Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2013 19:34 - Разговор за психотрониката
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 1559 Коментари: 2 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image Тяхната цел е да се настанят в нашите мозъци, в нашето съзнание. И да ръководят всяко наше действие и движение. Нашата цел е да бъдем свободни хора.
Пуснах този текст на един сайт, те го закриха. Сайта закриха. Пуснах го във втори сайт, те и него закриха. Но за мен това е важен и съществен текст и ще го пусна на още сто места, ако трябва. Ето ви оригиналната версия без никакви промени:

Политическите статии и коментари засега можете да търсите на:

http://tangra.ucoz.ru/

Докато не закрият и този сайт. А дотогава ние ще търсим подходящ сървър, намиращ се на територията на подходяща страна, откъдето да продължим да ви информираме за всичко, което според нас си заслужава да се знае.

През 2007 година в сайта на Движение „Воини на Тангра” се проведе интересен спор. Позволявам си да препечатам част от спора. Предварително ще кажа, че PARADOX и ЛЕМС накрая се оказаха част от една и съща група. Тук обаче PARADOX казва много истини и дава ценни наставления. Нямал е друг избор. Неговата цел беше на всяка цена да спечели доверието ми. Да ме накара да повярвам, че е на моя страна, че е мой приятел и враг на Силвия. И аз, глупакът се подведох, повярвах. Докато не видях с очите си как добродушни и честни, но наивни хора биват превърнати в послушни зли зомбита. Докато не получих тяхното собствено признание, че са едно цяло.

Според мен цитираните откъси са ценни. Те са лично преживян от мен опит, и аз искам да го споделя с вас. Искрено ми се ще да вярвам, че все някой ще съумее да извлече ценни за себе си знания, и че поне част от споделеното ще му бъде от полза.

Да, предишният сайт, в който беше извадена на показ много информация за психотрониката беше унищожен. Информацията остана. И ще продължава да бъде разпространявана. Ако не тук, то в някой друг сайт, на друг сървър, и ако трябва, намиращ се в друга страна. Ръкописите не горят и Знанието не умира. Разговорът трябва да продължи и ще продължи. Защото се отнася до живота ни. До живота на всички нас. Без никакво изключение.

Елтимир Публикувано на: Mar 22 2007, 03:09 PM 

Да няма недоразумения. Силвия или някой друг от групата ЛЕМС ми писа, че ми остава по-малко от година живот, и че последните минути от живота ми щели да бъдат ужасни. Вероятно ще го отрече, но аз да си го напиша, да се знае.По-интересно е какво е породило интереса на ГРУ към нас и персонално към мен. Шефът на КГБ в Балашиха каза, че в Хелиопол искали да ми изследват мозъка. Щели да го нарежат на филийки и нещо да търсят. Наскоро ми се подметна, че пак ГРУ искали да ми правят ДНК анализ. Хубаво, де. Като искат, да го направят. Ама да си платят, а не да ми излизат с тъпи номера, на които не се хващам. В края, когато си мислят, че всичко е опечено, аз взема, че избягам. Казах им да спрат с терора и после да седнем и да поговорим като хора. Вижда им се трудно. Е, сега, когато няколко агенти бяха разкрити и отписани да видим дали ще им е по-лесно.Силвия е била преводачка на Виссарион, секретарка на Золотов, значи не е случайна. В присъствието на доста свидетели тя ми заяви, че съм първият и единствен неин провал. В КГБ ми казаха, че съм първият и единствен, успял да избяга от такава база на ГРУ. Абе това ГРУ що не вземат да го закрият, щом такива като мен селянчета ги провалят. 

PARADOX Публикувано на: Mar 22 2007, 03:16 PM 

И аз съм за това да не се банн-ва ЛЕМС...

Така ще си я държим под око...!!

Ако някой смята, че му въздейства негативно по някакъв начин да ми пише на ЛС...

Един съвет към всички....

Ако видите тройни повторения, трийте...

Не и разрешавайте неуместно да ползва големи букви... 

взех си бележка, PARADOX - погледнете последните ми мнения от днес тук: няма нито една кавичка или главна буква (освен обръщението към Вас, което копирам от сайта). плюс това редактирам изреченията си така, че да не се получават и трикратните повторения. малко се бавя с тия неща, но щом предизвикват страх у някого - си заслужава усилието да го правя.и нещо за Ваш личен размисъл, PARADOX: може ли да се хване светлината? а топлината, а радостта? а да се държи неуловимото?

успех Ви желая!

и обич!

За ваше сведение ЛЕМС светлината може да се хване...!!!!!

От 20 години НАСА има лаборатория в която ловят неутрино...

Хората отдавна замразяват светлината и я забавят до 37 км/ч в лабораторни условия...

Ще потърся едно много интересно клипче по-въпроса..!! На него се вижда как велосипедист изпреварва лазерен лъч....!!!Преди 2 години австралийски учени телепортираха фотон, до колкото знам вече има успешни опити и с органична материя...!!!

Драга ми ЛЕМС, всяка енергия може да се улови, като се промени състоянието и формата и...!!! Какво според вас е пламъка...?!!! Не е ли уловена и после освободена енергия..?!!! Не ме връщайте в началния курс по химия и физика с подобни наивни въпроси...!!! 

PARADOX Публикувано на: Mar 22 2007, 03:35 PM 

QUOTE (ЛЕМС @ Mar 22 2007, 01:37 PM)

QUOTE (PARADOX @ Mar 22 2007, 01:13 AM)

СМЯТАШ ЛИ, ЧЕ СИ ДОРАСЛА ДА ВИДИШ РЕДА В ХАОСА..?!!!

отчасти - да: имам база за сравнение, прилично ниво на познаваемост и висока

работоспособност.отчасти - не: не ми е подвластно да преподреждам `разхвърляното` от небрежни самовлюбени недорасляци. 

Проявата на ниска култура е признак на слабост...!!!

До този момент не съм си позволил да ви окачествявам по какъвто и да е повод....!! Ще ви помоля да направите същото..!!! В противен случай, въпросния "самовлюбен недорасляк", по случайност може да "отключи" някоя неприятна по-това време на годината алергия, а с тази наша спешна помощ, това може да се окаже фатално...

И още нещо...!!! За "степен на познаваемост" може да се говори за числата от тото-то, метеорологичните прогнози, гледането на кафе, на боб и т.н....При някои хора, обаче не се налага да се гадае (познава), защото на тези хора им се казва...!!! Тези хора не познават...!!! ТЕ ЗНАЯТ...!!! А вие ЛЕМС, не сте от тях... Най-голямата ви заблуда е, че бъркате психологията с магията (изкуството да се борави с енергийни потоци и полета) Вярвате в нещо което е прекалено младо и произхождащо от човека ЛЕМС...!!! 

PARADOX Публикувано на: Mar 22 2007, 03:49 PM 

Напълно съм съгласен с теб...!!! Още с появата си в този сайт, започнах да пиша за това, на което всички много се издразниха (незнам защо)..?!!! Сега вече на някой започна да им "просветва"...!!! Когато посетих Елтимир, видях една сянка...!!! Това е останало от него... Насила задържа духа си в изнемощялото си тяло... Мога да го повдигна с едната си ръка... Стопен е...!!! За съжаление и той вече иска да си тръгва... Прекалено е уморен... Аз нямаше да издържа и на половината от това което се бълва върху него... Опитвам се да построя огледало, но не  мога да го фокусирам...

А що се отнася до ЛЕМС, тя скоро ще се "опари" и ще се откаже завинаги... За нея няма друг избор, освен ако не е камикадзе... Проблема на Колобъра е на много по-висше ниво... Съмнявам се друг, освен някой от СЪВЕТА да може да му помогне...!!! 




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. podvodni - Подводни
08.03.2013 00:21
Сайта е блокиран!
цитирай
2. eltimir - Знам
08.03.2013 01:29
podvodni написа:
Сайта е блокиран!

Направих нов сайт:
http://eltimir.ovo.bg/
Руските евреи ми съсипаха доста труд, но ще си платят с лихвите за всичко!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 2996250
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031