Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.02.2013 19:27 - Росен е арестуван заради протест!
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 14854 Коментари: 24 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ето ви поредното безумие на боклуците боклучави на боклука Бойко Борисов:
Копирам направо от тук:
http://www.voininatangra.org/modules/ipboard/index.php?showtopic=3541&st=0&#entry45085
При днешните протести срещу ЕВН във Варна е задържан наш съратник в ареста на Първо РПУ, където на първо време ще бъде за 24 часа. Казва се Росен и повечето от нас го познават. Хвърлял е срещу еничарите (полицаите), по-тежки предмети от яйца, което ние напълно акламираме и одобряваме.

Най-вероятно този видоклип, показва неговото залавяне
http://www.youtube.com/watch?v=ZsBuk2OT5kc

Има две възможности да му се помогне:

1. Да се организира протест пред Първо РПУ във Варна от всички, които искат да го подкрепят.

2. Да му се намери по-добър адвокат от неговия, който твърди, че положението му не било розово. Това за мене не е адвокат.

3. Третият вариант мога да споделя само на Лични съобщения.
(Коментар на варналия)

"Еййй,хора България се събуди!
Уплашихме управляващата мафия!
Във Варна се събрахме над 3000 човека,за около 2 часа и половина блокирахме движението в центъра на Варна и за около половин час Аспарухов мост,замеряхме сградата на "Енергопро" със яйца и беше счупено стъклото на вратата.Боко вижда се и края на твойта! Помияр и боклук!!! "
https://www.facebook.com/photo.php?v=379385...&type=2&theater

Велики! Реплика от протестант: "Колко чифути още ще ми докарате тука бе? Колко чифути...? Боклуци! Всеки месец ходят да бият глава в Стената на Плача, тия педераси долни".

Време е за антиеврейско въстание в България - сеч и смърт за всеки рязан, а всички от политическата олигархия са рязани! Ако не са рязани в долната, са рязани в горната глава!
В клипа не можах да го разпозная, но ако е същият Росен, за когото си мисля, той е мой приятел. Идвали са ни на гости с жена си тук, в Ботевград. Това своеволие на варненските полицаи няма да остане безнаказано! Росен е един изключително културен, уравновесен и сдържан човек. За да му дойде и на него до гуша, значи чашата е преляла. Не можем да допуснем тоя лъчезарен Човек и Българин да бъде погубен заради изгодата на Изсраел!
Йордан_13:
Росене, Елтимир е с теб!

За същия Росен става въпрос. Лично жена му, ми се обади.
Елтимир:
Мамка им и гадове мръсни! Те не разбраха ли, че им идва края? Сега всички ние трябва да застанем на страната на Росен, а боклуците да вървят на бунището. Където им е мястото. Дари, ще измъкнем Росен. С вас съм! А боклуците накрая ще направят това, което прави вятърът! Тоя човек е идвал в дома ми като приятел и аз няма да се откажа! Вашата мамица, копелета, боклучави, ГРОБарски! Ние всички ще въстанем, но вашата няма да я бъде! Или Росен на свобода, или 100 ГРОБари в гроба. Да дойдат и да ме арестуват за тези думи боклуците боклучави! Тези копелета шибани заслужават само смърт и нищо друго!



Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dobronameren - Вижте какво е написал този Елтимир
10.02.2013 20:01
"Мамка им и гадове мръсни! Те не разбраха ли, че им идва края? Сега всички ние трябва да застанем на страната на Росен, а боклуците да вървят на бунището. Където им е мястото. Дари, ще измъкнем Росен. С вас съм! А боклуците накрая ще направят това, което прави вятърът! Тоя човек е идвал в дома ми като приятел и аз няма да се откажа! Вашата мамица, копелета, боклучави, ГРОБарски! Ние всички ще въстанем, но вашата няма да я бъде! Или Росен на свобода, или 100 ГРОБари в гроба. Да дойдат и да ме арестуват за тези думи боклуците боклучави! Тези копелета шибани заслужават само смърт и нищо друго!"
Това е алтернативата на управлението на ГЕРБ, което ни предлага БСП. Гледайте ги, слушайте ги и преценявайте - трябва ли да се поверява власт на такива убийци?!
цитирай
2. eltimir - Мамка им!
10.02.2013 21:51
Мамицата им смрадлива еврейска! Арестували са Росен не заради конкретни действия. А по искане на еврейски организации. Защото е човек с име и авторитет и би могъл да поведе след себе си много хора. Значи те ще ни пращат тройни сметки за ток, да плащаме и заради смрадливите мангали, които не плащат, а ние нямаме право да протестираме! Техната мамичка мръсна еврейска! Те предизвикват гняв, който ще ги погуби.
цитирай
3. terteria - Срещу цялата политическа сган!
10.02.2013 22:15
Значи ако някой не е съгласен с ГРОБ, то това автоматично означава, че е привърженик на другата престъпна групировка БСП. Каква логика ГРОБарска, еврейска!!!
цитирай
4. dobronameren - До terteria и до eltimir
11.02.2013 06:08
В началото към terteria:
Каква логика наистина! Щом някой не мисли като теб, то той е сган (и трябва да бъде убит, допълва eltimir.) Виж, аз не призовавам за твоето убийство. Само съветвам другите, на които предстои да избират, да те четат и да мислят върху същността на написаното от теб. Какво лошо има тук? И какво общо имат тук евреите?
Останалото го приеми като моя мисловна конструкция - закачка. Кой беше против евреите? - Хитлер. Кои искаха да си поделят Европа? - Сталин и Хитлер. Кой днес иска да убива евреите първо? - ти си един техен представител. Кои днес искат властта в България на всяка цена, дори с цената на убийствата на другите? - комунисти и националисти. Кой загуби войната горещата и студената? - те. Кой губи днешната "война"? Какво лошо има в това да ти бъде припомняна историята? Що не мислиш с предназначената за това част от тялото си?
И към eltimir:
Твоят приятел Росен е счупил с камък стъклото на обществена сграда. Какво неправилно има в това действие на органите на властта? И отбележи - тази власт, която ти искаш да "убиеш" - заради това? - го е пуснала след половин час от ареста. Без последствия! ТОВА пък АЗ НЕ ХАРЕСВАМ! Ще очаквам с нетърпение следващ твой постинг в който да допишеш историята на твоя приятел хулиган. какво е му е направила властта сегашната.
И приеми една моя мисловна конструкция - закачка. Мангалите не плащат ток далеко преди идването на ГЕРБ във властта. И не "гробарите", а ти ги наричаш смрадливи и не искаш да плащаш заради тях. Вие мятате снежни топки и камъни, но не срещу тях. Защо? Онзи ден протестираха "майките" - сто на брой - които имат 58 седмици платен отпуск по майчинство, докато френските майки имат 15. Защо? Утре ще протестират "земеделци" за пари и ще изкарат трактори на стойност по-голяма от забавените пари.
Вдругиден ще протестират "пенсионери" от телевизия СКАТ и ней подобните... Защо? Защото Станишев каза, че правителството на ГЕРБ трябва да бъде свалено от власт с ТАКИВА средства. Какво ще допълниш?
цитирай
5. eltimir - Проблемът
11.02.2013 08:01
Нещата са съвсем различни. Нито съм комунист, нито съм хитлерист. Напротив. Лежал съм в затвора за антикомунистическа пропаганда. А в книгата ми "Човеко, стани!" има цели две глави, в които разобличавам Хитлер. Проблемът не е в това, че са са евреи. С удоволствие слушам песните на Розенбаум и шифутинский, например. Нямам нищо против и срещу геният Айнщайн. От каква раса и етнос са, това за мен е без значение. Проблемът е в това, което те извършиха с нас. Росен е бил прав. Значи те могат да ти вземат двойни и тройни сметки за онова, което реално си консумирал, а ти нямаш право да протестираш, така ли? Значи на мен ми казват, че ми остават някакви шест месеца, а аз не мога да си позволя дори изследвания, да не говорим за лечение. Именно поради еврейската политика спрямо Българите. И да ги обичам, и да не ги проклинам, и да не ги псувам? Е, тая няма да стане. На колене няма да им падна и няма да им се моля на изродите евреи!
Да, не са само ГРОБ-арите. От години вече пиша, че между официално признатите партии няма разлика. Че всичките те са еднакви. Дойде време, когато трябва да избираме кой да живее. Защото ножът вече опря до кокъла. Или те, или ние. Друго май не ни остана. Или те нас ще ни унищожат до крак, или ние тях ще изтребим. Ще се радвам, ако някой може да ми посочи алтернатива.
цитирай
6. eltimir - Сега е особено важно да не стоим б...
11.02.2013 08:37
Сега е особено важно да не стоим безучастни, а да демонстрираме солидарност и съпричастност. Някога Борис Слуцкий написа, цитирам по памет и по смисъл: "И в този грохот (от протести), аз ще добавя ропота свой!" Така е. Немощният ропот на стотици хиляди хора ще се превърне в мощен грохот!
Не спирайте да протестирате срещу ареста на Росен, не се отказвайте. Накрая те ще отстъпят, ГРОБ-арите мръсни! Случаят се следи и хората не са безучастни. Те знаят, че случилото се засяга всички нас, до един. Без никакво изключение. Сега е времето да превърнем интереса в мощен всенароден протест. Поне такова е моето мнение.
цитирай
7. eltimir - Така е
11.02.2013 08:42
terteria написа:
Значи ако някой не е съгласен с ГРОБ, то това автоматично означава, че е привърженик на другата престъпна групировка БСП. Каква логика ГРОБарска, еврейска!!!

Бях в Старозагорския затвор за антикомунистическа пропаганда. Кум ми беше Илия Минев. Бяхме близки приятели с мнозина видни антикомунисти - Едуард Генов, Стефан Вълков... С един от последните останали живи, Григор Симов и досега си ходим на гости, когато имаме възможност. За мен не могат да кажат, че съм комунист, нито пък привърженик на БСП. Но те всичките са еднакви. ГРОБ, БСП, НДСВ, СДС и всякаквите там отрепки, обявили се за "политическа класа". Те всичките са от едно и също комунистическо котило, а днес покорно слугуват на евреите. Това е истината, от която никой не може да избяга.
цитирай
8. анонимен - kakvo novo
11.02.2013 09:08
Samo едно еврейче във форума? Направо са се заоуснали! Във Варна отдавна са заграбили каквото са могли!

А ти, приятелю, не се ядосвай - това е от доста години. Просто казвай истината и всичко ще е добре. Няма мърдане, когато хората разберат, че евреите си правят хляб с детска славянска кръв и си го раздават по сърдинка, няма как да ги убедиш, че евреите са добри.

По настоящем няма българска телевизия - всичко от до е евреи. Евреи са и собствениците, служителите, та даже и 90% от гостите.
Няма български банки...
няма ...

Ние бяхме публикували материал за това как да ги разпознаваме - по ушите, косите и друго. Ще я публикуваме отново тук сега я има в evreite.blog.ru, evreite.blogspot.com! Гледайте ин ушите, имената, средата в която се движат - разпознавайте ги и помнете - те НЕ ВИ МИСЛЯТ ДОБРОТО!
цитирай
9. forest - Не затъвате във воня , приятели
11.02.2013 09:41
Само да се ориентирате--злобата Ви срещу какво и срещу кой е. Кога в България е имало по-добро правителство , с компетентни министри--ЛИЛИ ПАВЛОВА , ДЕЛЯН , ВЕЖДИ , ДОНЧЕВ ,МИРОСЛАВ , ДЯНКОВ ,ЦВЕТАНОВ,ФАНДЪКОВА , КРИСТАЛИНА.----БОЙКО ИМА ДВЕ ГЕНЕРАЛСКИ ЗВЕЗДИ , МЕЖДУН.НАГРАДИ ЗА БОРБА С ПРЕСТЪПНОСТТА , ДОКТОР НА НАУКИТЕ , УСПЕШЕН КМЕТ , ПРИЕТ ОТЛИЧНО И В СВЕТА И ОТ НОРМАЛНИТЕ ХОРА У НАС.......... А ПРЕДИ ТЯХ...--Спомнете се кога и кой съсипа земеделието , промишлеността , банките ....А-- разбойническа приватизация , кредитни милионеризаменките ,орг.престъпност и пр.-------И КОЛКО ХУБАВИ И ПРАВИЛНИ НЕЩА СЕ ПРАВЯТ СЕГА...ИМАТЕ ЛИ СЪРЦА , СЕМЕЙСТВА ТА ПИШЕТЕ ТАКИВА ГНУСОТИИ..
цитирай
10. eltimir - Малко факти
11.02.2013 10:30
Всички те, официалните партии са от едно и също комунистическо котило, поставило се сега в служба на проклетите евреи. Григор Симов, една легенда от антикомунистическата Съпротива гледа крави, а вегетира в мизерия. Друга легенда, Марин Манолов. Участник в бунта, при който политическите през 1969 година превземат Старозагорския затвор и той мизерства. Аз също не съм от случайните. Кум ми беше Илия Минев, да не си разправям биографията. Ама сега нямам с какво да си платя даже изследванията, да не говорим за лечение. А мой приятел лекар ми казва, че ми оставали 6 месеца. Как да не ги проклинам боклуците от ГРОБ и как да не ги псувам? Мамицата им мръсна! Ще си направя шахидски колан и като дойде денят, ще отида и ще избия колкото може повече от тях. Мръсни комунистически копелета, мръсни еврейски подлоги! Омраза ли, злоба ли? Не! Бликаща ненавист, това те заслужиха и това получават.
цитирай
11. rumen221 - МИЛИЦИОНЕРСКА ПРОВОКАЦИЯ...!!!
11.02.2013 10:58
ТОНА СЪВСЕМ ЯВНО Е ПРОВОКАЦИЯ...!!!

ХОРА - БДЕТЕ...!!!

"...Велики! Реплика от протестант: "Колко чифути още ще ми докарате тука бе? Колко чифути...? Боклуци! Всеки месец ходят да бият глава в Стената на Плача, тия педераси долни".

Време е за антиеврейско въстание в България - сеч и смърт за всеки рязан, а всички от политическата олигархия са рязани!..."

ТОВА Е ГЕРБАДЖИЙСКА ПРОВОКАЦИЯ...!!!
цитирай
12. eltimir - Не е
11.02.2013 11:02
Не е ГРОБ-арска провокация. Познавам лично Росен. Да го пускат ГРОБ-арите мръсни, гадни еврейски подлоги. Щото ще им се стъжни!
цитирай
13. eltimir - Истината
11.02.2013 11:28
Онова, което знам от твърде надежден източник е, че Росен е арестуван по искане на някаква еврейска организация. Имали били специални съображения, гадовете! Да, те са гадове, защото само при тях името Гад е собствено име.
Ей, чифути гадни Не можете да ни арестувате всичките. Но ние на вас верицата ще ви разкатаем! Сега трябва да искаме обяснения за ареста на Росен и признание под чий натиск е осъществен той. Пък после ще видим. Според зависи. Но първото и задължително условие, е Росен да бъде освободен незабавно. А пък на евреите тоя път им е бана мамицата чифутска! Те ще ми арестуват приятелите заради справедливи протести, гадовете гадни! Да дойдат и да ме арестуват и мен! Аз съм солидарен с Росен и съм съпричастен към неговата съдба. Брат брата в беда не оставя, така да знаят мръсниците!
цитирай
14. eltimir - Към евреите
11.02.2013 12:30
Значи така. Когато мангалите смрадливи организират бунтове и крещят "Смърт за българите!", за тях няма арести. А сега ще арестуват един българин защото е протестирал срещу трикратно завишените сметки за ток? Е, тоя път минахте всички граници, чифути долни! Никога няма да се примиря с вас! Никога. И докато има дори един евреин на българска територия, докато поне един евреин стъпва върху свещенната Българска земя, аз няма да се примиря! Вие сте изметта на планетата Земя и вървете на майната си! При вашата Мадам, която вече умря. А ние, Българите ще живеем по свой закон, без еврейски наставления. Ясно ли ви е, бе боклуци такива?
Никого не ангажирам с моето мнение, то си е мое лично мнение, да дойдат и да ме арестуват, ако им стиска на боклуците. В такова положение съм, че вече от нищо не ми пука. Най-малкото от миризливите противни евреи!
цитирай
15. forest - ХОРА , БЪДЕТЕ РАЗУМНИ
11.02.2013 16:47
ИЗЛЕЗТЕ НА РАЗХОДКА , КАЖЕТЕ СИ С НЯКОЛКО ЧОВЕКА ДОБЪР ДЕН...ИДЕТЕ И НА ЦЪРКВА ...ГАРАНТИРАНО---ЩЕ ВИДИТЕ , ЧЕ ИМА МНОГО ХУБАВИ НЕЩА..--АЗ ИЗРАСНАХ С КРЪПКИ , В КЪЩИ НЯМАХМЕ ВОДА , ОТНАЧАЛО И ТОК--ИМАШЕ БЪЛХИ И СИРОМАШИЯ.---НО ХОРАТА НЕ СЕ ЖАЛВАХА ТОЛКОВА..--ГЕРБ РАБОТЯТ ДОБРЕ ,ЗАСЛУЖАВАТ УВАЖЕНИЕ --КАТО ГИ ХУЛИТЕ ,ВСЕ ЕДНО ДА ЗАПЛЮЕШ ЧОВЕК , КОЙТО ТИ Е ПОМОГНАЛ В БЕДА..ПОМИСЛЕТЕ ДОБРЕ......С ПОЗДРАВИ...
цитирай
16. eltimir - ИЗЛЕЗТЕ НА РАЗХОДКА, КАЖЕТЕ СИ С ...
11.02.2013 17:04
forest написа:
ИЗЛЕЗТЕ НА РАЗХОДКА , КАЖЕТЕ СИ С НЯКОЛКО ЧОВЕКА ДОБЪР ДЕН...ИДЕТЕ И НА ЦЪРКВА ...ГАРАНТИРАНО---ЩЕ ВИДИТЕ , ЧЕ ИМА МНОГО ХУБАВИ НЕЩА..--АЗ ИЗРАСНАХ С КРЪПКИ , В КЪЩИ НЯМАХМЕ ВОДА , ОТНАЧАЛО И ТОК--ИМАШЕ БЪЛХИ И СИРОМАШИЯ.---НО ХОРАТА НЕ СЕ ЖАЛВАХА ТОЛКОВА..--ГЕРБ РАБОТЯТ ДОБРЕ ,ЗАСЛУЖАВАТ УВАЖЕНИЕ --КАТО ГИ ХУЛИТЕ ,ВСЕ ЕДНО ДА ЗАПЛЮЕШ ЧОВЕК , КОЙТО ТИ Е ПОМОГНАЛ В БЕДА..ПОМИСЛЕТЕ ДОБРЕ......С ПОЗДРАВИ...

Може би... Но ако отидеш да си купиш хляб и ти кажат: "Още левче за зелена енергия и още за незнам какво си", как би се почувствал? Ами ако ти кажат, че, ако не се лекуваш, ти остават шест месеца, а ти нямаш пари за лечение? Дори за пълни изследвания нямаш пари. Знаеш ли, че не мога да поемам твърда храна от поне две седмици, карам на мляко и сокове, когато изобщо ги има. А тая така наречена "държава" дори не иска и да знае за мен. И това е перфектната политика на ГЕРБ? ГРОБ са това, и само гроб ще заслужат.
цитирай
17. eltimir - Селянин съм
11.02.2013 17:11
Да, селянин съм и не се срамувам Родителите ми бяха селски учители. От Кърджалийското село Щерна, до Ботевградските села. Навсякъде бях с тях. По квартири. Но сега стана страшно и ние сме длъжни дъ въстанем, за да оцелее народа ни! Особено такива като мен, които вече няма какво да губят. Ние требва да унищожим ГРОБ, за да не ни натика тая гадна партия в гроба. А не само ГРОБ, от тая така наречена "държава" нищо не съм получил, все едно ме няма. Тая "държава" не ми помага в беда, а ме игнорира. Значи аз съм длъжен докато дишам да работя за нейното затриване.
цитирай
18. bulgarianland - БЕЗ ЗНАЦИ НА КОЛАТА
11.02.2013 17:14
Каква е тази частна полицейска кола!!! ТОВА Е САМО В БЪЛГАРИЯ. БЕЗ ЗНАЦИ НА КОЛАТА е нарушение на правата на човека. Изпарте иск веднага. ТРЯБВА ДА СЕ СПРЕ ТАЗИ ПРАКТИКА В БГ. ЧАСТНИ КОЛИ МАФИЯ.
цитирай
19. eltimir - Ей!
11.02.2013 17:51
Ей, лъжец! Преди малко си писах с жена му. Още не е пуснат. А ти казваш: "И отбележи - тази власт, която ти искаш да "убиеш" - заради това? - го е пуснала след половин час от ареста. Без последствия! ТОВА пък АЗ НЕ ХАРЕСВАМ! Ще очаквам с нетърпение следващ твой постинг в"
Вашата мамица мръсна еврейска лъжлива! Срещу вас тръгва Тертер, пък ако можете устойте на удара.
цитирай
20. dobronameren - пак ще повторя
11.02.2013 18:58
Такава злоба съм виждал само у комунистите. Ония, като на Красимир Премянов баща му, като Лев Главинчев, като Газдов и Ръжгева, като... от времето когато светът не можеше да им се противопостави да убиват. И днес, когато Светът не им позволя да стрелят: Такива като Мая Манолова, Волен Сидеров, Сергей Станишев, Руменовците Овчаров и Петков, Михаил Миков, Радев, Солаков, Енчев и Касабов от СКАТ, Ива Николова и двамата й сравнително млади ко-водещи от NBT... И вие блогърите от BLOG.BG, които плашите, че ще стреляте, ако... Ако какво? Ама погледнете се, нямате идеи - продадохте ги, нямате привърженици - "народът" затуй ви се вижда, че спи, нямате пари да си вържете гащите, а "световна революция" ви се привижда...
Обещавам си повече да не се връзвам на тъпите ви "съображения". Ще разказвам за тях, ще разкривам безполезността и безпомощността на делата ви, ще ви се подигравам открито, пишейки за ожълтелите ви гащи от напъните да промените Света. Но дотук. оставям ви сами на себе си да си говорите.
цитирай
21. tomcat2 - ДЕГЕНЕРАТ, ПОДЧОВЕК, СВИНЧОК, ...
11.02.2013 19:12
ДЕГЕНЕРАТ ,ПОДЧОВЕК,СВИНЧОК, ИЗМЕТ БОЙКО !
цитирай
22. ok3223 - Значи таз гад
11.02.2013 19:34
добронамерена е гербер и ЧЕНГЕ.
И не се гнуси "добронамерено" да лъже.
Да, да, гробарите вън от властта и България.
Да живей освободената
от мутрогените ГЕРБЕРАСТИ И БОКО ТИКВАТА ...
СВОБОДНА БЪЛГАРИЯЯЯ ...
цитирай
23. forest - Момче , ориентирай се .Сигурен съм че компаса ти е грешен..Проблема си е твой
11.02.2013 20:44
ok3223 написа:
добронамерена е гербер и ЧЕНГЕ.
И не се гнуси "добронамерено" да лъже.
Да, да, гробарите вън от властта и България.
Да живей освободената
от мутрогените ГЕРБЕРАСТИ И БОКО ТИКВАТА ...
СВОБОДНА БЪЛГАРИЯЯЯ ...

цитирай
24. nedovolen - Росен
11.02.2013 23:46
Прочетох различни мнения, които са общо взето /което няма нищо общо с общо взетото!/ в една посока. Росен има нужда от подкрепа. Не гледам телевизия и от тук научих за протеста. Какво, ако е счупил стъкло с яйце - "терминатор", ако ще и с камък да е. Какво от това? То и оня Октай щеше с такова на Доган, но какво от това. Важното е протеста. А дали ще бъде квалифицирано от Системата ни за съдене на правия като дребно, или едро хулиганство, какво от това? Като не съм доволен, протестирам, под каквато и да е форма.
Аз пък, за незначителна разлика от eltimir, преди Старозагорския, бях в Седмо отделение на Софийския, но не за замеряне на "Тато" с яйца, а само с думички. Е, и за това след почти десет мандата от замерването, псевдонима ми си е такъв. Пък кой както го разбере. Дансующите - да.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 3003750
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930