Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.02.2013 09:14 - За цигарите и не само за тях
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 2803 Коментари: 5 Гласове:
1

Последна промяна: 05.02.2013 09:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
"Гответе списъците, гответе списъците!" - Александър Харчиков.
Да, ние вече готвим тези списъци. И никой, попаднал в тези списъци няма да се отърве. Отнася се и до сегашния главен Боклук Бойко Борисов.
В БЛИЦ излезе съобщение:
Един от най-активните в похода на провинциални бунтари към столицата срещу забраната за тютюнопушене в заведенията бе атрактивният “брадър” Бат Нидялко. Той бе направил плакат за заведението си с надпис “Пушенето разрешено!” “Аз не съм пушач, но съм толерантен към избора на хората да пушат. Като собственик на клуб пък знам какви са щетите от забраната - заведенията са празни, освобождава се персонал – хората остават на улицата. В малкия град няма и алтернатива за работа!..”

Това каза ямболският трибун, който бе направил и плакат с името на клуба си “Суета” с надпис “Пушенето разрешено!”

Ямболията бе най-аплодираният в звездната компания от пушачи и толерантни към пушачите като Андрей Слабаков, Мария Илиева, Зуека, Мария Игнатова и др.

Хубаво, сега да видим някои коментари.
Елтимир
(анонимен)
4 февруари 2013,
23:48
отговори

Достойна позиция, хареса ми. Кой е тоя Боклук Бойко да ми дава наклон на оная работа? Кой е тоя да ми казва как да живея и дали да пуша или да не пуша? Комунист, милиционер, агент на службите, убиец и крадец. Това е Боклук Бойко Борисов. Значи може в болницата да ми откажат изследвания и лечение, защото нямам пари да си платя, а те ще ми казват, че са загрижени за моето здраве? Баси лицемерните идиоти! Ей, боклук, аз не мога вече да поемам твърда храна, а твоите болници отказват да ме лекуват. А ти ще ми говориш, нищожество гадно, че си загрижено за моето здраве? Бах ти мамата комунистическа еврейска! Трябва все някой да му го каже на Боклука. Стига с това лицемерие. Стига с лъжите и измамите демократически. Тук историята е друга и да си я кажат гадовете гадни. Нека да ме изправят пред съд за тези думи и аз ще им изправя косите с моите думи. Аз съм Елтимир от Тертерите и от нищо не се плаша.
Да, нашето правителство не е наше, а еврейско. И то работи за унищожението на българския народ. Но на тая работа иде край. Тертерите се връщат, Бокклук Бойко. Аз ще умра, но има кой да ме смени. Родът Тертер отново ще властва, а вие, нищожества гадни до един ще умрете.

image image image Оценка
-4 +0

6. България
(анонимен)
5 февруари 2013,
03:29
отговори

Пушенето винаги е било разрешено, щом е разрешено да се купуват цигари както алкохола!
Пиари за клубове не ни трябват.Ние сме тези които решаваме къде да пушим и кои заведения да ползваме.Не на дрогата, на лесните пари, на тези дето тровят българския народ с камиони на велможи през митницата от десетилетия!
Хич не ме интересуват клубовете и чалгите ви, където си искам ще пуша, а вие пари ще ми давате да идвам да ви слушам агиитацията ви за чалги,аман от фаршиви грозно пеещи проститутки! То и скъпа цигара да не си изхабиш за тея циганки!
Навсякъде да забранят това пушене, най- добре,ако има клиенти значи там ГДБОП да търсят дрога!
Епа така си е!Ако не затворят всички клубове,
значи сичко е корупция,па то е ясно...

image image image Оценка
-0 +0
7. Елтимир
(анонимен)
5 февруари 2013,
08:07
отговори

До коментар [#6] от България

Съгласен съм, но с някои забележки. Има разни скромни заведения, особено по селата. Там и музика не се пуска. Ходят предимно хора на възраст. Да пийнат по чашка-две и да си кажат някоя приказка. Да ги наречем място за срещи на стари приятели, едно от малкото им развлечения в тоя окаян живот. И сега какво? Боклуците и това им отнеха. И друго. Ужасявам се като гледам какво пушат някои хора. С тези акцизи и непоносими цени, а после със забраната на фишеците, за някои стана страшно. Оня ден видях един съученик. Не бяхме се виждали повече от 30 години и едва се познахме. Поканих го вкъщи, на по чаша вино и да си поприказваме. Той извади наистина ужасни цигари. Правени с вестник и тъпкани с отвратителен качак. Такива хора се тровят, те биват убивани от боклуците демократични. А някои не могат да не пушат, станало е зависимост. Дава ли си някой боклук сметка, че става дума за стотици хиляди българи? Това засяга най-вече селата, а именно селата са демографският резерв на всяка една нация. В добавка на тези села им пускат озверели цигански орди да ги разоряват. На това идва край, а за боклуците - комунисти, демократи и всякаква еврейска измет тоя път пощада няма да има. Хитлер ще им се стори светец. След омразата, която предизвикаха това е неизбежно.

image image image Оценка
-0 +0
8. Елтимир
(анонимен)
5 февруари 2013,
09:04
отговори

Та да си дойдем на приказката. Каква картинка наблюдаваме? Отровни храни и отровни напитки, дори безалкохолните са отровни. Добив на шистов газ, от който водата в чешмите почва да гори, щом поднесеш клечка кибрит към нея. Непрекъснато обедняване на народа и прекомерно забогатяване на боклуците. Промяна на демографската карта. Циганите са оставени безнаказано да вилнеят. Американски самолети, които непрекъснато ни ръсят с всякакви отрови и пръскат всякакви болестотворни бацили. Медицина, която престана да бъде медицина. Подмяна на българската култура, която се превърна в антикултура. Нищо от гореизброеното не прави впечатление на боклуците, на тях само цигарите им пречат. Айде, бе, демократична сган такава, от комунистически произход. Шайка бандити, командвани от безчовечни евреи. Поне аз никога няма да се огъна и никога няма да се примиря. Ако не друго, поне пример за непримиримост ще дам.
Положението е такова, че или ние ще унищожим тези "деца на дявола", както ги нарече Христос, или ще им позволим те нас да унищожат. А това бостанско плашило Бойко Борисов, тоя боклук е просто един криминален престъпник. Убил невинно момиче, защото нейният приятел му свил някакви пари на крадеца гаден. Ей, хора, не виждате ли, че нас ни управляват бандити и убийци? Не виждате ли, че нито правителството, нито Народното събрание вече не са български? Евреи, турци, цигани, извратеняци педераси и всякаква сган. Но там българи няма. Това не ви ли тревожи? А за цигарите се хванали боклуците боклучави!
На всичко това ще дойде край. Ще настъпи време, когато цялата тая сган или ще напусне България, или ще умре. Това е била Земята на Българите и пак ще бъде! Аз не вярвам, аз знам. Жалко, че много още изпитания ни очакват. Самата Земя Българска ще ви даде урок, боклуци. И тя вече не може да ви търпи. На вашата юдокрация ще дойде край. Ние ще пребъдем, а вас няма да ви има!




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eltimir - До непушачите
05.02.2013 09:46
Да, на някои пушенето не се харесва. Но това ли е главният проблем на България? Нас ни унищожават физически като народ. Те, демократи, комунисти и евреи с помощта на цигани и на всякаква криминална човекоподобна сган ни ликвидират. Някой да протестира? Нека някой като мен най-после да нарече нещата с истинските им имена. Хайде сега да ги видя демократичните педераси и всякакви извратени типове дали дори ще се опитат нещо да кажат! Няма да кажат, защото са се осрали отвсякъде. Доведоха ме до състояние, при което едно излизане до магазина отсреща ми изглежда като подвиг. Ами отсега нататък с какво ще ме уплашат гадовете гадни? Еврейски подлоги, убийци на своя народ! Ще ми се да доживея и да видя как ви избиват. Защото тоя ден ще дойде и няма да е далеч. Страданието на българския народ достигна своя предел.
цитирай
2. eltimir - Забравих
05.02.2013 09:58
Забравих за психотрониката. Хайде, нека боклуците от ДАНС да арестуват групите психотронни убийци, изпращани от ГРУ и от Мосад. Конкретни имена дадох, даже снимки пуснах. Изтриха ми сайтовете, където ги бях публикувал. Еврейската фирма ucoz.ru ги изтри. Но иначе мълчат като името на руския президент. Същия, на когото майка му е еврейка - Путин. Защо мълчат боклуците? Тези групи вече умъртвиха стотици невинни, нищо неподозиращи българи. С един от тях аз се справих. Димитър Асенов Радев, бивш любовник на Дарина Павлова и близък приятел на Георги Първанов. Заплаши, че ще ме убие и моят Покровител го наказа със страшна болест. Рязаха го из болниците парче по парче, докато вече нямаше какво да режат. Останалите от групата ЛЕМС обаче продължават да убиват. Хайде, някой да каже нещо по въпроса! Пак ще замълчат боклуците. Защото са боклуци.
цитирай
3. kostadin - Само антефамини могат да се вземат ...
05.02.2013 10:01
Само антефамини могат да се вземат навсякъде .Нима не разбираш ,че този закон дава възможности за развиване на нов корупционен бизнес от митниците до заведенията
цитирай
4. nedovolen - Джоко
05.02.2013 20:11
На 30,01,2013 по Канал 3 в предаването Часът на другата България, с тема за тютюно пушенето, участва и Джоко Росич. Свързах и го попитах, като легенда какво прави при Б. Томалевски. Последният ме прекъсна. Останалото вижте:
http://kanal3.bg/?v=10639
цитирай
5. uran - Целта!
09.02.2013 20:18
Каква е скритата цел на забраната за пушене? Някой да се е замислял?
Ето я скритата цел.
Беше създаден проблем, следва реакция, но скритото решение са електронните цигари, които са истинска ОТРОВА.
Електронните цигари са изключително вредни. Те са 90% антифриз! Даваха по телевизията за момиче, което отказало цигарите и си купило електронна цигара. След един месец, при направени изследвания, се оказало, че капацитетът на белите и дробове е намалял с цели 60%. За повече информация от вредата на електронните цигари, потърсете в гугъла.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 2996652
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031