голям военен конфликт е стара американска традиция. Да си припомним само Пърл Харбър и Тонкинския инцидент. Ама сега руското посолство са го нападнали сирийци – ще кажете. Знам ги тези „сирийци”. С американски или изсраелски паспорти и със звездата на Давид върху гърдите. А пък като се сетя, че именно евреи, а не либийци убиха Муамар Кадафи, поне за мен нещата стават съвсем прозрачни.

Ще следим събитията. Аз ще ги следя с тревога. Не обичам войните и безсмисленото проливане на човешка кръв. Дано всичко се размине. Все пак Русия не е Ирак, нито Либия. Демократите ще ги следят с радост. Въпрос на морални ценности. Ето оригиналното съобщение. Нямам време и сили да го превеждам:

Сирийцы захватили посольство России в Ливии

Около двухсот сирийцев ворвались в посольство России в ливийской столице Триполи. Об этом сообщает Agence France-Presse.

Нападавшие подняли над резиденцией российского посла флаг сирийской оппозиции. Толпа скандировала антироссийские лозунги в знак поддержки резолюции Совбеза ООН по Сирии, которую Россия и Китай заблокировали накануне.

При этом, как заявил представитель Сирийского национального совета (одного из координирующих органов оппозиции), никакого насилия по отношению к сотрудникам российского посольства не было.



Тагове:   война,   Иран,   Сирия,   Либия,   хилъри,


Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eltimir - Лента на новините
05.02.2012 18:03
Заместник шефа на иранската Революционна гвардия Хосейн Салами е заявил, че Иран ще атакува всяка една страна, от територията на чиято ще бъде нанесен удар срещу Иран. Припомням, че България влиза в обсега на иранските ракети. Някой да попита военачалника на българската несъществуваща армия Плевеллиев какво мисли по въпроса? Или пък всезнаещият Бойко Б да ни осведоми?
цитирай
2. monarchism - Всяка държава, започваща война с ...
05.02.2012 20:11
Всяка държава, започваща война с Унтерменшия (Русия), е достойна за уважение.
Ако САЩ направи това (което изобщо не ми се вярва с тези политици начело), за света има бъдеще.
цитирай
3. eltimir - Странно
05.02.2012 20:33
monarchism написа:
Всяка държава, започваща война с Унтерменшия (Русия), е достойна за уважение.
Ако САЩ направи това (което изобщо не ми се вярва с тези политици начело), за света има бъдеще.

Ако аз изляза с подобно прохитлеристко изявление, още на следващия ден ще ме арестуват с обвинение по чл. 108 от НК. Случвало ми се е, та знам. Странно защо теб не те закачат. Само че сега въпросът е дали ще я има или няма да я има България, а не дали ще угодим на краварите, тоест на каубоите или няма да им угодим.
Ти не си монархист. Ти си само един полицейски провокатор.
цитирай
4. eltimir - Ще въведа цензура
05.02.2012 23:57
Провокаторите почнаха да си показват рогцата и май ще се наложи да въведа цензура. Засега само ги трия, но ако станат много нахални и това ще направя. Въвеждам предварителен преглед на коментарите и толкова.
Налагат се обаче още няколко думи. Всичките тези антируснаци пропускат една изключително важна подробност. В Руската федерация живеят над 20 милиона Волжски и Кавказки българи. А те искат ние да воюваме срещу тях и да ги убиваме. Как да го разбирам? Един от тези провокатори, използващ същата терминология като на коментара, който току-що изтрих си бе регистрирал сайта на турски сървър. Та почвам много да се чудя. Мразят Русия и това някак могат да го обяснят. Защо обаче обичат Турция? И защо тези уж българи никога никъде нищо лошо не са написали за циганите, примерно? Бълват гнусни клевети, но ако по някакъв начин разкриеш тяхната самоличнос или пък недай Боже да изнесеш тяхна снимка, почват да реват на умряло.
цитирай
5. eltimir - Цензура
06.02.2012 00:18
Ще лягам, а не искам до сутринта нормалните читатели да четат тук всякакви гадости. Въведох модерация, пък после ще видим. Само си мисля нещо. Защо никой от тези "правдолюбци и антикомунисти" не възрази, когато публикувах конкретни и категорични доказателства за бившия зам. министър на МВР от правителството на ГЕРБ за съучастието му в тероризъм. При това същият тоя навремето беше районен шеф на ДС. А сега, когато се обявявам срещу една убийствена за България война почват с плюнките. Впрочем един от тях навсякъде бе оцвъкал Интернет с претенциите си, че България трябва да се разпростре от Будапеща до Москва. Абе, ние нашата си територия от цигани не можем да опазим, ама ще тръгнем да превземаме Москва. За Източна Тракия обаче нито дума. Та всеки сам може да си направи изводите.
цитирай
6. apostapostoloff - Почна, почна войната-
06.02.2012 07:55
имало вече над 200 000 убити. И за това са виновни онези гадове от ДС и БКП!
цитирай
7. eltimir - Апостоле
06.02.2012 08:20
apostapostoloff написа:
имало вече над 200 000 убити. И за това са виновни онези гадове от ДС и БКП!

Добре, че погледнах кой си, иначе щях да ти изтрия коментара. Ама я да те питам тебе ти от кога стана циганче, от кога ти почерне дупето? Нали до вчера беше антикомунист, бе, Постолье? Не помниш ли кога работехме заедно при Гелеменов? А той, ако не ме лъжат паметта и личният ми архив издаваше и вестник "Антикомунист". Ами помниш ли Постолье кога се напи, взе револвера и тръгна кьор кьотук през София до СУ-то, щот си имал прозрение, че ще убият шефа и ти трябва да го спасяваш. Ей, с теб поне се знаем, нека не си правим номера взаимно. Става ли така? Немам нищо против, бъди си велик астролог. Апостол Апостолов, личен астролог на "самия" Сергей Станишев. Но не пред мен. Аз не съм нито Сер, нито гей, нито имам амбициите да ставам някакъв шеф.
цитирай
8. demonwind - Няма война срещу
06.02.2012 10:29
най-огромната държава в света, която да е спечелена. Тук обаче в наши дни се намесва и фактора Китай с най-огромната армия в света. Индия също. Събрани заедно, Китай и Индия са кажи-речи половината свят. А като прибавим и военната мощ на Русия, един евентуален Азиатски съюз ще стане факторът, който ще управлява света в близките години. Всъщност съюзът може би ще е Евразиатски, тъй като вече дори германците са ходили да просят пари от китайците, защото за съжаление се вижда краят на ЕС (поне като такъв, какъвто го познаваме). Отделно от това, почти целия ЕС, дори Германия в това число, зависи енергийно от Русия (която пък стана едноличен лидер в добива на петрол). Иран според мен няма да бъде нападнат, освен ако някои определени кръгове не искат ядрен апокалипсис (Иран ПРИТЕЖАВА ядрено оръжие, само не знам дали нашите дупедавци го знаят или вярват сляпо на кукловодите си) - което също не е изключено, при условие, че под земята са изкопани вече цели подземни колонии, оборудвани с всичко необходимо за живота на поне две поколения. Само че тук отново прозира чудовищния егоизъм - бункерите ще ги спасят, ще спасят и децата им. А после? Най-страшните радиоактивни елементи имат период на полуразпад от по няколкостотин хиляди години. Или вече може би са си набелязали някоя планета за колонизиране? Много въпроси, на които имам странното усещане, че отговорът ще дойде твърде скоро. От самата Земя...

Поздрави!
цитирай
9. eltimir - Копирах го
06.02.2012 11:08
demonwind, копирах твоя коментар в сайта си:
http://eltimir.ucoz.ru/
В последния материал, озаглавен "Нашите спасители". Вярвам, че заслужава да се запази, а на мракобесническите български сървъри не вярвам.
цитирай
10. demonwind - 9. eltimir
06.02.2012 11:15
Добре си направил, като ми остане време задължително ще посетя сайта ти :)

Поздрави!
цитирай
11. eltimir - Вярвам, че ще ти хареса
06.02.2012 11:23
demonwind написа:
Добре си направил, като ми остане време задължително ще посетя сайта ти :)

Поздрави!

Благодаря за поздравите. Ще се радвам поне да погледнеш за какво става дума. Това смотано блогче е между другото и само когато ми остане време.
цитирай
12. demonwind - Влязох в сайта ти
06.02.2012 11:32
и ще чета с интерес, аз понеже пиша само от работата и затова си кисна само тук, но определено твоя сайт ще си го сложа за вкъщи, където си чета на спокойствие :)
цитирай
13. eltimir - Благодаря
06.02.2012 11:37
demonwind написа:
и ще чета с интерес, аз понеже пиша само от работата и затова си кисна само тук, но определено твоя сайт ще си го сложа за вкъщи, където си чета на спокойствие :)

Благодаря за оценката. Към сайта има и фотогалерия, където съм поставил уникални неща. Уникални, защото не ми е известно друг да ги има. И защото съм ги сканирал на моя скенер и няма как друг да ги е пуснал преди мен. Отнася се най-вече до Съпротивата преди 1989 годзина. Но не до сегашната измислена, фризирана, напудрена "съпротива", а истинската, автентичната. Те заради това службите толкова беснеят срещу мен и постоянно ми пращат разни агентчета провокаторчета. Ама да се сърдят на себе си и на акъла си, доколкото го имат. Като ме докараха до положение от нищо вече да не ми пука, сега сатаната да им е на помощ. Казвам сатаната, защото те отрекоха Бога и им остана единствено дявола.
цитирай
14. apostapostoloff - Аз лично не те знам, ама
06.02.2012 11:40
по всичко личи, че си откачен. Ама не идеш да се удавиш, ами си седнал да клеветиш хората. Защото аз не пия и никога не съм имал револвер. А за Гелеменов съм чел само във вестниците. Не взимай наркотици като пишеш, защото най- накрая и близките ти ще те надушат и ще те наврат в лудницата.

Че си лъжец, става ясно от правописа ти. Такъв неграмотен простак никога няма да бъде нает за работа във вестник.
цитирай
15. becksss - eltimir
06.02.2012 12:50
В крайна сметка ще стане това, което трябва да стане - така че, и да се вайкаш, и да вдигаш врява - все тая. Никой няма да те чуе. Хората са толкова самовглъбени в животите си, че едва ли им е до световни конспирации и войни.
От друга страна, има логика да възникне световен конфликт - историята го е доказала многократно. Когато яйцето опре до гъза, идват революциите, които пък са последвани от нов световен ред и нови лидери. Така че - нищо ново под Слънцето.
В настоящия момент мисля, че една повсеместна война би била дори полезна - не за друго, ами да се позачисти човечеството, че май много станахме - 7 милиарда са си сериозна цифра и мани това, ами всеки един от тия 7 милиарда иска да яде поне два пъти на ден. Много сволоч, много нещо се навъди през последните десетилетия.
Така че, аз съм твърдо ЗА Третата Световна Война.
цитирай
16. eltimir - Любо
06.02.2012 13:06
apostapostoloff написа:
по всичко личи, че си откачен. Ама не идеш да се удавиш, ами си седнал да клеветиш хората. Защото аз не пия и никога не съм имал револвер. А за Гелеменов съм чел само във вестниците. Не взимай наркотици като пишеш, защото най- накрая и близките ти ще те надушат и ще те наврат в лудницата.

Че си лъжец, става ясно от правописа ти. Такъв неграмотен простак никога няма да бъде нает за работа във вестник.

Ами да питаме Любо Захариев, зетя на Владо Свинтила. Нали той ни беше главен редактор. Доколкото знам сега работи в СКАТ. Жалко, че Венци Кацарски не е вече между живите. Той щеше непременно да разкаже как за пореден път е успял да те надпие. Хайде да не разправям за банкетите в "Хавана", които шефа редовно правеше и всички ние бяхме там. А на теб ти казах, Апостоле. Не биваше да идваш тук и да се опитваш да ме захапваш, след като ме познаваш. Това с наркотиците и другите ти шашкънии просто няма как да мине. Прекалено много хора ме познават. Е, и аз понякога си позволявам някоя и друга чашка, ама не чак толкова редовно като теб. Поне някога беше така. Сега откъде да знам, може би пък наистина да си спрял пиенето. То какви ли не чудеса стават на тоя свят.
цитирай
17. becksss - Елтимире,
06.02.2012 13:12
ти сега за Третата световна ли ще говориш или за отношенията си с Апостолов? Давай да нищим световните въпроси сега.
цитирай
18. eltimir - До becksss
06.02.2012 13:15
Щом Апостол идва тук, в тоя блог, значи работата наистина почва да става интересна и според мен си заслужава да си поговорим. Пък и ми е забавно, все пак стари колеги бяхме навремето. И никога за нищо не сме се карали. А на всичко отгоре цял живот съм писал каквото съм си искал.
цитирай
19. eltimir - Разбирам
06.02.2012 14:46
От постъпващите коментари, които трия, за да не замърсяват блога научавам, че написаното от мен на някои им бърка някъде. Предполагах го. Но си мислех, че след като са защитници на педерасите и на еднополовата противоестествена любов това ще им хареса. А защо мисля, че те са такива? Вижте сами:
http://grigorsimov.blog.bg/politika/2012/02/04/uj-tolerantnost-a-v-uchilishtata-nasila-natrapvat-na-decata-.895900
Разбирам, че написаното от мен не се харесва на демократи, на педераси, на комунисти и на цялата тая измет. Но не съжалявам, че го написах. На мен също не ми харесва онова, което тази измет върши с България и с българския народ. Така че чувствата ни са взаимни.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 3003400
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930