Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2013 12:37 - Гласът на умиращите
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 11411 Коментари: 21 Гласове:
4

Последна промяна: 27.01.2013 13:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Вчера бях на лекар. Отлагах почти месец, но болките станаха нетърпими. Лекарят ми е стар приятел, пари за прегледа не ми взе. Но думите му  не прозвучаха утешително. Шест месеца, ако имам късмет. Изследвания, които не мога да си позволя. Евентуално лечение, което също не мога да си позволя. Лошо, нали? Защо лошо? Всъщност това е чудесно!
Вече изобщо не ми пука нито от Боклук Бойко Борисов, нито от така наречената държава, нито от когото и да било. Шест месеца! Прекрасно! За тези шест месеца Елтимир ще ви разкаже игричката майчина, боклуци боклучави! Аз съм Елтимир от Тертерите и не се предавам!
Бойко, боклук такъв, ти си на ход. Ако, разбира се можеш да ходиш. Щот досега съм видял, че можеш само да се изхождаш. Или вече си се изхоходил в гащичките? Ще те скъсам, нищожество! Ти ми предизвика болестта, редно е да ти го върна.



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nedovolen - водата
27.01.2013 19:04
Че е боклук Бойко, боклук е. Няма съмнение. И че не му пука за нас - потвърждение. Какво е едно от нещата, които да правим - да мислим за нашето съхранение. А още едно, просто, но изпитано и доказано - да пием повече вода. Втози смисъл, ето ви цитат:

"Бях развалина, но се излекувах с ... вода."




Никога не съм вярвал в нетрадиционната медицина, но се случи така, че се излекувах точно по този начин. Предлагам на вниманието на читателите ви лечение с водна терапия, която помага на организма сам да се лекува, т.е. да подобрява функциите на болните органи.
В началото на март 2004 г. ми дадоха книгата “Тялото жадува за вода”, чието мото е: “Ти не си болен, а си жаден”. Авторът, доктор Батманжелидж, в края на 80-те години открива метод на лечение на човешкия организъм, който възстановява жизнените функции на тялото и неговите органи.

За интересуващите се, е лесно. Просто пишеш в лентичката за търсене - ТЯЛОТО ЖАДУВА ЗА ВОДА. И намираш всичко останало.
цитирай
2. kostas - И аз ще те подкрепя с дух !! Прегледай ПРАНА ЛЕЧЕНИЕТО помага да осъзнаеш вътрешната енергия и да се самолекуваш
28.01.2013 11:44
казал съм сбогом на лекарите!!! Успех .
цитирай
3. uran - Диагнозата
29.01.2013 14:05
Каква е? Рак ли е?
цитирай
4. eltimir - може би
29.01.2013 23:53
uran написа:
Каква е? Рак ли е?

Поне доктора така ми каза. Е, ще имам някой й и друг месец да полодувам. Най-готиното е, че гадовете гадни няма как да ме дадат под съд като пиша против тях.
цитирай
5. uran - Ето ти лекарството
30.01.2013 12:45
За 6 месеца имам доста излекувани от рак, доказано с медицински изследвания, които не мога да публикувам, поради факта, че хората искат спокойствие.
И така, рецептата:
От магазина взимаш Джинджифил на прах. Това е подправка и струва 20-25 ст. пакетчето, което е 5 грама.
Трябва ти и един буркан мед, но не е задължително, може и с нещо друго, като кисело мляко, плодов сок или дори чиста вода. Важното е да приемеш дозата джинджифил, който е парлив на вкус, но не като люта чушка, търпи се.
Алгоритъмът е следния. През първите 48 часа, на всеки два часа денонощно, се приемат по половин чаена лъжичка джинджифил, смесен с нещо, което го прави по-лесен за гълтане. След това се продължава още 60 дни,като се взема същата доза, сутрин, обед и вечер. Подобрението е фрапиращо бързо.
Действай, това работи без грешка. Това е радиестезична рецепта, а аз съм радиестезист.
Успех.
цитирай
6. nedovolen - нищо подобно
30.01.2013 16:19
Елтимир няма нищо болно. Нито рак, нито далак. Елтимир има нещо друго - не съм доктор да направя диагноза. Е, Господ да го поживи.
цитирай
7. nedovolen - рак
30.01.2013 21:11
Дори и да е рак. Даже в много напреднала фаза. Трябва да се направят няколко прости стъпки и ... рака го няма. Не е като да изстреляш дискавъри, союзи, или други подобни. Но, това е за интересуващите се.

ПП - и аз съм болен от рак, но това не ме интересува. Значи, го нямам.
цитирай
8. travell - с риск да съм банален:
30.01.2013 21:12
Ей Човек, не се предавай, не ходи по лекари...
цитирай
9. uran - Дори и да е рак. Даже в много напре...
31.01.2013 11:00
nedovolen написа:
Дори и да е рак. Даже в много напреднала фаза. Трябва да се направят няколко прости стъпки и ... рака го няма. Не е като да изстреляш дискавъри, союзи, или други подобни. Но, това е за интересуващите се.

ПП - и аз съм болен от рак, но това не ме интересува. Значи, го нямам.


Усещам, че психиката ти не е наред, ама за това рецепта нямам. Сори.
цитирай
10. nedovolen - uran
01.02.2013 11:21
За психиката ми усети, но това, което исках да кажа с няколко изречения - соу сори.
Нищо лошо и хубав ден.
цитирай
11. nedovolen - Ето и още нещо...
01.02.2013 11:51
http://cerwenawodaspasenieto.com/page.php?id=21

http://blogzaserioznihora.blogspot.com/2012/04/blog-post_04.html

http://www.iskri.net/zefira/articles.php?lng=bg&pg=114
цитирай
12. uran - Моето уважение......
01.02.2013 20:25
но гъбичните образувания са следствие, а не причина. Причината е вирус, който уврежда митохондиите на клетите. Митохондриите са генератор на електричество, чрез което клетката функционита и обменя информация с целия организъм, а също получава информация от мозъка. Клетка с уредена митохондрия, за да оцелее, се налага да промени метаболизма си и за целта започва да функционира, като гъбичка живеща в анаеробна среда. В една ракова клетка винаги има раков вирус, който поддържа процеса и не позволява на митохондрията да възобнови електрическия си потенциал. Когато раковата вълна, бъде подтисната с подходящо растение, като джинджифила, чиято вълна е със същата дължина, като на раковия вирус, той не получава информация от КОСМОСА, как да функционира и той умира. Това е все едно на човек да бъде прекъснат каналът му с Висши Аз. Когато раковия вирус умре, митохондрията, започва да функционира, но клетката вече не може да се върне, към аеробен начин на живот, в резултат на което се самоубива, смалявайки се до нулата. Според мен, лечението със сода, може и да помага, но не отстранява истинската причина. Раковия вирус, все още е в тялото и е въпрос на време, процесът да се повтори. Лечението, което ви предлагам е уникално бързодействащо и лесно за приложение, като изключвам първите 48 часа, през които приемът е на всеки два часа. Как ви се струва за 72 часа, туморния маркер на човек с рак на простатата от 140 единици, да спадне на 0,13, а той отново да започне да ходи. Разкарвали са го в две лаборатории, защото са мислели, че грешат, но навсякъде резултатът е бил 0,13 единици, което си е здрав човек.
цитирай
13. ivangrozni - ЕЛТИуМИРа
02.02.2013 11:34
ХАЙДЕ, КАКТО РЕЧЕ ЕЛТИуМИРа...
Казах ти да се качиш над Манастира Зелин и от второто кладенче да се напиеш с вода, ама като не си упорит а само инат напий се с водКа като казак и почвай да мреш... цък, цък - Язък!
http://www.slovo.bg/showwork.php3?AuID=6&WorkID=11373&Level=1
цитирай
14. nedovolen - Много благодаря
02.02.2013 13:14
Много благодаря за информациятя,uran. Чел съм "Лечението на всички болести", ЛЕКЪТ ЗА ВСИЧКИ ВИДОВЕ РАК от Хулда Кларк и др. в тази посока. Доста, освен традиционната медицина. Например - "Водата лекува, лекарствата убиват
Лечение на всички болести чрез пиене на вода", д-р Ф. Батманжелидж."Ти не си болен, ти си жаден" е в основата на книгата.
Инересна е и ГЕРМАНСКА НОВА МЕДИЦИНА,Д-р Рике Герд Хамер.
Важното, според мен е, че всички болести са победени. По един, или друг начин, които водят до едно - 95% от организмите са енергия, 5% материя.
А Властелините се мъчат как да сведат света до "златния" милиард, даже до половин такъв. За това има болести, глад и мизерия. А всичко най-общо си зависи от нас.

Препоръчвал съм много от това, което съм прочел, на близки и познати, но рядко някой иска да скъса със смъртоносните медии, реклами и лекарства.
А рецептата с джинджифила я препоръчах на лекар, приятел на мой приятел, с рак на простата. Дано я изпълни, ще подам обратна информация.
цитирай
15. eltimir - Друго
02.02.2013 13:52
Кольо, ще направя друго. Ще отида на моето Светилище и ще призова Покровителя си, Ериг Кан. Там са се случвали чудеса. На два пъти са идвали сърнички при мен и са ми близали ръцете. А сърната е страхливо животно. И двата пъти ги погалих по главичките и те си тръгваха. Това беше наистина чудо.Млади сърни с малки рогца, няма да ги забравя. И други чудеса се случиха. Там ще отида, само Ериг Кан може да помогне.
цитирай
16. zryncho - започвай уринотерапия. ще се из...
03.02.2013 11:33
започвай уринотерапия. ще се изцериш за нула време. и вегетарианство
цитирай
17. eltimir - Не
03.02.2013 12:06
Не, ще отида на едно древно светилище. Там ми се случваха чудеса. Сърнички са идвали да ми ближат ръцете. Погалвах ги по главата, целувах ги и те си отиваха. Това беше невероятно. Толкова страхливо животно да идва при мен само. Но аз не бих наранил сърна никога, толкова са красиви! И като те погледнат с тези големи очи... По-скоро бих убил човек, който иска да убие сърна. И сега ще се случи чудо, знам. Това място е специално.
цитирай
18. ivangrozni - ХАЙДЕ, КАКТО РЕЧЕ БАБА ЯНА...
05.02.2013 05:26
- Уроки, синко! Уроки, майка! На лошите уроки си налетял, ами да вземеш да идеш на самодивското кладенче в Усойната. Иди там, вържи червено конче на вършините, плисни се три пъти с водица по челото и три пъти речи: «От ляв човек дошло, да иде в лява гора, дето растат леви клони и леви пръти, леви прът и леви дъбе, дето се ражда ляв дивеч и стърчат леви камъни; ако е дошло от ляв мъж, да му падне лява страна, ако е дошло от лява жена, да й падне лява буза.» Речеш ли го, като с ръка ще ти го отнеме от челото света майка Богородичка. Ще ти светне пред очите и ще забравиш, че е било някога.
Нали е неверник чичо Манчо, нищичко не й рекъл. Извил глава на другата страна, изсумтял като вол, когато го коват, и туй му било приказката.
цитирай
19. nedovolen - Тертер
06.02.2013 20:26
Иди до Светилището. Но пий вода, по три литра. С 1,5 гр./л каменна сол. И после пак ще си поговорим.
цитирай
20. eltimir - Смешно
07.02.2013 11:59
Да, смешно е. Боклуците мълчат и не ми отговарят. А написаното от мен е престъпление по Наказателен кодекс. Защо не реагират боклуците боклучави? Хайде, аз съм един беззащитен човек, който трудно става от леглото даже. Що не дойдат великите герои да ме арестуват?
Ще ви кажа. Защото те вече са известени. Преди малко получих писмо от Биробиджан. И те вече знаят. Айде сега да го видим боклука гаден Бойко! Той вече се опозори. Един боклук срещу един Тертер. Айде, нали са много силни. Нали убиха Чакъра за нищо боклуците гадни. Да дойдат и да убият Елтимир. Ако им стиска.
цитирай
21. nedovolen - Биробиджан
08.02.2013 11:06
Биробиджан е град и административен център на Еврейската автономна област, Русия, разположен на Транссибирската железница, в близост до китайската граница и е дом на Биробиджанската синагога и еврейската религиозна общност Еврейската автономна област.
от Уикипедия
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 3006381
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930