Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2013 10:27 - Защо пускам всичко наведнъж?
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 2462 Коментари: 6 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
По две причини.
Първата е, че над личния ми сайт http://eltimir.ovo.bg/ има наложена някаква частична блокада. Доста хора ми се оплакаха, че не могат да влизат. Вярвам им. Докато в eltimir.ucoz.ru, който евреите изтиха имаше с хиляди посещения на ден, в новия ми сайт са едва десетки. Та реших трудът ми да не отиде напразно и да пусна нещата и тук. Все пак доста труд хврлих по тези текстове и не ми се иска да се изгубят ей така.
Втората пичина е, че нямам време. Идва един момент на физическа поносимост, след който вече няма накъде. Жена ми е трети месец в болница, аз съм безработен и отникъде нищо. Е, имам още едно разтворимо бульонче, ама това е последното. Януари нещо ми стана с хранопровода и оттогава не мога да поемам почти никакви твърди храни. Мляко, плодове и бульончета. Та не знам докога ще ми стигнат силите и реших докато още мга, да поработя. Пък който оцени, оцени. Това мога, това правя. Други и това не правят.
Но на колене пред евреи, комунисти и демократи няма да падна!



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. abstrakttsionist - Здравей Елтимире
02.06.2013 11:32
Все повече започват да ми харесват твоите писания , макар и малко фантастично да звучат , но са интригуващи , продължавай все в този дух , подкрепям те и не се отчайвай . И нещо което ми е много любопитно , защо все още не са намерени останки от тези вълци- хора , освен този гроб в който спомена че е прабългарски гроб на убит върколак . Откъде идват тези върколаци , извънземни ли са , или извратен клон на човешката раса еволюирала по не съвсем нормален начин. Съществуват ли и в днешно време , къде се намират , колко са техническите им възможности , тези НЛО данеби да са техните кораби.
цитирай
2. eltimir - Изнасям факти
02.06.2013 13:06
Стремя се всичко да бъде документирано и придружено с доказателства. Иначе ще кажат, че си фантазирам. Все пак останки са намерени, значи не е фантазия.
Впрочем аз съм виждал на живо песоглавец. И оттогава се захванах с темата. По-интересно е защо тая тема е табу именно в България. Според силите си ще пусна още текстове на тая тема. Та нещата постепенно ще стават все по-ясни. И неподлежащи на оспорване, което е най-важно.
цитирай
3. abstrakttsionist - Къде ги видя
02.06.2013 13:51
А къде си видял на живо песоглавец ?
цитирай
4. eltimir - Защо да казвам всичко?
02.06.2013 14:12
Прощавай, ама ще ти кажа нещо неприятно. Знаеш ли, че пети месец почти не се храня? Просто се получи нещо с хранопровода ми и не мога да приемам твърда храна. Медицинска помощ не ми се полага. Не съм демокраД. Нито евреин, нито мангал, нито джагал. В момента разполагам с едно кубче разтворим бульон и това е всичко. Знаеш ли кое ще бъде най-голямото ми отмъщение? Да завлека в гроба някои мои знания. Това ще ви е достатъчно.
цитирай
5. abstrakttsionist - Сърдиш ли се
02.06.2013 14:32
Не те подигравам , просто те питам , а за здравето си , трябва да се ходи на лекар .
цитирай
6. eltimir - Лекар?
02.06.2013 14:45
Лекарите искат много пари. Ако имах пари, първо щях да си купя нещо за ядене. Но в един момент си помислих защо понякога става така, че преуспяващите да искат от нас, умиращите да им показваме спасителния изход? Май е най-добре да легна и да чакам каквото ми е драснато. така според мен е най-достойно.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 3004091
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930