Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.03.2013 22:37 - Личният живот на пси убийците
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 1370 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 09.03.2013 22:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Това е пръстенът, с който тя е насочвала своя смъртоносен сигнал към жертвите си. Държал съм го в ръцете си. Пръстен от 24 каратово злато, с гравирани грифони и рубин в средата. Един съвършен смъртоносен уред.

Не, не казвам, че Силвия Мирчева е била последната любовница на Радев. Напротив. Тя може всякаква да е, но й прави чест, че е стояла с него да края. До един мъж с отрязани крака, гърчещ се от болки в очакване на следващата ампутация. Една страдаша жена, стоаща до край до гърчещи се в нечовешки мъки мъж.

Но нека не забравяме и друго. Колко невинни душици лежат на тяхната несъществуваща съвест? „Тя беше нашата Светлина в живота ни, а вече я няма!” – ми писа един баща, чиято невинна дъщеря те бяха погубили. Да, тези групи убиха едно нищо неподозиращо лъчезарно момиче, защото носеше в себе си импулса на Бъдещето. И не само него.
Не знам. Не мога да го обясня. никога не съм виждал това детенце, но няма ден да не мисля за него.  Няма нощ да не го сънувам. И всеки път то е в образа или на дъщеря ми, или на внучето ми. Всеки ден това детенце ми се явява в облика на съществата, за които без колебание их дал живота си. И всеки път се събуждам от ужас. Едва ли е случайно.
Те много такива деца убиха. Нищо неподозиращи български дечица. Принесени в жертва на еврейската алчност, също като дечицата от Батак. Димитър Радев си отиде в мъки, но да си признаем, в заслужени мъки. Силвия Мирчева бе с него докрай, но защо? Може би защото съзнаваше и собствената си вина? Може би защото самата тя бе майка на две дъщери и не искаше и тях да застигне същата участ? Не знам. Но знам, че участта на жертвите ще застигне потомството на палачите. Макар те днес нищо да не подозират и да се наслаждават на невиждано охолство. Имам снимки и мога да го докажа.

Силвия, чий живот ти е по-скъп? Твоят или на твоите деца? Проговори ти, да не проговоря аз. Аз искам сама спася живота на невинните. И ако две невинни жертви, като твоите дъщери си отидат, за да бъде спасен животът на десетки, аз ще го направя. Знаеш, че съм готов да го направя. Времето на финалната битка дойде.




Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 2996766
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031