Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2013 13:27 - Да продължим с агентурата
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 1642 Коментари: 0 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Сега да видим втория мизерник - Иво Инджев. Написа срещу мен статия " Елтимир vs Иво Инджев – истерията на анонимника срещу един журналист". Какъв анонимник, бе? Давам си трите имена, точния си домашен адрес и снимки, които ти публикуваш. Това си е жива клевета, ама със съдилища не ми се занимава. Да, Иво Инджев е един лъжец и клеветник. Потвърждавам думите си.
Преди това ми прати ченгетата от ГДБОП с обвинението, че съм му заплашил живота. А самият той ме цитира: "Е, са ви скъсах задника на сичките. С факти, аргументи, доказателства много, много снимки в личния ми сайт. Вече съм на години и не ми се занимава да вземам моя адвокат с фамилия Калашников. Нито другаря Макаров, нито господата мистър Смит и мистър Уесън. Просто ще ви скъсам задниците с аргументи и факты, клепари смотани!"
Някой да намира някаква физическа заплаха? От ГДБОП отказали да се занимават и предали жалбата на ботевградската полиция. Когато ме разпитваха половината управление се събра и се подиграваха с Инджев. А като продиктувах на дознателя да пише, че Инджев е агент на ДС, той ми каза, че такова обвинение е подсъдно. Да, ама са излезли конкретни данни, от това няма мърдане. Да, Иво Инджев е агент на ДС, а аз през същото време бях политически затворник в Старозагорския затвор.
Тоя тип сега са го активирали срещу мен, като почти го бях забравил. Вярно, понякога съм малко рязък. Животът никога не ме е глезил и нямам навика да цепя басма никому. Та откъде тръгна конфликта ни с Инджев? Отново от проблема с циганите. Той ги защитаваше, а когато му направих забележка, той отговори с водопад от гадни епитети и плюнки, без дори да знае кой съм. Е, как да не му скъсаш задника на такъв? Позволил си е известна редакция на написаното от мен, но истината все пак лъсва за мислещите.
Нека Иво Инджев си каже откъде идва всичкия му бяс срещу един автентичен и доказан атникомунист като мен, пък после може още да си поговорим.



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 2996747
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031