Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.02.2013 13:55 - Тайните свършиха
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 4488 Коментари: 8 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Така. Една тайна престана да бъде съвсем тайна. България отново ще се управлява от Владетелски род, от Тертерите. Но защо ли всички мълчат? Нека кажат, че съм луд, или че бълнувам. Не казват. Защото ги е страх, и защото знаят, че казвам истината.
Да, България ще се възроди, няма да загине. Още през 14 век Раньо Неро го е казал, като е назовал поименно Владетелския род. После и други са го писали. От вчера го пиша едно към едно. И всички млъкнаха. Няма да стане съвсем скоро. Наследникът е още малък. Но ще се случи. После България ще бъде рядко населена, но без евреи, цигани и всякаква сган. Всички те, мръсната чуждородна сган или ще се махнат, или ще бъдат изтребени като бесни псета, каквито са и всъщност. Ще бъде Българска България! Вярвайте в България и нека Тангра повярва във вас!
Има още няколко тайни, които според обстоятелствата мога и да разкрия.
Написах го в БЛИЦ. Отговор още няма и не очаквам да има. Но да го знаете:
"Къде сте, бе, коментатори боклучави демокраДични? Нещо да ми кажете? Не смеете, защото сте боклуци. А аз може всякакъв да съм, но все пак съм Тертер и никога не падам на колене и никога не се моля! Запомнете го, боклуци. Дори когато ме боли непоносимо, аз не хленча, а се изпълвам с желание за бран срещу боклуците и срещу цялата еврейска и хазарска сган. Накрая Победители ще бъдем ние, Тертерите, Владетелите на България, законните Владетели. А вас, боклуци ще ви изтребим до един. Аз ще умра, но има Наследник и той ще ви избие. До един!"

Някои от вас ще доживеят да видят една България без евреи, без цигани и без всякаква сган. Времето наближава. Вярвайте в България и нека Тангра вярва във вас!



Гласувай:
4



1. eltimir - Въпрос
05.02.2013 14:43
Един скромен въпрос. Евреите ни пречат да живеем като хора. А защо ние да искаме евреите изобщо да живеят и да ги има на белия свят?
цитирай
2. zzz65 - Един скромен въпрос. Евреите ни ...
05.02.2013 16:00
eltimir написа:
Един скромен въпрос. Евреите ни пречат да живеем като хора. А защо ние да искаме евреите изобщо да живеят и да ги има на белия свят?

насилието води след себе си насилие .с какво ти пречат еврейте???
цитирай
3. eltimir - Отговор
05.02.2013 17:59
Евреите се стремят да предизвикат моята смърт. Значи за да остана жив, трябва да умрат те. А аз искам да остана жив. Няма друг начин. Трябва да умрат те, евреите. Те го искат, не аз. Аз просто искам да живея.
цитирай
4. zzz65 - Евреите се стремят да предизвикат ...
07.02.2013 09:58
eltimir написа:
Евреите се стремят да предизвикат моята смърт. Значи за да остана жив, трябва да умрат те. А аз искам да остана жив. Няма друг начин. Трябва да умрат те, евреите. Те го искат, не аз. Аз просто искам да живея.

зашо си въобразяваш ,че някой би искал смъртта ти??
цитирай
5. savchev - По въпроса за Евреите
08.02.2013 17:19
Изгони ги Христос от храма,
защото казваха все: "НЯМА!"
Трябват ми кабели намотъчни 1,2 мм около 4-5 кг, за да направя ТЕСЛА траф-а, а успея ли с този траф, нататък става много по-лесно за получаване на HHO (Brown Gaz) - така ще можете да се топлите с много по-малки сметки за ток.
За двуетажна къща с общ размер 200 м^2 разгъната площ. 2 -5 лв /10 дена за ток и вода. температурната разлика е 18 градуса - денонощна работа нон-стоп+готвене.
цитирай
6. nedovolen - Повтори
08.02.2013 21:56
го още веднаж, не за евреите, те са ясни - за Браун-газа. Но по-подробно. И ако искаш кинти, нали знаеш къде са?
цитирай
7. eltimir - Не им ги ща!
09.02.2013 19:14
nedovolen написа:
го още веднаж, не за евреите, те са ясни - за Браун-газа. Но по-подробно. И ако искаш кинти, нали знаеш къде са?

Не им ща кинтите, Кольо! Техните еврейски кинти не ги ща. Знам, че биха ме затрупали със злато да им кажа някои неща, но аз на евреи няма да сътруднича. Познаваш ме и това, което написа беше малко излишно.
цитирай
8. shtaparov - Името Тертер не е "куманск...
11.02.2013 08:48
Името Тертер не е "куманско",за каквото ни го набутаха комунистите,а древно- Българско- то произлиза от името Тертел (Тервел),а куманите са бивши Кимери сиреч бивши Българи. Но евреи в България е имало още преди V век- казал го е Захарий Ритор,както и Аспаруховият брат Алцек,който е свидетелствал в Италия,
че част от дедите на Българите са приели християнско кръщене лично от десницата на св.апостол Андрей!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 3005446
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930